Daantjuh :lol: :lol: :lol: Zie het helemaal voor me!!!
Nou … ik ben ook weer van de partij. :oops: :oops: :oops:
Vorige week ergens (denk ik) moet ik een gebruikte koffiefilter in een leeg zakjes van Senseopads gedaan hebben. Op zich geen probleem, maar dat ‘leeg’ senseopakje is terug in de kast beland. :wall: :wall:
Komt mijn schoonma vandaag en wil Senseootje drinken.
Dus ik kast open. “Hé, heb ik nog twee pakken senseopads staan” :think:
Neem een pak, die verdacht veel weegt om vervolgens te kokhalzen van de gebruikte koffiefilter die erin zat. :wall: :wall: :mrgreen: :mrgreen: :oops:
Hier wilde ik pas de parkeergarage uitrijden, sta ik bij de boom, staat er geen paal om je kaartje in te doen. Ik om me heen kijken en ja hoor toen zag ik het, stond ik bij de boom waar auto’s in rijden :shifty:.
Tammy :naughty: dat is echt erg :mrgreen:
Ja hoor, het noodlot begint weer toe te slaan…
Van de week lange tijd op zoek geweest naar de kookwekker… we hebben er zoeen in de vorm van een ei… niet te vinden!!! Rogier gevraagd, die wist van niets. Wil ik op een gegeven moment 2 eieren uit de koelkast pakken, je weet wel uit het vakje in de deur… wat denk je: JAWEL, DE KOOKWEKKER !!!
:roll:
Had zo gehoopt dat het deze keer aan mij voorbij zou gaan
kwartier bezig met het speentje van mijn zoon te zoeken…overal gekeken…hormonen borrelen op…bloed begint te koken en zoon begint te babbelen.
'hey wat slist ie… :think: ‘’
heeft ie al die tjd zijn speentje gewoon in zijn mond :oops: 8)
had een lekker kopje bouillon gemaakt en een kopje thee.
Dus ik pak de suiker en gooi die door de boullion :S
Ik was echt super onhandig tegen mensen opbotsen en struikelen over mijn eigen benen ben languit gegaan met een pen in mijn mond :oops:
En ik kwam niet uit mijn woorden echt zo stom zit je zo schaapachtig voor je uit te staren om maar de simpelste woorden naar voren te halen…
Sleutel meerdere malen in de deur laten zitten en dan rustig een uur gaan zoeken
En ik stopte van alles in de koelkast en dingen die niet in de koelkast hoorden in de voorraad kast…
oja ook was ik een gevaar op de weg ik heb nog nooit zoveel stomme overtredingen gemaakt…
@Tammy wrote:
Hier wilde ik pas de parkeergarage uitrijden, sta ik bij de boom, staat er geen paal om je kaartje in te doen. Ik om me heen kijken en ja hoor toen zag ik het, stond ik bij de boom waar auto’s in rijden :shifty:.
Ik wilde uitrijden en ipv mijn kaartje in de paal te steken, zat ik op het knopje te drukken en op het kaartje te wachten… :?
die hormonen raken maar niet uitgewerkt :?
Heb ik dat; haal ik Ruben en Minke op van de speelzaal. Normaal gesproken zit Jelmer in de fietskar en lopen die andere twee zelf naar mijn fiets toe nadat ze nog op het schoolplein gespeeld hebben. Deze keer had ik Minke vast in de kar gezet.
Zie ik Ruben al buiten het hek lopen maar Minke in geen velden of wegen te bekennen. Vraag dus aan Ruben of hij weet waar Minke is. Waarop hij (met toch lichte verbazing in zijn stem) zegt:“die zit in de fietskar mama!”
Altijd lekker zo temidden van een hele berg ouders… :oops:
ik ben mijn sleutels kwijt… waar kan ik nu het beste gaan zoeken?
In de ijskast :lol:
@hazze wrote:
ik ben mijn sleutels kwijt… waar kan ik nu het beste gaan zoeken?![]()
In je tas. Dit gebeurt mij nu dus regelmatig. Haal het hele huis overhoop…om ze later terug te vinden in mijn tas!
ze zijn er weer… ze lagen in de bloempot van een grote plant in de woonkamer. Ik weet echt zeker dat iemand anders daar een handje in heeft gehad… pfew… ligt dus toch niet aan mij :lol: … (maar waar heb ik nu toch mijn portemonnee neergelegd… :roll: :mrgreen: )
Bij ons was het vandaag echt dubbel zo wazig.
Mijn vriendin was op visite, die is nu 20 weken zwanger.
Ze loopt naar de tafel, ziet daar een tas op staan en zegt:
Waah! Wat een gave tas!! Ik heb dezelfde!
En dat was dus haar eigen tas :mrgreen: :mrgreen:
Vervolgens loop ik naar de kast, pluk mijn tas er uit en zeg tegen haar: Kijk, deze heb ik van de beurs vorige week! Toen lag zij in dubbel, want ik ben met haar naar de beurs geweest, dus ze was er bij toen ik hem kreeg :doh:
Ik leen mijn auto uit aan vriendin in Amsterdam. Een week later ga ik hem halen en gezellig bij haar eten, samen met mijn man die vanuit zijn werk in Amsterdam gelijk naar haar toe zou gaan met openbaar vervoer.
- ik ga op de fiets naar het station
- ik zet mijn fiets in de fietsenstalling waar mijn man’s fiets ook staat: " dan kunnen we gezellig samen terugfietsen."
- ik koop een retourtje Amsterdam.
Gezellig gegeten. Eind van de avond. Vriendin zegt: ik pak de sleutels en de radio van de auto voor je.
OH JA, DAAR KWAM IK VOOR!
Handig zo’n retourtje en een fiets op het station.
Ik had de auto van mijn pa om te gebruiken, Steve was weg met onze auto.
Mijn ouders hebben dezelfde auto als van ons, alleen is die van ons een stationwagen. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. :lol:
Ik had net boodschappen gedaan en alles uitgeladen.
Ik moest nog de Lotto binnen brengen en zeep halen voor Lucas.
Dus ik sta met pa zijn auto voor onze zwarte poort. En wil dus vooruit rijden.
Iedere keer ik de koppeling los en gas geef, ga ik achteruit. ::roll:
Ik verstond er mij niet aan. Dus ik verschillende pogingen gedaan. Bleef ik achteruit rijden.
Ik roep nog naar mijn ma: “Doe die poort maar open, straks rij ik er nog tegen. Ik wil vooruit, maar de auto rijd enkel achteruit.”
Mijn moeder snapte er ook niks van. engel
Dus ik probeer effe na te denken. Kijk naar de versnelling, goed ik sta in achteruit, dus deze keer moet het lukken om vooruit te rijden.
Ik laat koppeling los en geef gas, opnieuw rij ik achteruit.
Na nog vijf minuten te klooien en te proberen. Kijk ik voor een laatste keer naar de versnellingen.
En daar zie ik plots dat ik in achteruit stond …in plaats van in eerste. Geen wonder dat ik maar bleef achteruit rijden met de auto in plaats van vooruit.
Ik heb de hele weg naar de winkel mezelf zitten uitlachen. Hilarisch was het. :oops: :lol:
@Becca wrote:
Bij ons was het vandaag echt dubbel zo wazig.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mijn vriendin was op visite, die is nu 20 weken zwanger.
Ze loopt naar de tafel, ziet daar een tas op staan en zegt:
Waah! Wat een gave tas!! Ik heb dezelfde!
En dat was dus haar eigen tas :mrgreen: :mrgreen:
Vervolgens loop ik naar de kast, pluk mijn tas er uit en zeg tegen haar: Kijk, deze heb ik van de beurs vorige week! Toen lag zij in dubbel, want ik ben met haar naar de beurs geweest, dus ze was er bij toen ik hem kreeg :doh:
Gisteren ging ik naar de Intratuin, wilde een bon halen en had meteen een zak hooi mee voor de konijnen.
Sta bij de kassa, reken af en Amy krijgt een boekje daar. Dus ik ben zo met Amy bezig en loop weg. Zet haar in de auto, rijd achteruit en net op het moment dat ik weg wil rijden, klopt er een vrouw op de ramen:
Had jij niet een zak hooi gekocht??
eh…ja??
Die ligt nog bij de kassa…
oeps…
Ik heb dit topic ooit opgestart, ben ook bezig met een boekje, en ben nu weer zwanger… en ja hoor… het begint weer! :wall:
Lopen we gisteren naar het winkelcentrum, staat op de parkeerplaats een politiebusje, zeg ik tegen mijn man: “oh, ze zullen wel weer een winkeldiefstaller hebben gepakt” :?. Zullen we er maar gewoon winkeldief van maken? :oops: :lol: