Babyboom

Nou een uurlang tranen hier :cry: :inlove:

Geweldig dat het ā€œAjaxā€ stel een zoontje hebben maar zo triest van zn moeder :frowning: :hug:

Dat jonge stel is zo leuk :inlove:

Dat stel waarvan de man zn arm/schouder moet missen :cry: wat een verdriet ben zo blij dat het laatste deel wat verwijderd is schoon was.

En het Ifv stel zooo mooi dat ze weer zwanger is :inlove:

Mooie aflevering weer Ben wel blij dat ik hier alleen zat :shifty: :lol:

aw, hier ook iemand die super blij was dat ze alleen was hoor!

Heb net ook het filpmje gekeken van de 20-weken echo van de volgende week…

Ga nu het filmpje kijken van Oscar en Joyce :cry:

Ik loop een beetje achter had hem even op pauze gezet :lol: . Maar Joyce en Oscar zwanger, super! Hoop dat het goed gaat!

Hier ook weer flink de tranen aan het rollen gehad (was ook ongesteld geworden :roll: :shifty: )

Ik zat flink te snikken toen Jeroen z’n zus belde, jeetje wat een bijzondere vent vind ik dat :frowning:

En voor Joyce en Oscar ben ik zó blij!!

Pff, ik vond het weer een hele mooie aflevering :thumbup:

mooie aflevering.

dat jonge stel woont dus welgeteld 5 km verder, en ik maar denken waar ik die gezichten van ken :mrgreen:

jeroen en diana… super leuk stel

oscar en joyce… wat ben ik blij voor hun (hoop alleen dat alles goed gaat)

maar mooie aflevering…

Jammer genoeg kan ik hem niet tterug zien! Website ligt eruit? :think:

Overbeladen met iedereen die de 20 weken echo wil zien :wink:

Morgen weer proberen :slight_smile:

Tis gelukt met kijken :wink:

Ja emo vond ik niet zo. Wel heel erg van Diana en Jeroen… Is ze net bevallen, overlijdt zijn moeder! Maar… Ze heeft haar kleinzoon wel mogen vasthouden :inlove:

hier ook tranen… mooie aflevering!

Ik heb ook weer gekeken. Heb zo gehuild om Jeroen en zijn moeder. Vooral het feit dat zijn moeder Moos nog heeft kunnen zien en daarop gewacht heeft. Wat liggen geluk en verdriet dan dicht bij elkaar.

Super van het stel met de ivf behandeling. Wat een geluk, twee keer meteen zwanger worden! Alleen wel zielig van het eerste kindje :cry: :vlinder: :kaars: Ik moet wel steeds naar zijn hoofd kijken. Alles zit scheef :lol:

Voor de rest, was het weer een leuke uitzending. het jonge stel, wat lief! En hun eigen huisje, hij werkt, zij studeert, ja die komen er wel!

@Mutsie86 wrote:

Ik moet wel steeds naar zijn hoofd kijken. Alles zit scheef :lol:

:lol: :mrgreen: :lol:

Wat een programma als je hoogzwanger bent. De tranen bleven maar komen :roll: :lol: :mrgreen:

Ook als je niet zwanger bent… EmOOOOOO!!! :cry: :mrgreen:

@cees77 wrote:

Wat een programma als je hoogzwanger bent. De tranen bleven maar komen :roll: :lol: :mrgreen:

hihi, ook als je net bevallen bent :lol: , net even gekeken op de site…paar blogs gelezen…moest even naar boven om T. een dikke kus te geven.(zonder dat hij wakker word, MOEILIJK!) wat een wonder dat ik 2 gezonde kindjes, gezonde zwangerschappen en normale bevallingen heb gehad…

(sorry als ik hier iemand mee voor het hoofd stoot, gun het iedereen :-* )

Vind dat jonge stel ook wel heel dapper! En fijn voor Oscar en Joyce dat ze zwanger zijn… erg leuk programma!!

Ja wat een mooie aflevering.

Maar ik moest zo huilen toen ik hoorde dat de moeder van Jeroen op sterven lag en dat Diana aan het bevallen was. Wat vreselijk. :cry:

Was gisteren helemaal vergeten dat het zou zijn, dus ik zit nu op uitzendinggemist te kijken :inlove: en ja, ook hier doen de hormonen hun werk (laten we het daar maar op houden :angel: ), en toch moet ik stiekum gniffelen om het shirtje dat Sara in het ziekenhuis draagt (ā€˜Goeie shit ouwe’) - ik vind het zooooo bij ze passen :lol:

Ik zit nu te kijken. Men, ik ging plat hoor, toen Jeroen iedereen bedankte… Wat een mooie mensen…

Hier ook tranen met tuiten…

vooral bij Oscar & Joyce omdat het allemaal zo herkenbaar is…

en de 20week echo waarbij het geslacht werd gespot…

allemaal dingen waarbij je gelijk terug gaat naar je eigen zwangerschap…

mooie herinneringen… maar verdriet erna…

heb de extra video van Oscar en Joyce nog maar niet gezien…

pffff

Marjolein, dikke knuffel voor jou lieverd :hug: :hug: :-*