Azijn in de ijskast....

@Kim3e wrote:

@Deerntje wrote:
@Kim3e wrote:
En ik zat me af te vragen hoe lang een duif zwanger was!! :doh:

Heb het nog serieus opgezocht ook! :silenced:

Nou, hoe lang dan? Nu ben ik ook benieuwd, haha :oops: . Maar niet benieuwd genoeg om het ook te gaan opzoeken :) :wink: .

Nou... vogels... zijn niet zwanger he? Die leggen een ei! :mrgreen:

Ik zou nu kunnen zeggen dat ik dat wel wist (is ook zo) en dat ik bedóelde te vragen hoelang het dan duurt voor het ei is uitgebroed (wil ik ook best weten als ik het niet zelf hoef op te zoeken), maar helaas, ik had er ook niet bij nagedacht, haha :oops: :roll: :mrgreen: .

@Deerntje wrote:

@Kim3e wrote:
@Deerntje wrote:
@Kim3e wrote:
En ik zat me af te vragen hoe lang een duif zwanger was!! :doh:

Heb het nog serieus opgezocht ook! :silenced:

Nou, hoe lang dan? Nu ben ik ook benieuwd, haha :oops: . Maar niet benieuwd genoeg om het ook te gaan opzoeken :) :wink: .

Nou... vogels... zijn niet zwanger he? Die leggen een ei! :mrgreen:

Ik zou nu kunnen zeggen dat ik dat wel wist (is ook zo) en dat ik bedóelde te vragen hoelang het dan duurt voor het ei is uitgebroed (wil ik ook best weten als ik het niet zelf hoef op te zoeken), maar helaas, ik had er ook niet bij nagedacht, haha :oops: :roll: :mrgreen: .

DAT bedoelde ik dus... ik weet ook dat een vogel niet zwanger is... maar ja... die andere septembermama maakte de duif zwanger, dus ik ging in gedachte helemaal mee met de zwangere duif!

:doh:

Ik vertelde laatst hier al dat ik netjes bij het groene stoplicht stond te wachten.

Rijd mijn vriend vandaag door rood. Niet expres maar gewoon per ongeluk. Dacht dat ie door kon rijden.

Heeft helemaal niet het benul gehad dat je bij rood moet stoppen. Ik zat ernaast en zei heel relax,

‘dat stoplicht was rood’

maar ja, toen was het al te laat.

:mrgreen:

Ik mag ook weer meedoen :shifty:

Zojuist begaan bij het spammen van echo-foto’s… :wall: :wall: :wall: eentje in de catagorie zwangerschapsdementie. Wil ik foto’s showen. Originelen netjes ergens in groot formaat bewaard. Apart voor KOK verkleind zodat ik ze hier kan spammen…

Gaat goed zou je denken :shifty: Maar niet als je constant probeert om het grotere formaat hier te plaatsen en er maar niet achter kan komen waarom de foto’s groter zijn dan toegestaan :oops: :oops: :doh:

Typisch zwangerschapsdementie:

Ik was in de AH voor boodschappen. Zonder lijstje natuurlijk want dat kan ik nog best!

Ik wist dat ik i.i.g. melk moest hebben.

Ik loop langs de melk en denk: “Oja, melk!” Ik doe dus een pak in mijn mandje. Ik loop verder en denk: “Oja, melk!”. Ik loop terug en doe (een tweede) pak melk in mijn mandje. Even later vlakbij de kassa kijk ik in mijn mandje en denk: “hmmm, 2x melk. Dat is niet nodig! Stom van mij!” Ik kan er wel om lachen en loop terug naar het rek om de melk terug te zetten. Ik reken vervolgens af en ga naar huis. Thuis bij het uitpakken zie ik dat ik geen melk heb meegenomen. IK HAD ZE ALLEBEI TERUGGEZET!!

Dus ben even later maar weer melk gaan halen.

LOL :lol:

Pooh. Ben ik niet de enige die er last van heeft. Zit normaal op een ander forum (35+) en sinds woensdag hebben we een positieve test in handen.

Tot nu toe is het nog niet helemaal doorgedrongen :think:

We hebben namelijk al onze 3e IVF gehad (zonder resultaat) en waren in afwachting van de RDD, zodat de eerste spuit voor de 4e poging er weer in kon gaan. We vonden het al zo lang duren, dus wat blijkt: spontaan

zwanger!! Gewoon een wonder dus :angel: want ik heb een eileider defect en ben bijna 43 jaar!! Maar goed, we durven er bijna niet in te geloven. Dan pak ik de (3) testjes weer even, want misschien zijn de

streepjes verdwenen :lol:

Nu lees ik dus jouw verhaal Hanneke, en nu begint het te dagen. Vorige

week wilden ik mijn lenzen inzetten, dus ingezet. Ben ik dus zo ver “weg” dat ik naar beneden ga en nog steeds slecht zie. Blijkt: lenzen ingezet en

op de (foute) automatische piloot weer terug in het bakje gedaan. Tjaaah.

Ik dacht echt dat ik beginnende dementie had of zo. Nee, serieus daar wordt je dan echt bang van…

Ik vorige week toen heb ik de diepvries deur open laten staan maar toen wist ik dus nog niet dat ik zwnager was. Maar alleen de appeltaart was gelukkig ontdooit!

Haa, ha, kwam mooi van pas (om het te vieren, alleen wist je het nog niet). Ben jij dan ook zoooooo vreselijk moeeee? Ik hoef maar te gaan

zitten en ik val in slaap. Errug!! Probeer je je serie te kijken (Lost) die steeds later en later komt, mis je alles behalve de laatste 2 minuten :wall: :wall:. Lost is toch al moeilijk te volgen de laatste tijd

dus dan heb je géén idee wat er allemaal gebeurd is. Gelukkig had hubbels de video ingesteld. Pffff.

Kletsmiep, weten mensen in jullie omgeving dat jullie met IVF bezig zijn?

Vertellen jullie het goeie nieuws al, of houd je het nog ff geheim? Wij vinden het lastig. Er zijn een paar goeie vriendinnen die zó goed op de hoogte zijn en enorm meeleven. Die weten het. Het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen. Het gevoel is in ieder geval fantastisch. Hoe ervaar jij dat? Ben jij ook de hele dag in jubelstemming? Men! Het liefst zou ik iedere dag willen testen om te kijken of het echt waar is, maar hm.

Duur grapje natuurlijk :think: .

Liefs en fijne avond

Toontje

Kicken he, die banners van ons! Die van jou is ook leuk! Moet nog even navragen hoe je hem op het bureaublad kunt zetten. Wij hebben Vista, dus dan werkt het net ff anders.

Ik heb alleen maar dat ik alles door elkaar haal dat ik een uur te laat op een afspraak kom of gewoon een dag te laat en het staat dan ook echt fout in mijn agenda :wall: :wall:

namen vergeet ik gewoon en ja de diepvries open laten kan ik ook wat van helaas !!! of mijn dochter de schoenen verkeerd om aan doen…

verder heeel moe maar ook heel emotioneel zit gewoon te janken hier om niks.

Toen ik van mijn zoon zwanger was, wilde ik met bedorven kipfilet terug naar Appie gaan. Laat ik DIE nou net in de auto liggen en vergeten, en lekker de hele week sportief de fiets pakken, want met heerlijk zomers weer (28 graden) doe je dan natuurlijk 8) . Een week later wilde ik dus de auto pakken om naar mijn kapper te rijden… Alsof er een lijk in lag zeg!!! Ben ik met de ramen open gaan rijden met een sjaal voor mijn mond. Want je zou toch eens die vieze listeria binnen krijgen zeg…

Die kapper lag natuurlijk helemaal in een deuk, want met ramen open rijden is niet bevorderlijk voor je coupe :shock:

Charity, die hormonen doen rare dingen hoor. En als je weer zo’n uitbarsting krijgt, denk je gewoon: dat ben ik niet maar mijn hormonsters :evil:

:thumbup: :thumbup:

byeeeee

Toontje

Toontje bij ons weten een goede vriendin het en op het werk gelijk verteld! En bij vriendlief op het werk ook!

En gisteren hebben we het aan de familie van vriendlief verteld en die waren echt positief! En vandaag mijn familie! Het is tenslotte vaderdag!

Toontje kom je ook bij de februarimama’s mee schrijven dan?

Ben 7 weken zwanger.

Ik ben opticien en was een bril aan het maken. Glazen mooi geslepen en moest ze nog in het montuur zetten. Het montuur was van kunststof, dus dat moet je met een soort fohn warm maken, zodat het kunststof wat soepeler wordt en dan kan het glas erin gezet worden. Naast de fohn staat een slijpmachine, waarmee we met de hand de glazen slijpen. Ik zet dus de fohn aan en houd het montuur erin, draai het montuur netjes rond (anders wordt het te warm en smelt het), maar het montuur werd niet soepeler :think: …

had ik de slijpmachine aangezet in plaats van de fohn :roll: :wall: . Tja, dan kan je lang wachten hihi.

Mijn werkgeefster kwam niet meer bij van het lachen :lol:

Bij hoeveel weken ga je dat soort rare dingen doen? ik heb nog nergens last van… :dance:

Hier laatst nieuwe mascara moeten kopen. Ik had nog meer spullen bij de drogist gekocht en dacht laat ik de mascara maar even apart houden.

Thuis gekomen geen idee meer waar ik hem gelaten had, dacht echt dat ik hem in mijn handtas had gedaan. In de tas van de drogist zaten nog spullen voor in de badkamer die niet direct nodig waren dus met tas en al even in het kastje gezet. Haal ik een week later wat spullen uit die tas, zit er toch die mascara in. Nu is dat niet zo’n ramp, maar blijkt het dus de tester te zijn die ik gekocht heb :oops:

haha :smiley: … ik maakte me pas zorgen, omdat m’n broeken wijder zaten. was bang dat ik afgevallen was, terwijl ik naar mijn idee zwaarder/dikker moet worden, helemaal rond m’n middel (want dat wordt ik al een heeel aantal weekjes). op m’n werk maar de hele tijd hijsen… wil ik de volgende ochtend weer die broek aandoen, merk ik dat ik gewoon m’n riem vergeten was.

verder heb ik er (nog) niet heel erg veel last van, behalve dat ik gisteren iets aan m’n collega aan het vertellen ben, en halverwege de zin niet meer weet wat ik wilde vertellen en waarover het ging. zij lachen natuurlijk, ze weet waardoor het komt.

enne, ik schrijf steeds dingen op die ik niet moet vergeten… kom ik daaaagen later (te laat dus :wink: ) briefjes tegen, waarop ik die dingen had geschreven… lekker handig, opschrijven wat je niet moet vergeten, en dat vervolgens weer vergeten…

Mailtjes sturen en dan de bijlage vergeten :wall:, komt hier ook de laatste tijd veel voor.

Haha

boodschappen doen MET lijstje…en dan nog dingen vergeten…

Oja die is ook goed.

Kunnen mannen ook last hebben van zwangerschapsdementie. Mijn man krijgt net een telefoontje waar hij blijft. Bleek dat hij maanden geleden met een groep jongens afgesproken heeft om in de stad gezamenlijk wat te gaan eten.

We hebben dus net met zijn tweeën twee pizza’s naar binnen gewerkt, waarvan ik een kwart van beide.

Hij is dus nu op weg naar het restaurant. We zouden samen een gezellige avond doorbrengen op de bank, filmpje erbij. Hadden speciale toastje gehaald om onze trouwdag een beetje te vieren.