Azijn in de ijskast....

geweldig dit te lezen hhhah, wat een geke dingen veroorzaken die hormone toch! :smiley:

Ook niet zo iets leuks gehad…geld gepind,gelukkig maar €20 maar gewoon weglopen zonder het geld!!!Oen…

Geweldig!! Wat een verhalen, leuk om te lezen!!
Heeeel herkenbaar!
Ik sta voor de klas en moest een rekentoets van blok 5 kopieren. Op het moment dat ik die toets wil uitdelen, lees ik: blok 3. Hmmm… die hebben we al gehad.
Dus de kids ff zelfstandig werken en ik opnieuw die toets kopieren. Ik wist nog dat ik er extra op lette dat ik wel blok 5 kopieerde.
Kom ik terug, deel ik de toets uit, is het blok 9!!!
Huh, ??? :wink: echt gek hoor!! Ik wist echt zeker dat ik heel goed oplette!
Afijn, poging 3 lukte en de kids konden eindelijk aan de slag!

Oh, wat zijn we eigenlijk erg wat dat betreft. Op 1 dag vergat ik om water in het koffiezetapparaat te doen, en maar wachten op de koffie. Vervolgens bleek ik mijn zwangerschapsstring verkeerd om aan te hebben getrokken (het zal wel vreemd vond ik). Daar kwam ik trouwens pas uuuuuuuren later achter, en ik was al 10 keer naar de wc geweest of zo… deuhh… Trouwring lag tussen de kranten in de vuilnisbak enne tja… dat zijn dan wel de ergsten…
Engel

Hey Allemaal,

Hhahahahaha ik ben nog niet zwanger maar ik denk dat ik mijn mannetje wel vast ga voorbereiden op wat mijn dus ook kan gebeuren hahahaha…

Want anders dan snapt hij er helemaal niets meer van hahahahaha

Raar hoor dat hormonen zoiets kunnen doen… Kan het me nu nog niet voorstellen maar als het hier zover is dan heb ik ook vast een leuk verhaal te vertellen hahahahahaha

Lach me echt rot@!!!

Liefs Renata

WHAHAHAHA, oh dames, ik lach me rot ;D! De tranen staan gewoon in mijn ogen! Dit ga ik echt allemaal aan mijn hubbie laten lezen!!! Ik houd me vast voor de komende tijd ;D, benieuwd wat ik verder nog ga uitspoken ::). Ik merk ook op het werk al dat ik af en toe rare dingen aan het doen ben, maar gelukkig is het nog niet opvallend genoeg voor mijn collega’s ::slight_smile: ;D (niemand weet het nog)!

Graag nog meer verhalen ;D!!!

Ik neem de gekste dingen mee naar mijn werk, zo had ik een tijdje geleden de smeerkaas in mijn tas gestopt ipv in de koelkast en ook onze huis telefoon verdwijnt in mijn tas. Verder kan ik ook ergens heen lopen en denken wat moet ik ook al weer.
Ook de vuilevaat uit de vaatwasser gewoon weer in de kast zetten hihhihi
Groetjes Essy

;D Hahahaha!

MORE MORE!!! ;D

Ik heb er nog wel eentje van vandaag. Ik ging met de auto de kids uit school halen omdat ik rechtstreeks uit de stad kwam. Normaal loop ik altijd, want de school is vlakbij. Pas toen we thuis waren realiseerde ik me dat de auto nog bij school stond met boodschappen en al... ::)

Dit is overigens al de tweede keer dat dit me overkomt! :D
Over ezels gesproken...

oooohhh wat is dit VRESELIJK LEUK OM TE LEZEN!!!

ik zit hier werkelijk met mijn tranen in de ogen jullie verhalen te lezen , echt niet normaal :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

ik heb er zelf ook heel erg veel last van , als me weer iets overkomt zal ik het gelijk hier neerzetten , kan nu zo niks bedenken…

superr dit , echt geweldig ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik reed ook nog eens een keer naar Delft… Naar huis dus… Was alleen even vergeten dat ik al twee jaar in Bergschenhoek woonde… :-/

Whoehahahahahaha…wat is dit leuk om te lezen!!

;D ;D ;D ;D ;D

ik deed op mijn werk vandaag de bekers in de wasmand ;D

;D Hahahaha, je zou een boekje kunnen schrijven met al deze ervaringen!!! Gewéldig! Sugar en Yolanda, ooooh, wat moet ik lachen!!! Wat doet zwangerschap toch met ons ;D?!

Ja hoor…ik hoor nu ook officeel op het dementielijstje… ;D

Ik heb toch al een pechmiddag en jawel hoor…had een leuke boxer gekocht voor mijn mannetje, netjes in een plastic zakje gedaan…ik thuis de boodschappen uitpakken enz enz.

Opeens dacht ik: waar is dat zakkie nou gebleven?
Alles doorzoeken…het zou toch niet he…de koelkast? Ik moest meteen aan je Topic denken…NEE, niks!
In de vuilnisbak…JAAAAAAAA!!!
Gelukkig met zakje en al er nog om…oef…

Whahaha Bellenblaasje wat een stunt!!! :smiley:
Wat een leuke verhalen van iedereen trouwens! Fleurt m’n humeur weer een beetje van op…

De vuilnisbak!!! ;D Hahahaha. Gelukkig trouwens dat het je een beetje heeft opgevrolijkt ;)!

Volgende keer in de TOILETPOT???

[glow=red,2,300]NEEEEEEEEEEEE!!![/glow]

Ik heb vanmiddag de verpakking van de kaas bij het oud papier gegooid op mijn werk :roll:… Ik zag het gelukkig later zelf liggen :P!

En vanmiddag stond ik als een kip zonder kop voor de kast op mijn werk, terwijl ik eigenlijk op weg naar de printer was voor mijn brieven :roll:…

ik vond vandaag een postkaart tussen het broodbeleg in de koelkast ! Heb er een paar dagen naar lopen zoeken. Ik wist zeker dat ik hem gekocht had en dacht al dat ik hem in het wagentje had laten liggen :oops: