Azijn in de ijskast....

Kroes, gefeliciteerd!!! Leuk te lezen dat het toch door de zwangerschap komt!!!

:-* Deedee

Hihi, dank je, ik was zelf ook blij dat t door de zwangerschap kwam :inlove:

Whahahahahahaha, de buren kwamen lekker patatjes bij ons eten…in de tuin, want het is nog steeds stralend mooi weer!!!

Dus ik lekker de tafeldekken voor ze kwamen! Helemaal netjes alles erop en eraan. Bortjes, bestekjes, glaasjes, drinken, mayo ketchup, mosterdsaus.

En ik wil lekker opscheppen en de ketchup pakken, staat hij er niet :? Ik wist toch echt zeker dat ik hem had neergezet. Hij stond klaar op het aanrecht en ik heb hem echt meegenomen…en ik had idd echt wel een fles van het aanrecht meegenomen…de allesreiniger stond mooi te pronken middenop de tuintafel!!

Whahahahahahahaha… :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:thumbup: :thumbup:

super Joepie hhahaahhaaha

Whahahahaha…lekker zeg!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ow lekker allesreiniger,mmmmmjammieeeeeee

haha gekkie !

Was op weg met de pizza naar de oven en vroeg me ineens af wat ik nu met dat ding voor een geopende koelkast stond te doen. Na een paar sec begon het met dagen, ik moest dat andere apparaat hebben.

Hee kroes gefeliciteerd!

Wat leuk voor je :smiley:

Maar dit is wat je te wachten staat…

het wordt nu echt te erg: de eierprikker in het kokende water gekieperd en de ei in de la gelegd :think:

En dan nog net op het nippertje bedacht dat ik die eierkoker niet gewoon met mijn handen uit het kokende waterkan vissen! Ik hing al boven de pan met mijn grijpgrage vingertjes, aarghhh! :wall:

Ik moet echt wat beter gaan opletten want dit kan nog link worden…

groet, Lena.

Nou ik weet niet of met zwangerschap te maken heeft maar ik heb me dus vanochtend buitengesloten. Ging even lekker dingen voor ontbijt halen, had thuis mijn sleutel gezocht en in de veronderstelling in mijn zak gestopt. Bij nader inzien nog gewoon daar waar ik hem gevonden had. Daar sta je dan met een tas boodschappen en een snel aangeschoten kloffie aan op je houten zwarte boerenklompen. Als een sherlock holmes achter gegevens van werk vriend aan en sleutels van hem in Nieuwegein opgaan halen op de afdeling waar hij vandaag werkte (kon nog veel erger, als hij verder weg had gewerkt) met openbaar vervoer

Nou ik ben nu terug en versleten en ga nu slapen en mag later op mijn eigen werk komen want ik kan niet drie uur onderweg zijn en gelijk door naar mijn werk.

Ik schrijf het misschien nu nuchter op maar ik heb in het begin echt met trannen in mijn ogen gestaan en toen ze van zijn werk een route uit gingen schrijven hoe bij hem te komen stond ik ook bijna te janken van jeetje dat ga ik nooooooit vinden.

Ik ben er maar om gaan lachen en maar genoten van lekkere weer.

Het ergste is dat iemand mij om 11 uur zou bellen voor een belangrijke afspraak in kader van mijn werk. Daar had ik eigenlijk gisteren een belafspraak mee en die was ik straal vergeten en nu had ik me dus buitengesloten net voor zij weer zou bellen.

Nu ga ik even dutten.

Ocharm…

Slaap lekker!

En weet je wat het maffe was. Ik dacht dus dat ze vast nog lagen waar eerst maar toen ik ging werken kon ik ze nergens vinden. Bleek dat ik ze wel had meegenomen maar in de brievenbus beneden had laten zitten toen ik voor post gekeken had. Dus als ik iemand uit het flatje gewoon de voordeur open had kunnen laten doen had ik bij mijn sleutels gekund. Maar ik had helemaal geen herinnering van die postbus.

Ik merk echt dat mijn geheugen slechter is terwijl normaal ben ik heel scherp.

Vanmorgen was ik aan het opruimen, en ik stopte het vuile bestek in de la en kwam daar achter toen ik de schaar in de vaatwasser wilde doen. :mrgreen:

Buikie

Was vanmorgen echt even het spoor bijster:

Ik rijd vanochtend naar m’n werk, parkeer de auto en zit vervolgens een hele poos te kijken hoe die ruitenwissers uitgezet moeten worden. Had geen idee waar de knopjes zaten :oops: en waar de knopjes voor waren die ik wel zag! :wall:

Mijn collega’s hebben er hartelijk om moeten lachen!

Whahahaha Crien, wat een giller!!!

Had het wel even stiekem willen zien hoor, dat hoofd van jou! :mrgreen:

Wat supergaaf trouwens dat je al z’on poos zwanger bent. :smiley:

Dank je wel, Jewel!

Goed, he! En dan nog spontaan ook, terwijl we in de MMM van IUI zaten! (2 maanden stoppen vanwege cysten op eierstok door medicatie… Wat een wonder/geluk/raadsel)

Bij jou begint het al aardig op te schieten! Spannend! How is life in ‘Suisse’?

Hahahaha, er zijn weer meesterlijke verhalen bij! Allesreiniger, whahahaha! Maar de rest ook! En arme Bella, voor de deur staan! Je zou van minder gaan huilen nou!

Ik was gisteren ook erg lekker bezig, ik wilde met mijn telefoon de tv bedienen tewijl ik met de afstandsbediening wilde gaan bellen :wall: :wall: :wall: :wall:

Groetjes Essy

Maar het kan ook anders!! Vandaag heb ik man en zoon grandioos verslagen met een potje memory. Mijn stapel kaartjes was 4 keer zo hoog als die van mijn man, die ook nog eens verloor van mijn 4-jarige zoon, whahahahahaha!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Viel toch niet tegen! :mrgreen:

Buikie

Afgelopen zondag hadden we een bbq en ik moest terugrijden. 5 minuten nadat we weg waren gereden kwam ik er achter dat ik mijn gordel niet omhad. Toen we eenmaal thuis waren en ik de lichten en zo aan het uitdoen was, had ik het gevoel van ik vergeet iets, maar ik kon er niet opkomen wat. Totdat ik de stoel naar achter zette, ik was de motor vergeten af te zetten. Gelukkig stond de handrem er al wel op.

Na het lezen van al deze berichtjes van de week dacht ik…“gaat mij echt niet gebeuren…”

En promt probeer ik gister een doos kattebrokken in de koelkast te proppen… toen ik me afvroeg waarom deze niet paste, zag ik pas wat ik aan het doen was… :think: