nou dat standjes spel vond ik een beetje te ver gaan
@Karin1981 wrote:
nou dat standjes spel vond ik een beetje te ver gaan
:lol: :lol: ach dat oefenen ze vast wel vaker

voor kinderen van 14/15 jaar? :think:
helemaal dat ze vinden dat sex voor tieners steeds vroeger komt moet je vooral dat gaan doen misschien ben ik te serieus
@Karin1981 wrote:
voor kinderen van 14/15 jaar? :think:
helemaal dat ze vinden dat sex voor tieners steeds vroeger komt moet je vooral dat gaan doen misschien ben ik te serieus
ik ben zelf 25 maar ik vind je mening helemaal :thumbup: ze worden steeds jonger dat ene meisje die smeet met de standjes of wist ze niet anders en die was 13?? :roll: :roll:
maar goed het is tv dus het zal allemaal wel wat aangedikt zijn
oh oh oh, wat een droevige vent is die takuya en ik snap haar ook niet, nu weet ik dat liefde blind maakt, maar volgens mij is er in hem niks om van te houden relationeel gezien :think:
Hopelijk gaan haar ogen open binnenkort.
Dan die ruzies tussen die twee waar de kleintjes bij zijn! Dan moet je toch als programma ingrijpen of niet! Nee ik ben geen fan van dit soort programma’s, wat is de meerwaarde?
Laat ze dan liever in een gezin meedraaien met veel taken, dat zou ik eerder doen! Maar goed, er zijn wel meer programma’s waar ik niks van snap!
ik heb gister voor t eerst een deel gezien maar ik vind dit echt een heel dom programma hoor ik zou me kind echt nooit en te nimmer voor zoeits uitlenen zeg maar !
Takuya is echt :silenced: :silenced: :silenced:
Ow en de Abbygail ofzo… :eh: :think:
Takuya, jeetje wat een sufferd zeg…
Erg jammer hoe hij zijn meisje behandeld.
Ik ga vanavond online aflevering 5 bekijken, ben benieuwd!
De pubers zijn hier dagelijkese kost, dus ik ga het eens goed bekijken!
Ik vind echt het hele programma duf.
Het eerste seizoen vond ik echt super !! maar nu … wat een mensen zitten er in zeg. er zijn maar 2 stellen die ik echt hun best vind doen en dat is het hele jonge stel in het roze huis en het homo stelletje in het groene huis.
verder erger ik me dood aan de andere 2 huizen.
wat ik niet snap.
zij zijn zelf nog haast pubers
en krijgen dan pubers,
je groeit toch mee in de opvoeding van je kindjes?
toen ik 20 was en donny kreeg had ik minder ervarin dan nu met 24 en jayden…
al doende leert men…
maar idd die takoya en dat donker emeisje ( ben dr naam kwijt) erger k me dood aan.
ze klaagd dat ze 2 kindjes kreeg terwijl ze heel hard riep dat ze dr zelf 10 wou.
dan moet je dr ook 2 aankunnen vind ik
en dan klagen over de buurvrouw die de billen niet goed af had gepoetst , terwijl ze zelf zei : toen wij hem brachten had ie al gepoept…verschoon je kind vantevoren dan ff! als je t zelf beter kunt.
dat meisje liep dr benen onder dr kont uit met 3 kids oggerm…
en takoya? t zou je vent zijn . pffff
Abbygail ofzo kan d’r eigen 2 kindjes niet eens aan en dan gaat ze klagen over dat dat andere meisje de billen niet goed heeft schoongemaakt… :roll: Dat andere meisje kan tenminste wel met 3 peuters overweg… geloof niet dat dat met die Abbygail gelukt zou zijn :roll:
@Suuzeke wrote:
Abbygail ofzo kan d’r eigen 2 kindjes niet eens aan en dan gaat ze klagen over dat dat andere meisje de billen niet goed heeft schoongemaakt… :roll: Dat andere meisje kan tenminste wel met 3 peuters overweg… geloof niet dat dat met die Abbygail gelukt zou zijn :roll:
Ja echt dat mens is niet helemaal in orde, beetje de baas zeg maar. Abbygail Haar willetje is wet …

Om over takouya maar te zwijgen :silenced:
Dit zijn nou net mensen die echt never nooit nog niks met baby’s en kinderen gedaan hebben.
Ik zou zeggen begin eens met een oppas baantje ofzo, daar leer je al zoveel van!
Ik heb inderdaad ook 2 favoos en dat is inderdaad dat homostelletje en die 2 uit Twente ( het roze huis) ze zijn echt super jong nog, maar ik vind ze het echt goed doen.
Gelukkig is er een nanny in de buurt, maar of die nou echt alles in de gaten houdt?? Bij die Abbygail wel in ieder geval wat maar goed is ook.
En haar vriend Jelle, die doet zijn best om het goed te doen en word echt door de poep gehaald dat wil je niet weten! :roll:
Maar het ergste vind ik inderdaad die Takouya.
Nee de vrouw moet alles weten omdat zij alles gelezen heeft, jongens zeg, pak zelf even de handleiding en ga je verdiepen in het kindje!!!
Als ik Quinta was, had ik hem echt de deur gewezen!
Opvoeden doe je nog altijd samen ( als je met zn 2en bent natuurlijk)
Nee Takouya hoeft van mij geen vader te zijn ( nu nog niet in ieder geval)
Hij zal eerst de taken in huis maar eens onder handen nemen en dan pas langzaam aan toewerken naar een kindje ofzo.
Groetjes Çoise
toch wel leuk he, om te zien hoe andere mensen ermee omgaan? ik voel me altijd meteen een supermama als ik die abbygail met haar kinderen in de weer zie. En hoorde jullie ook wat ze zei? we hebben hem toch met een poepbroek weggedaan, en kijk nou, nou zijn zijn billetjes niet schoon…
sorry hoor, maar ik laat mijn meisje echt niet met een poepbroek weggaan hoor!!
ik vind het roze huis zooo leuk! vind haar zo enorm lief met de kindjes. een echte lieve mama! en vind hem ook leuk en wil het graag geod doen.
en dan ons homo stelletje. Heerlijk stel! vond het zoo schattig dat martijn volgens mij moest huilen toen de baby weg was! (ben een beetje verlaat met reageren, maar toch…)
het is eenheerlijk programma om te zien, maar mij nmeisje zou ik er nooit voor uitlenen!
Ik zit ff op de site van bnn te kijken maar vind alleen losse stukjes van aflevering 5, kun je hem niet in zijn geheel kijken? :think:
De uitzendingen kun je bekijken op uitzendinggemist. nl
Mag vast niet even de site hier neerzetten, maar doe het toch even.
Sorry voor het ongemak als het niet mag.
Groetjes Çoise
je kunt op de site van baby te huur (van bnn) gewoon de hele aflevering kijken hoor, hij staat gelijk op de beginpagina
je ziet dan een groot schermpje waar een playknopje instaat, dat is de hele aflevering, daaronder staan allemaal kleine plaatjes, en dat zijn allemaal stukjes van de aflevering.
je moet dus gewoon op die grote klikken.
oh geweldig met die bejaarden, levert wel leuke momenten op!
max&martijn hebben een taaie kluif dit keer, zij hebben het tot nu toe vrij makkelijk gehad, maar die opoe die ze nu hebben, ben benieuwd naar aflevering 7!
iemand anders al aflevering 6 gezien?
En die Takuya vind het wel lekker dat de bejaarde en zijn. Die oude mevrouw ging gelijk aan de afwas, en hij vertelde haar wel even waar het afwasmiddel stond.
Wat een lui mormel vind ik dat toch. Die Quinta moet hem echt lozen.
En die Abygail vind ik met elke aflevering iritanter worden.
zijn de bejaarden er al??? de laatste aflevering die ik gezien heb was met peuters… dacht dat ik maar 1 wwek achter liep…