Azijn in de ijskast....

Hoi,

Ik kwam vanmorgen terug van de afdeling met 3 vreemde piepers op zak! En mijn eigen…die heb ik nog niet gevonden!

groet logootje

Wij hebben op werk zo’n deur met zo’n code. Dus een collega vroeg wat de code was noemde ik mijn pincode op!! Nou dit heb ik nog nooit gehad!!

Je doet idd erg knullige dingen… :x

Of ineens voor de geldautomaat staan en je code (die je al jaaaaren gebruikt!) totaal niet meer weten! :lol:

Even naar manlief bellen, mss weet die het nog… :smiley:

Lachen dit ik kom niet meer bij :smiley: :smiley: :smiley:

Ik heb zelf nog niet zo van die missers gemaakt geloof ik.

Laat wel nog steeds vanalles uit mijn handen vallen maar deed dit ook al voordat ik zwanger was :smiley:

Ik vergeet af en toe wel dat ik zwanger ben en ren dan bijvoorbeeld in volle vaart de trap op en af en kom dan vervolgens tot de ontdekking dat dit toch niet zo’n slim idee was.

Nou ik kom regelmatig even hier kijken en als ik ook iets grappigs mee maak laat ik het jullie weten.

Ha ha, dit is wel geinig.

Nou weet ik ten minste waar ik zoeken moet als ik weer iets kwijt ben!

Ik ga vanavond meteen mijn koelkast uitspitten, daar ligt al mijn zooi natuurlijk :smiley:

Mijn stomste streek was dat ik de postzegel in de envelop stopte en opstuurde, en me toen afvroeg hoe het kon dat de brief nog gewoon op mijn bureau lag…

Ben benieuwd of hij aankomt en wat mijn penvriend zal zeggen als hij een envelop met alleen een postzegel erin krijgt… :smiley:

Hopelijk gaat dit op tijd weer over, voordat we straks onze beebs nog in de koelkast of de vuilnisbak gaan leggen.

Succes ermee!

lena.

WHAHAHAHA, er zijn weer kostelijke verhalen bijgekomen :lol:!!!

ok, de dementie is nu aan eht minderen, maar ik had tijdens mijn zwangerschap er erg last van.

Telefoon lag zowat standaard in de koelkast, kat kreeg hondenbrokken, hond at kattenvoer, k heb zelfs een keer bijna mijn vriend kattenvoer gegeven, en de kat een lekkere steak (gelukkig gaf ik mijn vriend eerst, anders was het niet te herstellen geweest hahaha )

maar het gaat wel over!! Vergeet nu nog van alles, maar doe geen gekke dingen meer :slight_smile:

Whahahaha geweldig!!!

Ze moeten hier eigenlijk een verhalenbundel van maken, een boekje, vinden jullie niet?

Trying…je kunt geld verdienen aan onze verhalen!!! :lol: :lol: :lol:

LOL :lol:, ik moet bekennen dat dit idee al in me opgekomen was, Jewel! Deze verhalen zijn toch té kostelijk om ze niet aan mensen te laten lezen!!! Hihi!

Ja en we willen meeeeeeeeerrrrrrrrrr!!! :lol: :lol: :lol:

Kom op zwangertjes…laat die dementie even opborrelen en doe wat geks!!!

Ja, maar dat is het probleem met die dementie he… We weten het niet meer wat voor stommiteiten we uit hebben gehaald… :cry:

Hallootjes,

Mensen…stoppen nou! Ik zit hier echt met lachtranen in mijn ogen achter de compie jullie schitterende blunders te lezen! ECHT SCHITTEREND om jullie verhalen te lezen. Ik zit hier in mijn eentje helemaal dubbel gevouwen in mijn stoel! :lol:

Gelukkig heb ik geen erge blunders mee gemaakt! Behalve dat ik afspraken op mijn werk totaal ben vergeten en verkeerde dingen uit flap tegen collega’s.

Ik kan er weer ff tegen, heerlijk zo’n lachuurtje!

Groetjes,

Monique

Idd lachen hoor deze verhalen, heb de eerste keer toen ik ze las ook zo in een deuk gelegen. Nou er zal mij ook vast nog wel wat geks gebeuren want ik doe af en toe rare dingen…dat ik denk ben ik dit?? :lol:

:lol:

hallo,

Ik had dit geloof ik al bij een ander topic geschreven, maar dan nog een keer. Ik had boodschappen gedaan en kwam bij de voordeur aan. De deur open gemaakt en alles binnen opgeborgen. Toen ik een tijd later terug kwam in de hal om naar de keuken te gaan, zag ik tot mijn verbazing dat mijn handtas buiten op de deurmat staat. Die had ik er blijkbaar “even” neergezet om mijn handen vrij te maken zodat ik de deur open te maken. Gelukkig hebben wij een glazen voordeur, anders was mijn man er waarschijnlijk 's avonds pas over heen gestruikeld (als ie er dan nog had gestaan).

En ik heb inmiddels vier pakjes boter in de koelkast staan voor op brood. Elke keer denk ik weer in de winkel, oja die is ook bijna op, even meenemen…

En ik vergeet soms binnen een paar seconde wat ik ook al weer wilde doen of wat ik net gezegd had.

Mijn man lacht zich slap om mij. Ik vergat namelijk nooit iets en alles was altijd goed en op tijd geregeld. Zijn motto was voor de vakantie: op mijn lijstje staat alleen “vrouw meenemen”, dan is de rest ook ingepakt en geregeld. Nou dat gaat nu niet meer op. Ik lach er zelf ook maar gewoon om.

Goede tip voor als je wat kwijt bent: kijk in de koelkast of afwasmachine.

ik had vandaag lekker toko gehaald.

op de weg naar boven nog even de post uit de brievenbus gehaald

en ik moest plassen als een gek!

snel ff alles in de koelkast en naar de wc!

zet ik hier de computer aan,

wil ondertussen ff de post lezen,

zit ik met die bakken toko-eten voor mijn neus :roll:

(de post lag netjes in de koelkast overigens)

:lol: Haha Geweldig!!

Hallo Hallo

Ik heb dan wel geen zwangerschapsverschijnselen maar ben er wel zoveel mee bezig dat ik ook domme dingen doe:

Ik wou aardappelen schillen en ipv die uit de kast te halen pak ik de kattebrokken en wil die zels in de pan gaan strooien;

Ik deed het ei in de prullebak en de schaal in de beslagkom;

Ik deed onze tandpasta op de tandenborstel op die van mijn zoon(21 mnd) Arme jongen.

Rare dingen hoor. Alsof je jezelf niet meer bent.

Groetjes Tirsa

Whahahaha, ik lach me iedere x weer een breuk! Héérlijk, die verhalen!!! Ik ben benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat, als ik het zo lees!!!

Ik ging gisteren met manlief shoppen en deed mijn gordel van de auto in zijn gordelhouder, zonder dat ik dit verder door had :smiley:

Dus hij zoeken waar hij met zijn gordel heen moest en kreeg toen door dat ik hem er al in had zitten :wink: