HELP! Ik blijf maar telkens alle post voor mijn collega’s in mijn eigen postvakje stoppen! En dan verbaasd opkijken dat ik alwéér post heb…
Van de week zelfs een herinneringskaart van de bib voor mijn baas in mijn eigen postvak gestopt. Tegen de tijd dat ik erachter kwam had hij vast al boete :oops: .
Gewoon la la la in zijn postvak gelegd (hoop ik dan toch! Ik ga het NU controleren) alsof het net pas was aangekomen :snooty:
Ik moest maar eens een briefje op mijn postvak plakken: “Is dat echt wel van voor jou?!”
groet, Lena.
Hahahaha…
Nou de dementie is bij mij ook aangeslagen hoor :roll:
Gisteren heb ik niet alleen mijn eigen heerlijke chocolate chip cookies in de ijskast gezet (en ik maar zoeken) maar ook het luchtje van mijn vriend…
Hij heeft echt nog 6 keer aan mij gevraagd of ik zijn luchtje had gezien, maar ik bleef stug volhouden dat ik het echt niet had gezien :oops:
Ik werd op een gegeven moment ook nog een beetje pissig omdat hij altijd alles kwijt is, hahaha. Gelukkig kon hij er ook wel om lachen.
Groetjes Kim
Ik had net “bardienst” in het speeltuingebouwtje en moest iemand een kopje koffie inschenken. Vroeg haar, wat ze erin moest. Suiker en melk was het antwoord.
Dus gooi ik een klontje suiker in het melkkannetje en geef ik haar een kopje zwarte koffie…
En terwijl ik het deed wist ik gewoon, dat ik het niet helemaal op de juiste manier aanpakte…haha
Ik gooide gisteren appelsap in de schoonmaakemmer om te gaan dweilen. Gelukkig had ik het al door voordat ik begon met dweilen
Kan altijd nog erger dacht ik maar … als ik de schoonmaakmiddel in mijn glas geschonken had …
Pfff, is nog gevaarlijk ook, zwanger zijn !
Hahahaha wat een geweldige verhalen allemaal! Ik kom hier vaker spieken!
:-* Deedee
Ik zit hier gewoon hardop te lachen :lol:! Gelukkig doe ik nog niet zo’n rare dingen . Vanmiddag reden we de parkeergarage in de stad uit. Staan we voor de slagboom, vraagt mijn man: “waar is het kaartje?”. Ik: “:?:”. Gelukkig vond ik het terug in de zak van mijn jas :roll: :oops:.
Het viel me van de week op dat ik ongeveer elke dag niet wist welke dag het was maar dacht dat dit door mijn wisselende diensten kwam ofzo.
Maar eergisteren sta ik met een collega en een paar bewoners te praten wist ik ineens de naam van die collega niet meer. Ik zo van ga maar naar, naar, naar… haar!
Vandaag zit ik op een bijeenkomst met een vrouw te praten en we hebben een gemeenschappelijke kennis. Kan ik ineens niet meer op de naam van die kennis komen, zit al jaren bij mij in mijn opleiding. Maar het duurde nu zo lang en het was zo leeg in mijn hoofd dat ik moest bekennen van stom maar ik zie haar voor me maar kan niet op haar naam komen. Ik schaamde me wel want ik ken haar al jaren.
En dat van die namen, ik ben normaal echt heel goed in namen en gezichten. Maar kan je met 6 weken zwangerschapje ook al last hier van hebben? Ik zie nu wel dat er meer vroeg bij zijn met chaotische dingen, dus wellicht.
En dingen verkeerd zeggen als post uit de prullenbak gehaald. Ik heb daar al aanleg voor als ik moe ben of klinkersomdraaien (zaatvoutje :roll: )maar het valt me op dat ik dit nu nog vaker doe.
Dat wordt dan nog wat als het met zwanger te maken heeft en ik ben pas 6 weken.
Gr Bella
Bella :D, het gaat lekker met jou! Maar het hoort erbij. Als straks iedereen weet dat je zwanger bent kun je iig uitleggen waarom je zo vergeetachtig bent . Dat scheelt :)!
ow ik heb dat ook zo met op woorden komen…VRESELIJK!!! :oops: …
Zit ik gewoon te kletsen weet ik de meest simpele woorden niet meer; ik had het bijvoorbeeld steeds over een topless bh…ik bedoelde een strapless :oops: :oops: :oops: hihi
Noui
:lol:
Geweldige toppic, Trying! Ik heb tranen gelachen! Zó herkenbaar. Ik heb ook problemen met schone en vuile vaat in de afwasmachine, brood in de koelkast en steeds vergeten wat ik nou ook alweer ging doen… Ik word gek van mezelf dat ik steeds kwijt ben waar ik iets neergelegd heb, kan dan blijven zoeken.
Maar door al deze verhalen hier, kan ik er de lol wel van inzien!
Nou ik ben dan wel niet zwanger maar ik gooi toch een stommiteit van vandaag er in hoor. :dance:
Ik koffie zetten , dacht wat is de kleur toch raar in de kan en wat loopt het snel door, vond erg vreemd :think: , toen klaar was, wou ik het zakje er uithalen, maar die was er dus niet :mrgreen:
alleen de schepjes zo in het bakje gedaan zonder koffievilter :mrgreen:
En dat lag niet aan de zwangerschapshormonen,… :doh:
Whahaha… :mrgreen:
ben ik net toch ff een doos…
wil ik ff shag draaien voor me man… hou ik het pakje vloeitjes vast en pak ik shag en sta klaar om te draaien…
moet ik wel eerst een vloeitje pakken voordat ik kan draaien
en gister… wou ik naar binnen en pakte me auto sleutel om de deur te openen
k wordt dement geloof ik!!
Bianca, onze hormoontjes stralen al goed op je af :lol:!
Snuffel :lol:, het gaat goed met je, hahahaha!
Ik kwam er vandaag op mijn werk achter dat ik vorige week een behoorlijke fout heb gemaakt; in a nutshell: ik heb twee zaken door elkaar gegooid :roll:. Gelukkig kan het hersteld worden, dus er is geen man overboord, maar dat zou me dus normaal écht niet gebeurd zijn :oops:. Gelukkig konden mijn collega’s er wel om lachen :roll:.
Meiden, fantastisch!!!
heb me rotgelachen en dat kon ik effe goed gebruiken!!
Dus nog niet alles gelezen; bewaar 't lekker voor de goeie momenten!!
En als ik binnenkort eens iets kwijt ben weet ik ongeveer waar ik zoeken moet
Inger
:mrgreen:
Even iets tussendoor…waar werk je eigenlijk Trying?
Gisteravond trok ik ff een makkelijke ‘huisbroek’ aan die één van mijn zoons voor me mee naar beneden had genomen. Mijn gewone broek neem ik dan normaal gesproken later mee naar boven. Ik kon hem nog wel een dagje aan, maar vanmorgen kon ik de broek dus nergens vinden. Ik zoeken, en uiteindelijk vond ik hem in een mandje waar we altijd post in leggen die nog afgehandeld moet worden… :roll: Wat een muts!
Ik heb nu pas door dat Trying dit onderwerp gestart is en er dus al last van had toen ze vier weken zwanger was :mrgreen:
Gisteren werkte ik met een collega en die zei dat ie zo’n honger had en ging van alles eten (erg handig een keuken met voorraad voor bewoners) en vervolgens vergat ie de hele tijd van alles en was chaotisch enzo waarop ik er bijna uitflapte van he jij bent toch niet zwanger!! Maar ik slikte het nog net in :silenced: wat ze weten daar nog niet dat ik (weer) zwanger ben.
Gr Bella