Azijn in de ijskast....

Met de auto naar de supermarkt, lopend terug en pas ´s avonds merken dat de auto er nog staat!!

Naar boven lopen om de wasmand te halen, word ik afgeleid en kom ik terug met niets en dat drie keer achter elkaar!![/code]

Claudje, ik heb je een pb-tje gestuurd :wink:.

Sugar, kóstelijk!!! Hoe verzin je het! Een broek in een postmandje :lol:!

Bella, hahahaha, ja, je moet ook nog voorzichtig zijn met die dingen! Enne, ik begon er idd al vroeg mee :oops:…

Haanstra, jij bent ook goed bezig :lol:!

Gewéldig, dit topic! Als je het leest krijg je idd meteen goede zin! Dus kom maar vaker een stukje lezen, Inger :mrgreen:!

Liefs :-*, T.

He leuk hoor, ik heb weer even bijgelezen en bijgelachen!

Echt geweldig!!!

Trying, heb je PB terug gestuurd! :mrgreen:

Claudje :mrgreen:, ik heb het gelezen! Grappig en toevallig! Nou ben ik helemaal benieuwd wie je bent :D!

Hoi,

Ik lees geregeld leuke gebeurtenissen mee in dit topic, ik ben dan wel niet zwanger (niet dat ik weet tenminste) maar ik doe toch ook soms stomme dingen.

Zappen met de telefoon ipv afstandsbediening en dan afvragen waarom hij het niet doet.

Groetjes Babylover

Babylover, gewéldig :lol:!

Ik wil van iedereen dit soort verhalen lezen, zwanger of niet :lol:!!!

ik vind dit zo’n leuk topic! Helaas heb ik nog geen rare voorvallen :mrgreen: maar nu komt hij in ieder geval weer bovenaan te staan :mrgreen: dames? Nog leuke voorvallen? :mrgreen:

Komt nog wel hoor Ninanien!!! :mrgreen:

Hai meiden,

echt geweldug deze verhalen, ik heb ze gelezen met dikke tranen van t lachen!!! :smiley: Heeft een mens af en toe nodig.

Ook ik ben niet zwanger, maar als ik het stiekem toch ben dan weet ik waar t volgende vandaan kwam;

Een paar dagen geleden ging ik boodschappen doen. Toen ik thuis kwam had ik het nogal warm en heb mn jasje uitgegooid. Boodschappen lekker opgeruimd. Vervolgens denk ik de volgende dag; waar is toch dat jasje gebleven? Overal gezocht, zelfs onder de bank. nergens te vinden. Ik begon al te denken dat ik m ergens had achter gelaten.

Tot ik de dag daarna opeens een ingeving krijg; Ja hoor, in de boodschappentas natuurlijk! Keurig opgeborgen in de kast!!!

Gr. Kroes

Ik zit gisteravond lekker op de bank, TV aan laptopje op schoot…mannetje nog even bezig in de tuin, daarna een lang gesprek met de buurman.

Ik voelde me heerlijk!!! Er begint een programma op tv en ik denk: Hey, wat leuk dat dit nu komt!!! En tegerlijkertijd vraag ik me af waarom ik dit programma eigenlijk nooit kan kijken…OEPS!!! Mijn zwangerschapsgym is al een uur geleden begonnen :wall: :wall:

Hahahaha het blijft leuk!!!

:-* Deedee

Kroes, haha, wie weet is het raak!

Joepie, whahahahaaaa! :lol:

Tja, die verhalen van die niet-zwangeren komen me ook bekend voor. Misschien is die hele zwangerschap wel gewoon een slap excuus voor onze domme-grieten-trucs…

Ik heb er in ieder geval een gewoonte van gemaakt om alle deuren open te (proberen te) maken met een sleutel. Ook als hij niet op slot zit, als de sleutel helemaal niet op die deur past en soms zelfs als hij niet eens dicht is. Of als ik zelf binnen zit, en ik mezelf dus opsluit door de sleutel om te draaien. Die sleutel zit in mijn hand, dus ik zal 'm gebruiken ook!

Wat ik wel geinig vond was dat mijn zwangere collega precies hetzelfde blijkt te doen. Sleutel vooruit en draaien maar!

groet, Lena.

Hi meiden,

Nou mijn berichtje hiervoor had dus idd alles te maken met zwanger zijn, gister getest en heerlijk zwanger!!! Dussuh, tis niet alleen een slap excuus…hihihi.

Groetjes Kroes

Gefeliciteerd Kroes!

Gefeliciteerd!!!

En mijn verhaaltje van de afgelopen week, het is iets wat me waarschijnlijk zonder zwanger te zijn ook wel was gebeurd, maar dat geeft niet. :smiley:

Mijn zoontje had lekker zitten verven met plakkaatverf en na afloop deed ik zijn verfshirt in de was. (Een oude witte van papa, lekker groot).

Ik had er verder niet bij stil gestaan, maar de magentaverf uit het shirt had dus lekker afgegeven. Maar er was niets met het was gebeurd, alleen het ondergoed van mijn zoontje is nu ROZE!!! :oops: Arme jongen, ik hoop maar dat het er snel weer uit gaat met een paar keer wassen. :mrgreen:

Buikie

Gefeliciteerd Kroes!!! :dance: :dance: :dance:

Ik heb er ook 2!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Proberen de tv te bedienen met de telefoon :think: grinnik :mrgreen:

En uit mijn werk naar de auto lopen, mijn eigen auto straal voorbij lopen en verdwaasd voor de verkeerde staan :mrgreen: hihihi :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd, Kroes :-*!

Ik merk wel dat ik erg vertrooid ben en vergeetachtig (had ik eerder ook wel trouwens) maar het is niet zo erg of grappig om op te schrijven.

Wat ik laatst had: Had afgesproken met een vriendin in de stad. Ik die dag rustig in huis bezig, was aan het afwassen , gaat de telefoon. Is het die vriendin. Ik denk, gezellig dat je belt, hoe is het? “Uh, hadden wij vandaag niet afgesproken?” Oeps! Het was dat ze niet zag hoe snel ik rood werd, maar het was wel duidelijk dat ik het echt glad vergeten was! En wij nog napraten, dat het je meestal wel ineens te binnen schiet als die persoon je belt… (gelukkig weet zij het zelf al aan mijn zwangerschap, haha)

Ik heb wel meer vertrooide dingen, zoals na mijn kwark het lepeltje willen weggooien en het bakje op het aanrecht (van wie las ik die nu ook?) Dus moet echt even goed nadenken wat ik ga doen. Of een ei in de gootsteen willen breken, om vervolgens de schaal door het beslag te doen (gelukkig nog elke keer op tijd geweest), lenzenvloeistof op mijn tandenborstel gieten, en ondertussen afvragen wat er nu anders is?

Wel meer dacht ik, maar kom er ff niet op…