baby te huur

Heb net de aflevering van afgelopen zondag zitten kijken. Lach helemaal in een deuk met Takuya: ‘Natho, wat is dat voor rare naam?’ Moet hij nodig zeggen met zijn naam :lol: .

En Joshua dan:'Eerst doen ze wat op hun gezicht om het bruiner te maken, dan oogpotlood, dat is wel normaal, dan mascara, enz enz. ’ :lol:

Ik vind Abigail ook erg irritant, maar ja, zij heeft wel al 2 keer op een rij de moeilijkste kinderen/pubers. Die pubers waren inderdaad niet echt lekker.

@Femke Fataal wrote:

Ik vind Abigail ook erg irritant, maar ja, zij heeft wel al 2 keer op een rij de moeilijkste kinderen/pubers. Die pubers waren inderdaad niet echt lekker.

Ja maar ja, de moeilijkste haar wens is 10 kinderen dus krijgt ze hier ook wel mee te maken…

Ik kijk elke keer op tv, dus… loop ik waarschijnlijk 2 afleveringen achter…

Ik heb vandaag pas die afgelopen zondag op tv was gekeken, ik kijk verder ook niet vooruit.

Inderdaad, als ze straks echt 10 kids wil moet ze nog meer aan de bak.

wie heeft aflevering 7 gezien? ik kijk het altijd op internet en het was bijna afgelopen loopt me laptop vast dus kon de reactie van max en martijn niet zien toen die oude man weg was

vertel hoe ging dat??(heb geen zin om nog de hele aflevering te gaan zien en vooruit spoelen wil niet)

nouuu max was erg blij dat hij weg was, Martijn voelde zich nog schuldig.

En eerlijk gezegd vond ik het niet kunnen, zeur of geen zeur ik vind dat je die 2 dagen maar thuis moet blijven

Die aflevering 7… heb me kapot gelachen :lol: maar vond het wel zielig voor die man, zeur of geen zeur… zo behandel je oudere mensen niet.

Voorstukje van aflevering 8 is ook hilarisch. Abbygail met heimwee ofzo. :wall: :lol:

Nouhou… ik ben nieuwschierig geworden en ik kijk altijd netjes op tv…

gaat naar bnn om baby te huur te kijken dan maar geen zondag!

Vanavond komt het weer op t.v.

Baby te huur op vakantie

Ned 3

21:10-22:00 uur

nieuwe afleveringen of een herhaling van de afgelopen 2 series ?

volgens mij nieuwe

hele nieuwe!

met een nieuwe draai eraan, namelijk dat ze op vakantie gaan in een bungalowpark.

op de site van baby te huur staat nog helemaal niks alleen, beetje vreemd!

maar op tvgids.nl staat het

Wha! ik aan de buis gekluisterd!!

Nog nooit gezien en als ik dit allemaal zo lees, wil ik het niet eens zien.

Hoe komen ze erop zeg om zo een programma te maken.

@stillewater wrote:

Nog nooit gezien en als ik dit allemaal zo lees, wil ik het niet eens zien.

Hoe komen ze erop zeg om zo een programma te maken.

Hier sluit ik me volledig bij aan bvind het echt niet kunnen gewoon! :hand:

Vorige keren ook gekeken, alleen het einde niet gezien…het werd niet meer uitgezonden ivm ??? Dus weet niet hoe het afgelopen is met die zeurende oude man in huis whaha…

per toeval gisteren ontdekt dat het weer begon, hartstikke leuk!!

Voorstukje voor vorige week, valt kindje van de bank!! Lekker, het zal je kindje maar zijn, ik zou als ik een kindje had, die echt niet uitlenen voor dit programma…