baby te huur

Ik vind het wel een goed programma hoor, zo leren die tieners tenminste dat kinderen niet alleen maar leuk zijn, dat het ook zwaar kan zijn…

die zullen wel 10x nadenken voordat ze aan kinderen beginnen

en wat er al gezegd wordt, ouders zijn gewoon om de hoek en er loopt iemand in huis die ervoor zorgt dat het goed gaat!

leerzaam voor de tieners

Heb de vorige serie wel gekeken.

Vond het wel vermakelijk om naar te kijken, maar ik zou Marith :inlove: nooit uitlenen! :hand: No way.



Mijn man kwam trouwens vorige week een van de oefenpapas van het vorige seizoen tegen op zijn werk (hotel Valk)



Hij had daar een vergadering van zijn papa’s bedrijf.

Nu weten de trouwe kijkers vast over welke gladjanus ik het heb.

Ik weet zijn naam niet meer.

Oh ja, whaha, ik weet precies wie je bedoelt Anita! Die met ADHD toch? Die zijn moeder liet komen om op het kind te passen.



Ik vind het wel een hilarisch programma, wetende dat de ouders in de buurt zijn.

Het is toch een zware klus zwanger zijn, je kunt alleen maar op je rug hangend op de bank liggen en absoluut niet koken :angel: .

@Lynda wrote:



De heren homo´s wisten niet wat de lamelen waren


lamelen, ik weet ook niet wat dat zijn hoor…?

Heb ik echt nog nooit van gehoord :oops:



edit Oh, lamellen, van die stroken voor het raam. Verticale luxaflex… Sorry, ik las het verkeerd hehehe



Ik zou bas wel uitlenen hoor… Voor een dagje ofzo. Als ik er zelf bij mag zijn, waarom niet. Die jongeren leren er wat van en Bas kan heerlijk uit zijn bol gaan een daggie!

ik denk dat ze lamellen bedoeld :think:

ooh daar was jij zelf ook achter…las erover heen :wink:

haha ja, ik had t paar keer hardop gezegd en toen viel t kwartje :slight_smile:

aaah ik irriteer me aan die Takuya bah



Kijken er nog meer mensen

@Karin1981 wrote:

aaah ik irriteer me aan die Takuya bah



Kijken er nog meer mensen




dat is echt een eikel he!!! :evil: en dat meisje probeert het allemaal zo goed te doen maar ook wel erg naief

Ik had hem echt de deur gewezen Ze is idd erg naief

@Karin1981 wrote:

Ik had hem echt de deur gewezen Ze is idd erg naief




ik ook :wall:



en die abbygail erger ik me ook dood aan haha die 2 jongens vind ik wel erg leuk!

Ja dat is ook een aparte hoor :mrgreen:



Die jongens zijn idd wel grappig :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

aaah ik irriteer me aan die Takuya bah



Kijken er nog meer mensen




ik neem aan dat iedereen zich aan hem ergert toch?ik word er iig he-le-maal kriegel van…brrrrrrrrr

Ik irriteer me ook mateloos aan die Takuya, volgende week gaan ze in relatietherapie :mrgreen: , hopelijk loopt het op de klippen :shifty: .



Die 2 homo’s vind ik het wel leuk doen, alleen jammer dat ze zeggen dat je pas aan kids moet beginnen als je vind dat je leven voorbij is :wall: . Ik vond het zo lief dat ze moesten huilen toen de beeb wegging.

ik kijk het ook vind het wel leuk vermaak. maar zou nooit mijn kids uitlenen.



die Takuya erger ik me ook dood aan zeg. ik zou hem allang het huis uitgeschopt hebben.



en die twee jongens zeiden in de eerste aflevering dat kinderen hebben toch niet moeilijk is. ze snapten niet waarom ouders altijd zo zeuren dat ze moe zijn en geen tijd voor zichzelf hebben en nu zegt die dat je pas aan kinderen moet beginnen als je leven over is. lekker tegenstrijdig zeg hihi.



en het dilemma tussen Yvette en Joshua snap ik ook erg goed. doet mijn man ook als hij thuis komt. wil hij ff rust. nou sorry dat gaat niet hihi zit al de hele dag met kinderen om me heen net zo zwaar.



en Abigail nee daar heb ik het niet mee. te veel zeuren en alles is teveel

@Femke Fataal wrote:

Ik irriteer me ook mateloos aan die Takuya, volgende week gaan ze in relatietherapie :mrgreen: , hopelijk loopt het op de klippen :shifty: .



Die 2 homo’s vind ik het wel leuk doen, alleen jammer dat ze zeggen dat je pas aan kids moet beginnen als je vind dat je leven voorbij is :wall: . Ik vond het zo lief dat ze moesten huilen toen de beeb wegging.




Super irritant die Takuya! YEK!



Maare ik vind wel dat die mannen gelijk hebben hoor! Kinderen krijgen zie ik als een extra dimensie van je relatie, wij hebben het ook pas geprobeerd toen we vonden dat we die extra dimensie nodig hadden.

@Isabel Sofie wrote:

@Femke Fataal wrote:
Ik irriteer me ook mateloos aan die Takuya, volgende week gaan ze in relatietherapie :mrgreen: , hopelijk loopt het op de klippen :shifty: .



Die 2 homo’s vind ik het wel leuk doen, alleen jammer dat ze zeggen dat je pas aan kids moet beginnen als je vind dat je leven voorbij is :wall: . Ik vond het zo lief dat ze moesten huilen toen de beeb wegging.




Super irritant die Takuya! YEK!



Maare ik vind wel dat die mannen gelijk hebben hoor! Kinderen krijgen zie ik als een extra dimensie van je relatie, wij hebben het ook pas geprobeerd toen we vonden dat we die extra dimensie nodig hadden.


Ik vond het zo negatief overkomen, alsof je niks meer uit je leven kon halen als je kids had, je moest eerst alles gedaan hebben wat je wilde doen.

@Femke Fataal wrote:



Ik vond het zo negatief overkomen, alsof je niks meer uit je leven kon halen als je kids had, je moest eerst alles gedaan hebben wat je wilde doen.




nou dat vond ik dus ook. alsof je geen leven meer hebt als je kinderen hebt

wij kijken ook!

En mijn kids uitlenen nooit!





Maar die Takuya zeker, de had bij ons allang een ommetje kennen maken, jeetje! Ik snap dat meissie niet hoor, :hand:

Ik kijk altijd via internet dus ik heb de volgende ook al gezien :mrgreen: :silenced: