baby te huur

@Karin1981 wrote:

waaaaarom krijgen ze een bejaarde :think: wie kan mij dat uitleggen

Dat vind ik een hele goede vraag, ik wil het antwoord ook graag weten.

:think: Op een bepaald moment in je leven kun je op een punt komen dat je voor je bejaarde ouders moet zorgen?

In sommige landen werkt dat zo.

Haha ik heb dus geen idee…

moeten ze ook voor bejaarden zorgen :think: :shock: ???

Jep na de pubers krijgen ze bejaarden

wat een onzin zeg…het gaat toch om het verzorgen van kinderen :think:

je eigen kind maak je toch niet mee op die bejaarde leeftyd? ( heel erg maar wel waar)

ik erge me wel dood aan die tekoya bah wat een misselijkerd

Ik denk dat ze een bejaarde in huis krijgen voor de zorg.

Dat ze kunnen ervaren hoe het is om voor een mindervalide (wat bejaarde toch meestal wel zijn) te moeten zorgen.

Maar dat is mijn idee, misschien is de echte reden wel heel anders.

Me weer zitten ergen aan Takuya, jeetje wat een K(&@#zak zeg!

‘Ik vind het niet waard om energie er in te steken’. :think:

Gaat notabene over ze eigen relatie!!

Yvet die ineens op moest passen op 2 kids van de Abbygail en Jelle, kanp gedaan hoe ze dat op zich nam, stond wel raar te kijken toen Abbygail zei: Ja maar ze is te positief :eh: sinds wanneer is positief denken iets negatiefs?

Die jongens dat Martijn wel overdreven veel voor zijn kindje mee nam uit de winkel begreep Max wel !

Wat Quinta in Takuya ziet begrijp ik ook niet hoor… zo’n leuke meid, die verdient toch beter. Ik had zo’n vent allang een trap gegeven.Hopenlijk doet ze dat na het programma :mrgreen: Ik ben echt fan van dat homostelletje ze gaan zo lief en zorgzaam met die kindjes om.

@Angeleyes wrote:

Wat Quinta in Takuya ziet begrijp ik ook niet hoor… zo’n leuke meid, die verdient toch beter. Ik had zo’n vent allang een trap gegeven.Hopenlijk doet ze dat na het programma :mrgreen: Ik ben echt fan van dat homostelletje ze gaan zo lief en zorgzaam met die kindjes om.

Ja ik had ook allang de deur gewezen …

Die Takuya vind ik echt een griezel. Wat een verwend mannetje is dat zeg. Quinta moet die gozer gewoon snel dumpen. Zei doet echt heel erg haar best en hij wil niets, ja bedient worden. Bleh.

En die Abbygail vind ik ook een vervelend wijf zeg. Denkt dat ze alles beter weet, heeft op alles en iedereen commentaar, maar zelf trekt ze het niet met twee kids.

De andere twee stellen vind ik wel erg leuk. Vooral de homo´s zijn zo´n leuk setje.

Mijn mening over de deelnemers is precies zo :slight_smile:

Dat homo stel is een leuk stel en ik vind hun ook heel erg lief voor de kids. En lief tegen elkaar.

Die Takuya ga ik me al meer aan ergeren. Wat een l*l. Ik hoop dat hij heel snel een schop van haar onder zijn kont krijgt.

En die Abbygail is echt superverwend. Ze lijkt ook wel jaloers als het bij de andere stellen wel goed gaat. En dan kraakt ze haar vriend af dat hij niet volwassen is :? ?

Die Yvette vind ik echt een lief meisje en die vriend van haar is ook wel leuk. Ben benieuwd hoe ze het volgende week met een puber gaan doen :shock:

Sommige zitten zelf nog in de pubertijd (17 jaar)

hier t zelfde :slight_smile:

als mijn man zo tegen me praatte pffffff.

ik poets ook alles , en zorg dat t eten klaar staat als mn mannetje thuis komt.

en daarnaast zorg ik voor de kindjes etc

maar dat is mijn keuze , en ik krijg nog steeds elke maandag een mooie bos bloemen als "dank "

Ik heb zelfs even gedacht dat Takuya een acteur was zo is toch haast niemand van ik ben zoals ik ben zo kom je er niet hoor in deze maatschapij.ach het zal wel uit gaan tussen die 2.

Ja en die abbygail vind het wel raar dat zij 2 kinderne heeft ne de rest maar 1 en dat zij dan ook nog de kleinste heeft.

Wat raar dat na de peuters de pubers komen er zit toch nog heel wat tussen.

Toch ga ik me wel ietsjes meer ergeren aan yvet , ze doet het heel goed maar af en toe overdreven

Jemig ik kijk nu aflevering 5 die is gewoon te schokkend

@Karin1981 wrote:

hoe kan je die zien dan

Op de site van bnn/baby te huur kan je de afleveringen 1 t/m 5 bekijken en bonus materiaal

http://www.bnn.nl/page/babytehuur2009/

die abbygail is wel erg irritant die zet haar vriend goed in de zeik :thumbdown: heb het niet zo op haar

@Karin1981 wrote:

wat was er zo schokkend aan dan?

men wat erger ik me aan die abbygail zeg, wat een zeikwijf en ze heeft ook gewoon echt zo’n piepende zeikstem, ze loopt dr vriend ook gewoon echt keihard af te zeiken, dat ie zo sloom is enzo, nee jij bent lekker snel :roll:

ik snap eigenlijks ook niet wat er zo schokkend is :think: :roll: