hahahaha heerlijk…ben benieuwd wat ik weer allemaal ga uithalen :wall: :inlove: :mrgreen:
He, van harte!
En dan hebben we hier dus weer stof genoeg de komende tijd
Helaas niet langer van mij, maar dat komt hopelijk wel weer :-*
Ik stond voor het stoplicht en denk oh het is groen.
Netjes stoppen.
Niet gerealiseerd dat je bij groen mag doorrijden hihi
:lol:
Ik kon laatst mijn auto niet vinden :eh: Nou is er in de straat meestal geen plaats, dus staat’ie vaak een eindje verderop. Maar nee, nergens te zien. Ik heb een knalgele auto, dus die valt nogal op.
Na even hard nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik hem de dag ervoor voor het laatst had gebruikt… om boodschappen te doen. Ik dus naar de winkel gelopen, en ja hoor, nog voor ik op het parkeerterrein liep zag ik in de verte al iets geels blinken :mrgreen: Was ik dus met de boodschappen de vorige dag gewoon te voet naar huis gegaan, niet bij stilgestaan dat ik met de auto was :lol:
Trying :hug:
hahaha dat zou er zo eentje voor mij kunnen zijn :mrgreen:
heb nog niets raars gedaan…hoop ik :think:
:lol: :lol: :lol:
Ik weet ook niet zeker trouwens of ik die stunt wel aan de zwangerschap kan wijten… zou mezelf er ‘normaal’ ook wel toe in staat zien :silenced: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
We waren een avond gezellig aan het kletsen in ons maandtopic… Daar hebben we een soort van mascotte gecreeerd. Een duif, een postduif wel te verstaan.
Een van onze septembermama’s heeft de duif “zwanger” gemaakt. (ja, van een mensenkind!)
En ik zat me af te vragen hoe lang een duif zwanger was!! :doh:
Heb het nog serieus opgezocht ook! :silenced:
Zucht, komt het ooit nog goed??? :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:
:hug: komt goed lievie :mrgreen:
Komt noooit meer goed kim!
Niet bij jou :mrgreen:
Ik was gisteren aan het strijken en vond klaarblijkelijk onderbewust dat ik te veel rimpels in mijn hand had (of zo), zette zo hele strijkijzer VOL op mijn vingers!
AUWWWWWWWWWW! :wall:
@Becca wrote:
Komt noooit meer goed kim!
Niet bij jou :mrgreen:
Goed om te weten!!! :eh: :shock: :mrgreen:
:shock: AUW
hoe is het met je handje??? :hug:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:
die had ik niet verwacht :thumbup:
@colle wrote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:
die had ik niet verwacht :thumbup:
Goeie dingen die stoomstrijkijzergevallen! Werken als de beste! :dance:
Duurt even voor het ingeburgerd is, maar ik weet zeker dat met de komst van die stoomstrijkijzergevallen straks de faceliften ‘uit’ zijn!! :mrgreen:
@Kim3e wrote:
En ik zat me af te vragen hoe lang een duif zwanger was!! :doh:
Nou, hoe lang dan? Nu ben ik ook benieuwd, haha :oops: . Maar niet benieuwd genoeg om het ook te gaan opzoeken :) :wink: .
@Deerntje wrote:
@Kim3e wrote:En ik zat me af te vragen hoe lang een duif zwanger was!! :doh:
Nou, hoe lang dan? Nu ben ik ook benieuwd, haha :oops: . Maar niet benieuwd genoeg om het ook te gaan opzoeken :) :wink: .
Nou... vogels... zijn niet zwanger he? Die leggen een ei! :mrgreen:
Hahahhaha Deerntje, die is goed :lol:
Ik heb de laatste dagen constant van die rare ‘vergeet’ dingen, ben eigenlijk totaal de kluts kwijt. Zo erg dat ik de voorbeelden ookalweer vergeten ben :oops:
Schiet me wel iets te binnen; 2x op een ochtend dezelfde tas vergeten, vergeten wat we nou op de echo zagen, was het nou een meisje?
Welke dag is het ookalweer? Het voelt als vrijdag :think: :shifty: