Azijn in de ijskast....

Boodschappen doen en dan de helft niet meenemen, hahahaha!

Maar… wat mij nou steeds overkomt…

Weten dat je alles vergeet, boodschappelijstje maken en die stomweg thuis op de keukentafel laten liggen, en in de supermarkt ALLES weer vergeten zijn! :shock:

:oops:

vandaag moest ik om 16.50 uur bij de vk zijn…

ik zat netjes om 16.45 in e wachtkamer…om 16.55 u had ik nog niemand gezien…

dus ik kijk op mijn afsprakenkaartje…

zit ik in het verkeerde gebouw :wall: :wall: :wall:

dus ik snel ( met zoonlief die er niets van snapte) in de auto naar de andere kant van het dorp…

daar aangekomen was ik om 17.10u aan de beurt dus ik vertel met een :oops: dat ik verkeerd was…zegt de vk tja dat hoor ik nu al de hele dag…iedereen is verkeerd…te laat…te vroeg…

HAHAHAHA ligt vast aan vandaag…

(gelukkig was ik dus niet de enige die klunste vandaag)

@juudje wrote:

Oja die is ook goed.

Kunnen mannen ook last hebben van zwangerschapsdementie. Mijn man krijgt net een telefoontje waar hij blijft. Bleek dat hij maanden geleden met een groep jongens afgesproken heeft om in de stad gezamenlijk wat te gaan eten.

We hebben dus net met zijn tweeën twee pizza’s naar binnen gewerkt, waarvan ik een kwart van beide.

Hij is dus nu op weg naar het restaurant. We zouden samen een gezellige avond doorbrengen op de bank, filmpje erbij. Hadden speciale toastje gehaald om onze trouwdag een beetje te vieren.

die van mij is al 3 x zijn sleutels vergeten…gelukkig was ik alle keren nog in huis…anders had hij een probleempje gehad

:lol: :lol: :lol:

Ja hoor, het is begonnen: vanochtend smeerde ik mijn botehammen en deed ik ze in het zakje en in een zakje gedaan en daarna in de vuilnisbak gegooid.

:lol: :lol: :lol: :lol:

gelukkig zat er een zakje omheen :wink:

Vanmiddag stond ik bij de kassa te kwekken met de cassiére en ik pakte de boodschappen al die nog niet gescand waren waarop zij met een grote grijns vroeg of ze die nog even zou scannen.

Ik werd superrood!..

Gelukkig wist ze al dat ik zwanger ben dus ze vond dat ik een goeie reden had :dance:

Je man vraagt om de accu. Dat grijze ding, dat in de zwarte oplader zit.

Nee die heb ik niet gezien zeg ik. Ik heb wel een zwart ding in een grijs ding gezien, maar die bedoel je waarschijnlijk niet. Waarop lief antwoordt, stomme doos! Het is andersom! :oops:

Of je gaat brood smeren, je pakt het brood uit de koelkast tezamen met de boter en het beleg. Nadat je klaar bent, leg je alles weer terug, zet vervolgens het bord op tafel, denkt oh ja, ik moet ook nog eten. Loopt terug naar de koelkast, haalt je bord uit de koelkast en het brood uit de kast. Oeps… had ik niet het brood in de koelkast moeten leggen en het bord in de kast? :wall:

ik heb ook van die rare dingen hoor, en ben niet eens zwanger.

Ik leg ookw el eens de afstandbediening in de koelkast.

Loop ik naar de keuken drinken pakken en wat doe ik afstandsbediening in de koelkast…en ik maar zoeken :S

Wat een geweldige verhalen zijn dit! Ik ben sowieso erg slecht met dingen onthouden. Zonder lijstje ben ik echt verloren in de supermarkt… Dat kan nog wat worden als ik zwanger raak!! :?

ik zou zo de ongewassen was in de droger gooien, vond het alleen al zo droog snapte er niets van… tot ik het rook…

gelijk maar de was machine wel aangezet… ( had ik dus vergeten :wall: )

oh en ik kan niet meer typen… echt moet al mijn berichtjes checken op rare woorden… echt ernstig…

Ik moest me telefoon aan de lader leggen pak ik me Nintendo ds en die heb ik opgeladen… met als conclussie… een lege mobiele telefoon :think: :think: :wall:

je kan wel lekker spelletjes doen :mrgreen:

Deze maar weer eens naar boven halen, want het is best een leuk toppic :thumbup:

Als ik mijn hele erge dingen niet meereken dan is deze ook best grappig.

Ik ben met boodschappen doen al 2 keer vergeten de fietssleutel uit het slot te halen, 2 keer!!! :wall: :wall:

Gelukkig stond hij er nog, pfffffffieuw.

En nog iets, maar dat mysterie is nog niet opgelost.

Sharon is vandaag op kamp gegaan, en ik heb nu al een week lang gezocht naar haar slaapzak. Heel het huis is nu al op zijn kop geweest, alle kasten, de zolder, onder de bedden maar werkelijk nergens dat kreng te bekennen.

Ik weet dat ik hem een paar weken geleden had gewassen en netjes in de hoes hebt gedaan, maar waar heb ik hem ook alweer neergelegt :doh:

Wedden dat als ik morgen de eerste de beste kast opentrek ik hem zie liggen, wordt vervolgd dus :evil: .

Ja dit topic is top!

Bij mij gaat het ook weer lekker… mijn dochter en ik zitten aan het ontbijt, maar ze blijft maar naar mijn bord wijzen terwijl we toch allebei een gewone cracker met kaas hebben.

Kijk ik eens goed…heeft ze mijn porseleinen bord en ik haar Woezel en Pip bord :wall:

Ohja in de categorie boodschappen doen!!

Wij gaan eigenlijk altijd te voet boodschappen doen, maar ik had echt geen zin om vanmorgen ( die ene kilometer :oops: ) te lopen, dus ben op de fiets gegaan.

Boodschapjes gedaan, en doodleuk te voet terug naar huis gegaan, toen ik thuis in mijn broekzak mijn huissleutel wilde pakken, had ik mijn fietssleutel ineens in mijn hand hahahahahaha

@Linda_ wrote:

Ohja in de categorie boodschappen doen!!

Wij gaan eigenlijk altijd te voet boodschappen doen, maar ik had echt geen zin om vanmorgen ( die ene kilometer :oops: ) te lopen, dus ben op de fiets gegaan.

Boodschapjes gedaan, en doodleuk te voet terug naar huis gegaan, toen ik thuis in mijn broekzak mijn huissleutel wilde pakken, had ik mijn fietssleutel ineens in mijn hand hahahahahaha

:lol: :lol:

ik word e laatste 2 weken echt gek van mezelf.

Allemaal kleine dingen die ik vergeet. van de week wilde ik macaroni maken, vergeet ik de macaroni…

Vandaag was het top punt, ik moest de hele ochtend weg en ben vergeten m’n lenzen in te doen…

Even omhoog dit topic :mrgreen:

Vandaag in het ziekenhuis geweest, en ik was eventjes vergeten dat we met mijn (vrij nieuwe :mrgreen: ) auto waren gegaan, ipv die van manlief. Ik waggelde dus langs de rij auto’s, speurend naar de bekende bronze kleur (van manliefs auto) en opeens zie ik een auto en denk: Wauw, da’s een leuk autootje zeg!!

Was die van mij…

:roll:

:lol: :lol: :lol:

:mrgreen: