Azijn in de ijskast....

Oké, ik ben niet zwanger meer, maar ik het op de 9 maanden erna gooien? 8)

Jayden voor het eerst naar school, mama een beetje in de stress om alles op tijd klaar te hebben: Kleding de avond ervoor klaargelegd, eten klaargemaakt/gezet, tas…

Eerst douchen, kleding aan en de kinderen doen. Ondertussen mijn riem zoeken, want mijn broek zakte toch iedere keer een beetje af. Kinderen aan tafel, en ik nou eens goed zoeken naar die riem.

Ik heb er twee plekken voor: óf in de badkamer aan het haakje, of naast het bed. Maar hij was nergens… Ik steeds chagerijniger, heb ik alles goed voor elkaar, zelfs een half uur te vroeg, zit ik dat stomme ding te zoeken!

Mijn broek zakte nu wel erg ver naar beneden, dus ik grijp me bij de middel om hem omhoog te hijsen, en wat heb ik beet? Juist: mijn riem… :shifty: :doh: :silenced: :mrgreen:

(Heb er toen ik Jayden had weg gebracht, maar een gaatje bij gemaakt :angel: )

oja, dit topic was er ook nog :lol:

Eergister ging de telefoon terwijl ik op de wc zat voor de grote boodschap :oops: Maar ik verwachte belangrijke telefoon, dus ik snel veegveeg en met de broek op de knieen naar de telefoon. Toen ik opnam was ik net te laat :x maar niet getreurd, hij staat doorverbonden naar mijn mobiel :slight_smile: die hoorde ik dan ook enkele tellen later over gaan. Ik hups dus naar mijn tasje en graaigraaigraai…kan m niet vinden terwijl ik hem toch hoor! nogeens graaigraai en dan uit frustratie de hele tas op zijn kop…er zat nogal wat troep in :oops: Maar helaas geen telefoon :x Terwijl ik hem toch echt dichtbij hoorde. Gefrustreerd trek ik mijn broek omhoog en…voel de mobiel in mijn broekzak :oops: :oops: :wall: :wall:

hahahahahahhaahhahahahahaha

hier valt steeds alles uit mijn handen. ik ben benieuwd wat het deze zwnagerschap geeft :smiley:

@mamma van sharondenise wrote:

Deze maar weer eens naar boven halen, want het is best een leuk toppic :thumbup:

Als ik mijn hele erge dingen niet meereken dan is deze ook best grappig.

Ik ben met boodschappen doen al 2 keer vergeten de fietssleutel uit het slot te halen, 2 keer!!! :wall: :wall:

Gelukkig stond hij er nog, pfffffffieuw.

En nog iets, maar dat mysterie is nog niet opgelost.

Sharon is vandaag op kamp gegaan, en ik heb nu al een week lang gezocht naar haar slaapzak. Heel het huis is nu al op zijn kop geweest, alle kasten, de zolder, onder de bedden maar werkelijk nergens dat kreng te bekennen.

Ik weet dat ik hem een paar weken geleden had gewassen en netjes in de hoes hebt gedaan, maar waar heb ik hem ook alweer neergelegt :doh:

Wedden dat als ik morgen de eerste de beste kast opentrek ik hem zie liggen, wordt vervolgd dus :evil: .

Inmiddels ben ik bevallen en de slaapzak is nog steeds niet terecht :wall:

ben nog maar net zwanger, maar het gaat nu al mis!

ben al 2 keer de verkeerde kant op gereden om ergens naartoe te gaan (binnen het eigen dorp)…

ik vergeet boodschappen, maar sta wel vreselijk hard te denken in de winkel wat ik ook alweer moest hebben!

Hihi wat een leuke verhalen!Maar er staat me dus nog heel wat te wachten?? :lol:

Ben nu 3 dubbel vergeetachtig… Vd week naar beneden met flinke dunne broek van kleine mannetje… Ik gooi ze altijd gelijk weg, maar wilde ook koffie zetten… En drink altijd met warme melk… DUs ik zet lekker bakkie zet melk terug enz enz…

savonds komt manlief thuis en die trof een lekkere volle stinkende luier van kleine man in de koelkast aan :wall: :wall:

Deed ik dat??? :twisted:

dan toch maar liever azijn in de ijskast :angel:

:mrgreen:

@Daantjuh wrote:

Ben nu 3 dubbel vergeetachtig… Vd week naar beneden met flinke dunne broek van kleine mannetje… Ik gooi ze altijd gelijk weg, maar wilde ook koffie zetten… En drink altijd met warme melk… DUs ik zet lekker bakkie zet melk terug enz enz…

savonds komt manlief thuis en die trof een lekkere volle stinkende luier van kleine man in de koelkast aan :wall: :wall:

whoehaha, die is goeoeoeoeoed :lol: :lol:

Ik ben afgelopen maandag de afspraak met de verloskundige vergeten :oops:

Voor de tweede keer :oops: :oops: :oops:

En vandaag kwam ik terug van mijn werk en liep ik naar mijn auto. Die

staat een eindje verder van mijn werk ivm betaald parkeren. Kom ik

daar aan, had ik hem helemaal niet op slot gedaan. Gelukkig zat mijn

autoradio er ook nog in :smiley:

@WoLa wrote:

@Daantjuh wrote:

whoehaha, die is goeoeoeoeoed :lol: :lol:

Vond het echt erg :wall:

Oké, ik ben níet zwanger, maar omdat ik de laatste tijd zulke rare dingen doe, ga ik daaraan twijfelen…

Koffie vergeten te halen, dus oploskoffie. Poeder in mijn kopje gedaan. Suiker is op, dus bijvullen: vul ik gewoon mijn hele kopje met suikerklontjes! Was blij dat ik er nog geen water bij had gedaan, nu kon ik ze er weer uitvissen en ze in de suikerpot doen… 8)

Bij de Mac een KutKat MC Flirry bestellen (MC Flurry Kitkat)

Oh, dat andere ben ik alweer vergeten… :think:

@miranda79 wrote:

Bij de Mac een KutKat MC Flirry bestellen (MC Flurry Kitkat)

heb dringend Tena nodig bij dit soort opmerkingen :mrgreen:
had er wat voor gegeven het gezicht van de persoon aan wie je dit vroeg te zien :mrgreen:

Nou, vooral de tweede keer was erg: ik keek die jongen aan, begon bij voorbaat al te lachen, en gebaarde naar mijn vriendin dat zij het maar moest bestellen (ik kwam er écht niet uit) Dus zij besteld, en ik heb nog duidelijk in mijn hoofd:

Kit kat flurry, kit kat flurry… i.a.u i.a.u

Dus hij: “een flurry kit kat?”

Nou, toen hij met de flurry begon, schoot ik me toch in de slappe lach! Geloof dat ik in tien jaar tijd geen slappe lach meer heb gehad, schaamde me dood!! ( En achteraf bedenken dat hij het dus wel goed zei :mrgreen: )

:smiley: :mrgreen:

hier ging ik vrijdag boodschappen doen voor het gourmetten. alle boodschappen voor de rest van de week had ik in huis.

we konden alleen niet gourmetten, want ik was ALLES vergeten…

Maandagochtend vorige week was ik de vaatwasser aan het uitruimen, zie ik ineens in de besteklade een mes liggen met smeerkaas eraan. Juist die was van het ontbijtje voor Noëlle… Toen dacht ik als dit geen teken is… en testen ja hoor!

hoi hoi

Ik maak gewoon alles stuk… alles wat breekbaar is gaat eraan. Potten midden in het tuincentrum, nieuwe bureaulamp waar we een paar keer voor waren teruggegaan, nog aan andere lamp, een vaas… en echt ik weet niet hoe ik het doe ik raak het aan en het gaat stuk… of ik heb het niet goed vast en te hard…geen flauw idee… ik ben een gevaar!

Enne lekker warrig bezig zijn… de vuile vaat in de keuken opstapelen en weer mee terug lopen naar de eettafel enzo…

hahaha gabby, begint bij jou ook lekker op tijd dan!! Hier gelukkig nog geen rare dingen hoor! maar zodra ik ze heb zal ik ze keurig komen melden :angel: (als ik het niet vergeet :wall: )

hahahaha :mrgreen:

echt een grappig topic hier dus!

of in de supermarkt er met de boodschappenkar van een vandoor gaan 8)