Azijn in de ijskast....

Ik begin er nu helaas ook last van te krijgen.

Alleen minder leuk, het is tijdens het auto rijden.

Was lekker aan het rijden op de snelweg toen ik me opeens bedacht dat ik mijn afslag allang had moeten zien. Toen ik eens goed om mij heen keek bedacht ik mij, ik ken het hier niet. Was ik dus zo een heel stuk mijn afslag voorbij gereden. :oops:

Petite

hallo meiden,

Wat een ontzettend leuk topic is dit!!

Ik had 'm eerder deze week al gelezen en met tranen in mijn ogen van het lachen gezeten.

Hihi die broodjes van Jewel die keurig op een rij in de koelkast lagen te bakken!!! En Lena die ieders post in haar vakje legt.

En de omgekeerde zangerschapsstring van Engel, geweldig

Wist dat ik ook iets geks deed, maar kon er niet opkomen. Vergeetachtigheid staat wat kwaaltjes betreft echt met stip op nummer 1.

Maar gisteren deed ik het weer.

Wat ik steevast doe is mijn pinpas aan het meisje achter de kassa geven en willen pinnen met de bonuskaart.

Zelf lig ik dan helemaal in een deuk terwijl zo’n pubermeisje me dan met van die holle oogjes aankijkt. En daar moet ik dan weer nog harder van lachen waardoor de hele winkel me aankijt zo van “wat heeft die?”

Verder laat is alles zo’n drie a vier keer vallen.

Sla bestanden op waar ik onder een bestaande naam (van een file dat ik nog nodig heb) en als ik die eerste dan hersteld heb sla ik die -als ik niet echt heeel geconcentreerd ben- weer op onder de naam van de tweede… grrr

En ik moet mezelf ook hardop herinneren hoe auto te rijden.

Zet koffie, maar vergeet het knopje om te zetten. Enz.

Het lijkt wel alsof mijn autopiloot uit staat.

Ik had vorige week een rookworst op staan…waren de broodjes warm en wilde ik het vuur onder de worst uitzetten…had ik hem niet eens aangezet!!! Konden we nnog een kwartier wachten op ons broodje! :?

Heb al 2x de Senseo aangezet zonder er een kopje onder te zetten… :think: :think: Knoei!

Verder laat ik idd alles vallen

Deed net de la dicht terwijl m’n vinger er nog tussen zat (storing in m’n bewegingsapparaat denk ik hihihi…)

Wat ik regelmatig vergeet is suiker en melk in de koffie van mijn vriend te doen terwijl ik er van overtuigd ben dat alles er in zit :think: . Maar dan zit er alleen maar melk in mijn koffie. En nieuwe pads in de senseo. Pfffff

De droogtrommel noem ik standaard vaatwasmachine :think:

O, ja ik ben nu ook heel slecht in maanden namen. Ik noem elke maans standaard eerst verkeerd. in April had ik het nog vaan over januari. En als je dan een afspraak moet maken voor je werk is dat knap vervelend :wall:

Groetjes Essy

Vanmiddag hadden we boodschappen gedaan. Ik stap uit de auto, en loop naar huis. Word ik teruggeroepen door mijn man, om te helpen met het dragen van de dozen. Was ik toch helemaal vergeten dat we daadwerkelijk dingen gekocht hadden in de supermarkt! :doh:

Buikie

hoi,

gisteren iets meegemaakt hebben, het willen onthouden om het hier op te schrijven en totaal vergeten wat je hebt meegemaakt.

babylover

Gisteravond ging ik Menno wassen. Toen ik zijn piemeltje aan het wassen was voelde ik door de washand heen dat het een beetje raar aanvoelde. Toen ik beter ging kijken wat er aan de hand was bleek dat hij zijn onderbroek nog gewoon aan had!!! :doh: :doh: :doh: :oops:

Menno kwam niet meer bij in ieder geval, die kon er echt wel om lachen! :mrgreen:

Buikie

Geweldig om te lezen dit!! hahahaha! :clap: :clap:

Nou, weer een handige actie hoor:

de tosties laten aanbranden! Krijg je ervan hè als je zonodig tussendoor nodig even op het forum moet kijken :?

Hier nog zo een,

Alles dat ik lees komt al bekend voor zeg. Mijn kleine van bijna twee laat regelmatig wel wat omvallen, vervolgens ga ik het heel actief opruimen (nadat ik het drie keer zelf ook nog heb laten vallen). Iedereen denkt nu dus dat ie dat klunzige gedrag van mij geerfd heeft haha.

Als ik in de keuken sta en er valt iets om is het standaart dat ik vanuit de woonkamer hoor ; ‘‘Oke wie van jullie twee heeft weer iets laten vallen’’

Verders dat buitensluiten is me ook al overkomen of mijn telefoon zoeken door het hele huis terwijl ik ermee in mijn hand loop. 's Avonds klaar met werken en straal vergeten waar mijn auto staat (lekker blokjes lopen). En zowat iedere dag iets moeten vertellen en het echt vergeten zijn en de volgende dag pas herinneren wat het ook alweer was haha :mrgreen:

Pas geleden nog ik moest ergens heen rijden en mijn man zat ernaast, hij zegt je moet zometeen rechtsaf he waarop ik zeg jaaa en links voorsorteer hij vraagt ga je die auto inhalen waarop ik zeg neeeee bemoei nou niet ik ga toch geen vrachtwagen inhalen, wil ik net linksaf gaan zegt ie Heeee rechts is die kant he alles goed verder. Ik lachen en wat denk je volgende kruispunt gewoon hetzelfde presteren :wall:

Haha, ja die kreet uit de woonkamer komt mij ook bekend voor: “Oooow, mutsie, ben je zwanger of zo?” (Is lief bedoeld hoor, van m’n hubbie.)

En met autorijden word ik idd ook steeds onhandiger. Beetje gevaarlijk wel. Heb laatst zelfs 'n keer de motor weer laten afslaan :oops: , was me al tijden niet meer overkomen.

Gisteravond zou ik voor manlief een lekker prutje maken in de blender. Maar eerst moest er een stekker uit het stopcontact zodat die van de blender erin kon. Ik trek aan de stekker…en trek het hele stopcontact uit de muur :mrgreen: de stekker zat er nog in :mrgreen: heb er zeer onnozel naar staan kijken :lol:

Oke op zoek naar ander stopcontact. Dat was zo gevonden. Maar…kreeg de stekker er niet in. Hormonaal kort lontje begon al enigszins te fikken nu. :wink: Dus de blender op de eettafel gepoot en stekker daar in stopcontact geramd :mrgreen: Manlief zijn prutje (eiwitpoeder,melk, banaan, mandarijn en vruchtensap) er in gemikt en blender aan gedaan. Stroomt het kreng over…AAN DE ONDERKANT :x Ik dus alles opruimen. Ik bestudeer het ding nog maar eens…kan niks ontdekken, draai de kan wat heen en weer. Nee zit toch echt vast. :think: Naja, what the heck, ik gooi de blender weer aan. Ja jullie raden het al :mrgreen: de tweede overstroming :dance: Kort lontje explodeerde en ik mopperend en foeterend met kan naar de keuken. Prutje in glas gegooid. Manlief had zichzelf ook van de bank gehezen om dit eens te inspecteren. Schat??? Zegt ie. Schat, moet dit er niet tussen??? DE ANTILEKRING!!! Ja das wel handig ja. Manlief mocht poetsen en dweilen. Ik antilekring in blenderkan gedaan, kan er op. En ja oh wonder! Geen overstroming :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Manlief blij met zijn prutje en ik nog namopperend naar boven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:doh: duhhhhhhhhhhhh, zegt genoeg dacht ik !

Hahhaaha :lol:

:-*

:doh: :doh: :doh: :doh: Ahahahahahahahahahahahhahaha :mrgreen:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :mrgreen:

geweldig!

als trying terug komt heeft ze weerleuks te lezen hahah :mrgreen:

Ja inderdaad…dit vindt ze vast geweldig!! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Dat is wel een erg heftig geval van pregnancy induced brainloss!!! Ik hoop dat je na de bevalling je hersentjes weer terugkrijgt!! :mrgreen:

Buikie

:roll: :roll: :roll: :roll: 8)