baby te huur

baby te huur is gisteravond weer begonnen op ned 3 kijken jullie hier ook naar en zouden jullie je kindje daar aan mee laten doen?

oh? is het weer begonnen, dalijk even terugkijken!

Ik zou voor geen GOUD mn kind eraan mee laten doen nee.

Is het ook ergens te bekijken nu ?

Heb het gemist! :think:

Nog niet gezien… Is dat dat programma waarin jonge stelletjes (rond de 16…) met kinderwens, een baby te leen krijgen om te kijken of ze wel geschikt zijn ofzo? Of was dat toen met poppen?? :think:



En nee ik zou m’n kind noooooit uitlenen, geen denken aan :hand:

uitzending gemist op internet

IK heb het niet gezien en ga het niet kijken ook vond het de vorige keer ook erg overdreven. En ik las in de televisiegids dat ze nu ook een bejaarde in huis krijgen :think:



Op een ander forum waar ik toen nog weleens kwam zat iemand die hun 2 dochters hadden uitgeleend aan dat programma, zou het zelf nooit doen. :silenced:

Heb een stukje gekeken net, wie leent nou z’n eigen kind uit?! Sorry hoor, maar je kan een kind toch niet als proefkonijn gebruiken?! :naughty:

ik ga absoluut kijken, maar mijn kind mee laten doen :hand: :hand: :hand: NO WAY!!

mijn kind is geen leenobject (ik heb net geleerd hem ‘los te laten’ bij het kinderdagverblijf :oops: :silenced: )

Ik vind het wel leuk om even terug te kijken, als ik de tijd ervoor heb.

Maar mijn kind meegeven? Absoluut niet! Daar heb ik hem niet voor gekregen :mrgreen:

Ik heb het wel eens gezien (vorige reeks),

maar zelf mn kinderen uitlenen, no way!

Maar blijkbaar zijn er genoeg ouders die dat wel ok vinden, anders was er natuurlijk nooit een 2e serie gekomen!

ik heb het gekeken via programma gemist.

viel net zo tegen als de vorige serie.

en ons kind uitlenen: NO WAY!

waaaarom krijgen ze een bejaarde te verzorgen





maar ik zou noooit mijn mannetje uitlegen :hand:

Ik heb het gister ook gekeken. Aangezien hun van mijn leeftijd zijn vind ik het wel leuk om te zien hoe hun het beleven. R.yan uitlenen. NO WAY!!

Snap ook niet dat je dat kan doen. Vorige reeks was er ook een ouder stel die op het punt stonden om hun kind op te halen omdat t ‘niet’ goed ging. Er loopt ook wel iemand anders bij die op let maar dan nog.

Nu in deze reeks nog eerst met een dikke buik! Vind dat ook wel een goed, jammer dat ze de misselijkheid van de eerste 3 mnd niet kunnen krijgen :mrgreen:

Ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Ik vind het wel weer leuk om te kijken.



Maar ik vind sommige stellen wel erg simpel hoor.

Een van die meisjes dacht dat de Euromast een brug was.



De heren homo´s wisten niet wat de lamelen waren en zo waren er nog een aantal simpele dingen waarvan die kids niet wisten wat het was.



Hoe komt het dat die kids zo simpel zijn?

Ik heb wel vorig jaar een stukje gezien.

Maar ik zou te never noooit niet mijn kind voor zoiets uit lenen! :snooty:

Nou als die oudste van mij een dagje heb waarop hij op alles nee zegt, wil

ik er nog wel over nadenken om hem aan te bieden… :angel:

Voor de duidelijkheid, de ouders zijn gewoon aanwezig om het hoekje hoor :slight_smile:

Ik heb ook gekeken.

Ik vind het weer leuk om naar te kijken.



De ouders van de kinderen zijn in de buurt en er loopt ook een professioneel werker rond, die alle stellen in de gaten houden en zo nodig ingrijpen.

wij kijken niet.

Zondag avond is ghost wispered avond

(en de laatste maand, boer zoekt vrouw avond haha)



Maar ik zou mijn kids ook never nooit niet uitlenen!

ik heb gisteren weer even gekeken vorige seizoen helemaal gekeken



ik vind het een vreselijk programma alhoewel leerzaam aangezien zwangere vrouwen niet meer schijnen te kunnen koken :think:

dus misschien toch blijven kijken om te zien hoe ik mijn man voor mij ga laten koken :wink:



verder wil ik ook wel maar 3 dagen zwanger zijn :lol: :lol: en zonder pijn van bevallen een kindje krijgen MET gebruiksaanwijzing en 24 uurs “hulp” :wink: :lol: :lol:



ik zou mijn kind er voor geen goud aan mee laten doen