Babels kleine projectje

Dankjewel allemaal! :-*

We zijn in en rond huis flink aan het klussen en we hebben binnenkort zomervakantie die we vanwege de omstandigheden nog niet geboekt hadden. Daar ga ik me dus maar op focussen, dat leidt wat af. Ik ben ook redelijk nuchter in de zin van dat we nu toch niks kunnen doen als afwachten. De testdatum is 30 mei, en ik denk dat ik me daar gewoon aan gaan houden. Maar spannend wordt het wel!

En toen lag ik opgenomen in het ziekenhuis. Had al dagen last van

  • enorm opgezwollen buik
  • buikpijn die uitstraalt naar m’n rug
  • kan niet rechtop staan vanwege pijn en duizeligheid
  • hartkloppingen, ademhalingsmoeilijkheden/benauwd en zweten als ik me bewoog (douchen bijv)
  • diarree, en te weinig plassen
  • duizeligheid en misselijk

    Deed me wel erg denken aan overstimulatie maar ik hoopte eigenlijk dat het misschien allemaal nog van de heftige vorige week was, en wel over zou gaan.

    Niet dus.



    Na aandringen van man en een vriendin toch het ziekenhuis gebeld en daar aangekomen werd dus toch overstimulatie (OHSS) geconstateerd. Vergeootte eierstokken en vocht in mijn buikholte. Dus nu lig ik aan het infuus, heb bloedverdunners gehad en houd nauwlettend bij wat ik drink en hoeveel ik plas. Jippie. Ben nog nooit opgenomen geweest, of infuus gehad. Tot nu toe vind ik het maar saai :wink:

    To be continued…

Dag 2 in het ziekenhuis. Het vocht in mijn buik is wat afgenomen en mijn bloedwaardes zagen er prima uit. Mijn eierstokken zijn wel nog vergroot (9cm links) maar dat neemt vanzelf af (tenzij ik zwanger blijk). Maar ik bleef maar zo benauwd, hoestend elkeer als ik me draai of opsta etc en pijn boven aan mijn borst. Ze hoorden niks aan mijn longen, net toch maar røntgen genomen: toch vocht in de longen. Ik wist wel dat ik niet gek ben! Morgen echo van de longen. To be continued…

Getsiederrie toch overstimulatie. Sterkte!

Hoe is het nu met je?

Duimpjes draaien voor je.

Hoe gaat het nu?

De hoeveelheid vocht in mijn longen was te weinig om te tappen (gelukkig!!) en de bloedwaardes waren goed. Dus na nog wat infusen mocht ik dinsdag weer naar huis, onder de voorwaarde dat ik veel drink en zelf bloedverdunners spuit. Dus nu ben ik thuis en doe rustig aan. Drink me een ongeluk en moet continu plassen dus dat is een goede zaak. Ik hoest nog wel en ben kortademig maar het gaat steeds beter. Ik ben tot en met eind volgende week ziekgemeld.

Aangezien ik nu opeens 3,5 week van het werk weg ben (en haast op vakantie ga) heb ik het maar aan een paar collega’s verteld. Beetje eng maarja. Nu nog een week in spanning afwachten…

Oja, en trouwens, die Lutinus… Wat een kleffe zooi zeg! :shock:

Nog maar drie dagen te gaan! Toi toi toi!

Duimen draaien. Heel veel succes en sterkte deze laatste zware wachtdagen.

Knuff

Dankjewel allemaal, zo lief van jullie :slight_smile:



Het is vandaag

13 dagen na de punctie

11 dagen na de terugplaatsing

9 dagen sinds ik werd opgenomen en

7 dagen sinds ik weer thuiskwam

…en ik heb geen idee.



Of eigenlijk: ik geloof er niet zo in dat het gelukt is. De symptomen van overstimulatie zijn weg (die zouden erger moeten worden als ik zwanger was) en mijn borsten zijn niet meer bijna pijnlijk gevoelig (dat waren ze al voor de punctie, zeker vanwege de hormonen). En ik heb wat gerommel in mijn buik alsof ik wel eens ongesteld zou kunnen worden. We gingen er ook totaal niet vanuit dat het de eerste keer zou lukken, die kans is zo klein! Dus als ik vrijdag positief test zou dat echt een enorme verrassing zijn!

Ik blijf in ieder geval duimen. Sterkte nog met wachten.

Ook hier blijven ze draaien voor jullie.

Babel, ik reageer niet zo vaak, maar wil even laten weten dat ik voor je duim! Ik hoop dat je er naast zit met je gevoel en dat de afgelopen weken met die ellende van de overstimulatie toch niet voor niks waren! :-*

Babel het zegt niks dat je geen klachten hebt, het kan echt alle kanten op gaan.

Ik duim me suf voor je.

O meiden wat zijn jullie lief allemaal! ???

Twee weken na de punctie. Ik ben me toch weer een partij opgeblazen (bolle buik) en kortademig! Zou het dan toch…? Nog twee nachtjes en dan weten we het.

Duim duim duim

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Het ziet er niet zo goed uit meiden… :evil: