Babels kleine projectje

Dankjewel dames, jullie geven me hoop! :-*

Het gaat vast goed…

Ja, ze noemen het hier Lutinus, als ik het me goed herinner is dat een progesteron-preparaat? Je brengt het vaginaal in en iedereen beschrijft het als plakrotzooi :think: #yolo :wink:



Vandaag inderdaad lekker andere dingen gedaan. We hebben flink gewandeld, kriskras door de hele stad. Zelfs nog wat gewinkeld voor thuis, deze IVF-poging heeft in ieder geval een nieuw kleedje opgeleverd voor in de gang. :roll: Na ruim 12 kilometer op onze gewone schoenen waren we wel weer bekaf, dus vanavond blijven we lekker op de kamer. Vanavond op tijd in bed, morgen wordt een spannende dag!!

Succes vandaag Babel.

Duimen draaien

Dankjewel! Mijn ontbijt vanochtend bestond uit valium en pijnstillers, verder mag ik niet eten. Zometeen nog een keer verplicht plassen en mijn man mag zijn kunstje doen. Dan lopen we om 8.30 naar het ziekenhuis voor de afspraak 8.45. Ben nu wel dizzy van de pillen, dit wordt leuk :wink:

Hopelijk straks een update hoe het ging.

:-*

Succes!

Succes, ik duim voor je.

Weer terug in het hotel en manlief heeft net wat te eten voor me geregeld :slight_smile:

Ze hebben 10 mooie eitjes weten te vangen en mijn man zijn zwemmers zagen er er ook goed uit, dus hopelijk kunnen ze vrijdag wat terugzetten.



Het zetten van de verdoving en de punctie zelf waren echt geen pretje, ik voelde het goed. Maar ze waren erg aardig en mijn man was een enorme steun.



Ik moet vanaf nu 3 keer per dag Lutinustabletten plaatsen, en meerdere soorten antibiotica nemen. Weet niet precies waarom ik antibiotica nodig heb maar ik luister braaf naar de dokter. Het is nu wel redelijk gevoelig daar beneden, geloof dat ik maar een dutje ga doen.

Lekker bijkomen nu.

10 eitjes is een mooie score. Wel flink drinken nu he?

Ik duim voor mooie emmy’s

Ik heb wel flink dorst nu je het zegt, maar is er een speciale reden waarom ik veel moet drinken?

Bedankt voor het duimen!

Ja je kan nog last krijgen van overstimulatie.

De aankomende dagen minimaal 2 liter per dag drinken.

Ok, zal het proberen. Ze hebben wel maandag nog een bloedtest gedaan om te meten of er gevaar voor overstimulatie was, omdat ik zoveel follikels had. Dat was niet zo, zeiden ze, daarom mocht ik ook gewoon twee Ovitrelle zetten. Maar dat je het ook naderhand nog kan krijgen wist ik niet. Ga nog maar weer eens een flesje water vullen dan :slight_smile:

De dag na de punctie en het doet nog steeds best wel pijn van binnen. Heb last met zitten, lopen, aansluitende kleding en toiletbezoeken. Een continue flinke kramp zeg maar. Het is op zich best uit te houden als ik weet dat het normaal is en erbij hoort, maar ik hoor eigenlijk van niemand dat ze de dag erna ook nog zo’n last hebben. Hopelijk heeft het geen nadelig effect op de terugplaatsing morgen…

Babel, ik kwam je verhaal tegen en wil je veel succes wensen met de terugplaatsing. :-* Ik ben 4 maanden geleden bevallen van onze 3e spruit die ook een IVF productie was 8) Spannend! Ik duim voor je :thumbup:

@Babel hoe is het gegaan???



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@ maria, bedankt voor je berichtje en nog gefeliciteerd met je derde spruit :slight_smile:

@ ingelke, ik ben nog niet geweest. De afspraak is dalijk om 12.50. Ik zit nog hard te werken om mijn blaas vol te krijgen. Moet heel wat water drinken voor de terugplaatsing.



Heb nog steeds erg buikpijn en wat bijwerkingen van alle medicijnen. Paracetamol is mijn vriend. Strakke kleren en eten niet. :wink:



Nog maar een uurtje, dan kan ik gaan broeden! :mrgreen:

Duimpjes draaien hier voor je. :pray: :pray:

Ik heb een perfect 4-cellig embryootje in mijn buik :dance:

Er waren nog twee andere mooie ingevroren en er staan er nog vijf op kweek. De artsen waren heel tevreden, ook over de terugplaatsing zelf.



And now we wait…

Broed ze!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:dance: :dance:



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wat een goed nieuws en nu die vreselijke wachtweken. Sterkte.

:dance: :dance: :dance: