Mijn hemel, begint dat nu al : ;D! Mijn man kwam net de huiskamer binnen… “euh… wat doe de azijn in de ijskast ???”… Whahahaha!!! Oh wat erg, zeg! Heeft nog iemand van die gekke dingen gedaan ???
Groetjes, Trying
Hahaha!!!
Nou, ik pak soms ook hele verkeerde dingen uit de kast…kan zo even geen concreet voorbeeld noemen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt! ;D
Ik heb scheermesjes in de koelkast gelegd.
En wij maar zoeken… ;D
Zo vond ik een keer een stapel theedoeken terug in de koelkast ;D :-[
Nou ik heb twee dagen lang het huis echt maar dan ook echt onder ste boven gehaald omdat ik een broek niet  kon vinden.
Was behoorlijk pissig en hmmm mijn vriend beetje lelijk aangekeken, was twee dagen niet te genieten.
Had ik mijn lange broek in de ondergoed la van mijn vriend gestopt.
Hoezo foutje
groetjes
Miranda
Ik wou vanmiddag de cola fles bij de pannenkast in leggen…hhhmmm toch maar niet gedaan…
;D ;D ;D
Ik stopte buitengewoon consequent de vuile vaat in de koelkast en de pakken melk in de vaatwasser… : Ik stopte het te wassen wasgoed in de droger… En ik maar verbaasd zijn dat de vlekken er niet uit gingen…
CD’s stopte ik ineens ondersteboven in de cd-speler… Ik wist ineens niet meer hoe mijn auto werkte… Als ik weg wilde rijden, moest ik echt hardop tegen mezelf praten dat je eerst moet starten, dan koppeling in, dan in z’n 1… :
De telefoon gebruiken als afstandsbediening en dan heel hard gaan huilen omdat de afstandsbediening het alweeeer niet doet…
ik ben tijdens mijn zwanger zijn 3 dagen lang mijn portemonaie zoek geweest,
…lag in de vrieskist :
haha succes trying er zullen meerdere van zulke dingen volgen!
liefs mij. :-*
Ha ha wat lachen allemaal die verhalen.
En o zo herkenbaar.
Ik had wattenstaafjes in de koelkast gelegd, een zak met aardappels in de diepvries, ik maakte thee zonder eerst het water te koken ( en ik maar wachten waarom het zo lang duurde, moet je dus een waterkoker aanzetten haha) ik zette senseo zonder koffiepad. Maar het ergste vond ik nog dat ik in de auto zat en de deur dicht sloeg , maar ik was vergeten mijn been ook in de auto te doen ;D, oja en de keukenkast dicht slaan, terwijl ik mijn hoofd nog in het kastje had. Echt vreselijk en ik geloof dat het einde met mij nog neit in zicht is, hihi. Sterkte allemaal,
Liefs Brennie
Hehehe, grappig om te lezen allemaal.
Ik had laatst ook iets geks, maar weet je wat nog erger is?
Ik ben vergeten wat dat was! ;D
Ik vond mijn gsm eens terug in de diepvries… :o
en het brood in de ijskast ;D
hoihoi medezwangere,
hahaha lach me gek hier,dacht dat ik erg was omdat ik alles vergeet zoals in winkel staan en met beurs klaar staan in de handen om te betalen,lol jaja toen moment er was om echt te betalen heb ik me rot gezocht in paniek voor mijn beurs.
had mijn vriend zich kunnen neerleggen op de grond van lachen deed hij het.
hoezo vergeetachtig IK ??? :-/
of de was wegstoppen waar het moet en 10 minuten later de was zoeken om op te bergen,terwijl die al op zijn plaats ligt,ook zo’n leuk voorbeeldje,tja was eigenlijk vergeten van mijn 2 vorige zwangerschappen,hoeveel je dan net vergeet
ahja ik hou het erbij nadien betert het,hoop ik dan toch,gelukkig heb ik nog geen dingen in diepvries of ijskast gestopt,vergeet nou al waar ik mijn beurs neerleg,zou helemaal onvindbaar worden dan ;D
warme groetjes
petra
Hihihihi, grappig dit zeg…
Ik heb af en toe ook een beetje moeite vast te stellen waar m’n lijf ophoudt (en ik ben normaal gesproken al niet echt handig); bots nogal eens tegen tafels e.d.
Verder:
-pannenlappen in de fik gezet (toen ik een pan van het fornuis haalde)
- laat alles uit m’n handen vallen
Hihiihiihi…
Ik ben ook echt vaak mijn geheugen kwijt… Dan zit ik op mijn werk naar mijn computer te staren… en maar staren… en ik weet dan gewoon niet meer wat ik aan het doen ben!
Of dan ga ik boodschappen doen en dan neem ik dingen mee die ik niet moet hebben en wat ik juist wel moet hebben dat heb ik niet meegenomen… :
Liefs Gien
Was al bang dat ik de enige was
Ik vergeet alles! Sta op, ga naar de keuken, ben in de keuken en denk: wat ging ik hier nou doen? Had ik voor mijn zwangerschap ook wel eens maar dan herinnerde ik me wel wat ik ging doen, nu is het helemaal weg.
6 keer een dezelfde deksel uit je handen laten vallen…achter elkaar…
Zwangerschap doet rare dingen met geheugen en met je ledematen!
het allergenantste wat ik heb gedaan is ongeveer 2 maanden geleden. Ik ging boodschappen doen. Deed m’n jas aan, tas onder mn arm, deur toe, en terwijl ik op straat aan het wandelen was, dacht ik "ik voel hier iets anders, dan anders. Nog steeds geen idee wat het was, ik was ondertussen al op de hoek van de straat (best wel een eindje) toen zag ik het: ik had mn sloffen nog aan!!! :-[ :-[ :-[
Snel terug naar huis gerend natuurlijk om mn schoenen! ;D
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Whahaha! Geweldig! ;D
Zelf heb ik er ook altijd veel last van. Ik ontdekte zojuist dat ik twee uur geleden koffie heb gezet, en dat gewoon straal vergeten ben. ::) Nu zit ik dus aan een oudbakken bakkie koffie... :D
ohw dit is grappig zeg!! Ik geloof dat ik nog geen rare dingen heb meegemaakt…of ben ik dat alweer vergeten?
liefs Noui
Nou, ik wil net bellen, kan de telefoon nergns vinden…uiteindelijk de telefoon van boven maar gepakt. Na het bellen weer naar boven gebracht…gaat de telefoon en ik hoor hem wel vaag, maar waar vandaan?? Ondertussen allang al de voicemail aangesprongen dus ik besef dat er een zoekknopje op het basisstation zit!!! En ja hoor…weer vaag hoor ik de telefoon. Het lijkt wel uit de keuken, maar waar dan??? Ik snapte er echt niks van. Alle kastjes opengetrokken, nergens. Als laatste toch maar in de koelkast kijken…en ja hoor, in het vakje van de eieren. En de boter, die altijd in het vakje van de eieren staat, staat netjes op het dressoir… : :