baby te huur

@Karin1981 wrote:

Ik kijk altijd via internet dus ik heb de volgende ook al gezien :mrgreen: :silenced:
ik ook :lol:

Ik vind het geweldig om te zien! :lol:

Maar zou 't zelf niet doen nee :roll:

tjee, wat is de Takuya een rasl*l zeg :snooty: , hopelijk ziet dat meisje het ook snel in.



Abbigail vind ik ook irri, veel zeuren en klagen. En dan nog geirriteerd zijn ook als er ingegrepen wordt :shock: :naughty:



Die jongens deden het eigenlijk best wel heel lief, had ik niet van ze verwacht. En er is ook zo’n meisje dat super lief met de beeb omging, weet haar naam ff niet meer.



Ik zou Isa dus nooooooit uitlenen hè!

@Jeremy wrote:

@Femke Fataal wrote:


Ik vond het zo negatief overkomen, alsof je niks meer uit je leven kon halen als je kids had, je moest eerst alles gedaan hebben wat je wilde doen.




nou dat vond ik dus ook. alsof je geen leven meer hebt als je kinderen hebt




ik kan me goed voorstellen dat als je zo jong bent, dat wel zo voelt. en dat lijkt me een teken dat je er nog niet aan toe bent. word je ouder, dan heb je dat gevoel minder (sommigen dan, ik ken ook genoeg mensen die hun leven lang het gevoel hebben dat de komst van kinderen hun leven te veel belemmert en er dus niet aan beginnen), en dan ben je er blijkbaar wel aan toe. dus eigenlijk is het wel logisch denk ik wat ze zeggen.

@kimmiejj wrote:

wij kijken ook!

En mijn kids uitlenen nooit!





Maar die Takuya zeker, de had bij ons allang een ommetje kennen maken, jeetje! Ik snap dat meissie niet hoor, :hand:




Nee inderdaad. Maar ik vind die jongens helemaal geweldig, zo lief!

Moet ook gigantisch om ze lachen, die humor.

@fiep klophout wrote:

@Jeremy wrote:
@Femke Fataal wrote:


Ik vond het zo negatief overkomen, alsof je niks meer uit je leven kon halen als je kids had, je moest eerst alles gedaan hebben wat je wilde doen.




nou dat vond ik dus ook. alsof je geen leven meer hebt als je kinderen hebt




ik kan me goed voorstellen dat als je zo jong bent, dat wel zo voelt. en dat lijkt me een teken dat je er nog niet aan toe bent. word je ouder, dan heb je dat gevoel minder (sommigen dan, ik ken ook genoeg mensen die hun leven lang het gevoel hebben dat de komst van kinderen hun leven te veel belemmert en er dus niet aan beginnen), en dan ben je er blijkbaar wel aan toe. dus eigenlijk is het wel logisch denk ik wat ze zeggen.




precies! Dit zijn jongens van 18 die dit zeggen, die leven in een heel andere wereld, waar nog helemaal geen kind in past. Voor hun is het gewoon nog niet voor te stellen dat op een gegeven moment een kindje een prachtige aanvulling op je leven is, waar je graag andere dingen voor opzij zet.

En het klinkt negatief, nou gelukkig maar dat ze er nu nog zo over denken :slight_smile:

Maar hopelijk voel je je niet aangesproken door zo’n uitspraak.

Hahaha…ik zag het deze week voor het eerst…ik vond alle stellen eigenlijk erg naief en onbezonnen…pas later begon ik door te krijgen dat het allemaal tieners waren! Dat kwartje viel bij mij niet zo snel halverwege het programma (viel er middenin).

Ik begon me ook te storen aan die behangetjes…maar ook daar viel later het kwartje van dat het niet hun huizen waren,maar opgezette ruimtes…althans…ik hoorde ineens over gezamelijke ruimtes e.d.



Ik weet het niet…mijn peuter zou ik er wel voor lenen,maar weet dat hij er niet tegen zou kunnen…maar dat zou juist voor tieners misschien een goede leerschool zijn,dat het misschien beter is even te wachten met kids…m’n oudste is er eentje met continue wisselende gebruiksaanwijzing…niet handig voor tieners die het krijgen van kids misschien iets te veel als roze-wolk zien…hahahaha…

Mijn jongste…ach…voor een nachtje,waarom niet,maar puur in theorie zou ik het overwegen…het enige wat ik niet zou kunnen is om als ouder.later tegen de stellen te moeten zeggen wat zij allemaal goed/fout doen…alsof ik dat zelf weet!!! Niet dus…ik doe ook maar wat…

Daarom hoef ik m’n kids niet op te geven…

inderdaad die jongens vond ik heel lief omgaan met dat meisje echt wel,

ik heb ook weer met verbazing gekeken net als jullie me super geergerd aan yakuja ofzoiets met an jij hebt het boek gelezen en jij kan het beter. nou die had me toch een schop onder zijn kont gehad en had hem mooi de deur gewezen.



de jongens vondtik erg leuke en betrokken vaders , ze zijn natuurlijk nog veelste jong om ouders te worden maar denk dat ze het later wel goed zullen doen.



En die abbigail wat een dramaqueen echt daar ergerde ik me ook enorm aan.



net als de vorige serie ben ik weer een trouwe kijkster :smiley:

@ilsederooy wrote:

ik heb ook weer met verbazing gekeken net als jullie me super geergerd aan yakuja ofzoiets met an jij hebt het boek gelezen en jij kan het beter. nou die had me toch een schop onder zijn kont gehad en had hem mooi de deur gewezen.



de jongens vondtik erg leuke en betrokken vaders , ze zijn natuurlijk nog veelste jong om ouders te worden maar denk dat ze het later wel goed zullen doen.



En die abbigail wat een dramaqueen echt daar ergerde ik me ook enorm aan.



net als de vorige serie ben ik weer een trouwe kijkster :smiley:




Ja echt, maar ook over het eten. Als het eten niet klaar is als ik thuis kom, en ik moet nog een uur wachten word ik chagrijnig. Ja sorry hoor, je bent zelf een lui varken. Hij schuift ALLES op zijn vriendin af, hoe kan je daar in hemelsnaam mee leven. :roll: Wat ben ik blij, dat ik niet met zo’n man leef. Maar zelf ook dingetjes in huis doet, net als ik. :lol:

@DreamingOn wrote:

@ilsederooy wrote:
ik heb ook weer met verbazing gekeken net als jullie me super geergerd aan yakuja ofzoiets met an jij hebt het boek gelezen en jij kan het beter. nou die had me toch een schop onder zijn kont gehad en had hem mooi de deur gewezen.



de jongens vondtik erg leuke en betrokken vaders , ze zijn natuurlijk nog veelste jong om ouders te worden maar denk dat ze het later wel goed zullen doen.



En die abbigail wat een dramaqueen echt daar ergerde ik me ook enorm aan.



net als de vorige serie ben ik weer een trouwe kijkster :smiley:




Ja echt, maar ook over het eten. Als het eten niet klaar is als ik thuis kom, en ik moet nog een uur wachten word ik chagrijnig. Ja sorry hoor, je bent zelf een lui varken. Hij schuift ALLES op zijn vriendin af, hoe kan je daar in hemelsnaam mee leven. :roll: Wat ben ik blij, dat ik niet met zo’n man leef. Maar zelf ook dingetjes in huis doet, net als ik. :lol:




Ja dat snap ik ook niet hoor, tis een verwend nest bah die moet een mega schop onder zijn kont krijgen.



Dat stelletje, jongen heet joshua die zijn nog wel erg lief maar ook nog te jong

Ook hier kijk ik en vind het wel leuk om naar te kijken een baby zou ik nooit uitlenen maar een kind van 6 jaar zou ik niet zo moeilijk vinden die kan zelf wel duidelijk maken wat ze wel en niet wil.



Maar een baby van 9 maanden gewone maccaroni met mayo geven,vind het zo wie zo al geen combi.

Ik las vanmorgen dit topic en omdat ik ziek op de bank lig verveel ik me. Dus maar even op uitzending gemist gezocht en deel 1 en 2 al gekeken :lol:

Morgen nog even de laatste aflevering en ik ben weer helemaal bij. Maar ik vind het een leuk programma waar ik dus NOOIT mijn kind voor zou uitlenen. Er zijn 2 leuke koppels naar mijn mening. Die 2 jongens en dat jonge stel dat uit twente komt. Zij doen het leuk en je kan bij hun ook zien dat ze echt van elkaar houden hoe jong ze ook nog zijn.

Die andere 2 koppels erger ik me dood aan.

Maar…GTST begint nu, dus die ga ik nu ff kijken.

nou ben ook ff gaan kijken

1e aflevering zit erop

heb me dood gelachen bij die reacties op de bevalling!



haha zo zie je maar dat wij mama’s bikkels zijn :wink:

Ik kijk ook trouw :smiley: alleeen begreep ik niet dat er niet werd ingegrepen toen ze de baby van 9 mnd macaroni met mayo en augurk ging voeren :sick: dat zou ikeen hond nog niet geven!!



Verder vind ik die Yvet zó aandoenlijk… wel een beetje weird, maar vooral heel schattig!

hihihi…dat is het meisje dat ging dansen op het einde zeker :mrgreen:

lief meisje :thumbup:

@mayo28 wrote:

hihihi…dat is het meisje dat ging dansen op het einde zeker :mrgreen:

lief meisje :thumbup:




ja echt een schatje, zo lief voor dr vriendje.

En ze was ook echt heel lief en bezorgd voor het babytje.

waaaaarom krijgen ze een bejaarde :think: wie kan mij dat uitleggen

@Karin1981 wrote:

waaaaarom krijgen ze een bejaarde :think: wie kan mij dat uitleggen






Om ze duidelijk te maken dat dat pas vieze luiers zijn om te verschonen :lol: :lol:



grapje

@Linda_ wrote:

@Karin1981 wrote:
waaaaarom krijgen ze een bejaarde :think: wie kan mij dat uitleggen






Om ze duidelijk te maken dat dat pas vieze luiers zijn om te verschonen :lol: :lol:



grapje




:lol: :lol: