Ik kreeg vandaag een bos tulpen cadeau van mijn moeder. Dus ik ze keurig insnijden en in een vaas sorteren. Toen ik de vaas naar de huiskamer wilde dragen viel me op dat het geheel nogal licht was… Oeps, misschien toch handig om er water in te doen :roll: :?: :!: :lol:
Hahahaha!!!
Nou, ik heb weer een leuk verhaaltje voor je boek, Trying!
Ik wilde met Pasen broodjes in de oven doen, ik zette de oven aan…broodjes erin, dacht ik…
Na een poosje ging ik even kijken, waar waren de broodjes gebleven? :shock:
Niet in de oven in ieder geval!!!
Ja hoor…ik deed de deur van de koelkast open en daar lagen ze, keurig op een rijtje…te koelen ipv te bakken… :doh:
WHAHAHAHA, oh, Jewel, die is kostelijk :D!!!
Erg he…topppunt van zwangerschapsdementie… :mrgreen:
Hopelijk is het afgelopen na de bevalling, anders mag ik wel 10x checken wat ik in de fles doe als ik m’n kindje ga voeden… 8)
Hahahaha, nee, niet zo handig als je er schnapps ingiet of zo :lol:!!!
Oww kostelijk dit, ik lach me slap, wat gebeuren er dan leuke dingen zeg!
nou succes verder meiden en blijven posten hoor is goed voor mijn humeur! haha
:inlove: :inlove: :dance: :dance:
Ik had vanmiddag mijn fiets weer tevoorschijn gehaald na de winterslaap. Op mijn fiets naar de winkel en mijn boodschapjes gedaan. Hierna glad vergeten dat ik op de fiets was en lopend weer naar huis. Daar vond ik een tijd later mijn fietssleutel in mijn jaszak… kon ik nog een keer lopend naar de winkel … om mijn fiets op te halen :wall:
:lol:
Ik merk ook dat ik steeds meer begin te vergeten, dus ik houd mijn hart vast voor wat nog gaat komen :eh:!
En als jullie denken dat het na de bevalling weer over is, nou vergeet het maar hoor!
Van het moederschap wordt je net zo dement:
Ik had toilet papier gekocht en die kon ik op het moment supreme dus niet vinden…
Die stond dus in de koelkast…
WHAHAHAHAAAA!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
ahahahahahhaa wat geweldig om te lezen dit
Whahahahahaha… :mrgreen: :mrgreen:
Maar ik moet Melanie gelijk geven, het gaat echt niet over hoor als je eenmaal bevallen bent.
Ik wilde vorige week geld pinnen en het was al 2x mislukt…ojee, bij een derde mislukte poging wordt de pas geblokkeerd. Ik heb toen even goed moeten nadenken en ja hoor, wat deed ik nu verkeerd, ik had niet mijn picode ingetoetst van de bankpas maar van mijn telefoon… :roll:
Claudje, oeps :D!
Dat is echt zo hoor… Ik zeg het ook altijd tegen iedereen… Chris mag dan wel 8 maanden oud zijn, maar ik ben nog steeds zwangerschapsdement…
Als ik iet uit de verpakking haal, gooi ik heel consequent de inhoud in de vuilnisbak en de verpakking neem ik mee…
Als ik de tafel afruim en de kwarkbak met lepel meeneem naar de keuken, belandt de lepel in de vuilnisbak en de lege kwarkbak op het aanrecht…
Als ik een Yakuktje pak en ik trek het bovenkantje eraf om het op te kunnen drinken, belandt het Yakultflesje in de vuilnisbak en het bovenkantje neem ik mee…
Zo kan ik nog wel even doorgaan…
:dance: :dance: :dance:
iuk lig hier echt helemaal in een deuk!!!
Yolanda, je bent iig wel consequent :lol:!
:lol: :lol: :lol: :lol: Ik lig in een stuip hier :lol: :lol: :lol: :lol:
'k Heb er weer eentje:
Ik was aan het koken. De rijst stond op pitje 1 te koken en ik wilde pitje 2 aanzetten om de veggies te roerbakken. Dat had ik gedaan (dacht ik) en liep even naar de woonkamer om iets te pakken terwijl de olie op pitje 2 heet stond te worden. Toen ik terugkwam in de keuken, was er echter geen hete olie en de rijst kookte niet meer. Maar de knoppen voor de 2 pitten die ik gebruikte stonden toch echt aangedraaid… Huh? Hoe kon dat nou? Ik stond daar echt een poosje voor het fornuis met de vraagtekens boven m’n hoofd :oops: :oops: :oops:
Totdat ik zag dat ik tegelijkertijd met het aanzetten van pit 2 de gaskraan had dichtgedraaid…
En ik maar als een kip zonder kop ‘o jee, hoe kan dat nou?’
Hahahahaha!!! :lol: :lol: :lol:
Hahahaha, ik zie het gewoon al voor me! Dat hoofd (niet dat ik weet hoe je er uitziet) met een groot :?: erboven!!!