Ook een lekkere actie:
Ga ik met een vriendin en haar pasgeboren baby boodschappen doen. Tyrone in de buikdrager en Jayden loopt gewoon mee. Zijn we halverwege, rent Jayden een stuk voor me uit, zie ik dat ie zijn sloffen nog aan heeft :mrgreen: Hélemaal vergeten, en het kind liep er goed op: springen en rennen wat ie deed :mrgreen:
Ik vergeet ook alles!!!
Tijdens mijn eerste zwangerschap vergat ik vaak mijn boodschappenlijstje… Maar… Als ik die dan wel bij me had, vergat ik nog dingen die zelfs op het lijstje stonden…
Nu is bij mij het meeste dat ene ding, wanneer ik weer eens de naam kwijt ben.
Gisterochtend had ik het tegen mijn vriend over dat spul om een broek korter te maken… En hij snapte me gewoon niet… :twisted:
Of de etos kadoos ophalen en dan je bonnetje vergeten :?
Alles klaar zetten voor de koffie en thee, en dan vergeten aan te zetten en na een half uur raar opkijken dat het nog niet klaar is en het nog niet zien :doh:
En zo kan ik nog wel ff doorgaan…
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ahum…
Niet alleen zwangere dames hebben er last van, ook de papa van een zeven maanden oude jongedame kan er wat van…
Emma moest de fles. Nou vindt ze de melk niet meer helemaal lekker, dus gaat er (voor de nacht) een flinke lading rijstebloem doorheen… Dat past niet door een normale speen, dus draaien we er een drie standen speen op.
Dat wilde ik dus doen…maar… nergens te vinden! Hij ligt altijd op een plankje boevn het aanrecht… Purpled zoeken, de mama van purpled, ik zoeken en dacht nu echt dat mn geheugen me in de steek liet…
Totdat ik het geniale idee kreeg om voor de gein eens in de koelkast te kijken, ik had tenslotte tussendoor een stukkie kaas gegeten… En ja hoor, lekker bovenop de kaas, daar lag hij dan…
:wall: :wall: :wall:
:mrgreen: :mrgreen:
:lol: Heerlijke verhalen weer! Die kunnen nog allemaal mee in het boek :P!
Dat staat helaas op een laag pitje op dit moment; heb het veeeel te druk :(… En we gaan nu lekker op vakantie! Daarna ga ik weer vol goede moed verder! :thumbup:
Even naar boven halen. Heb zelf geen zwangerschapsdementie meer :liar: (gaat nooit meer over ben ik bang van… :shifty: ).
Hier even geen leuke anekdotes voor zover ik me kan herinneren (toch dement dus :think: ). Maar bij deze weer een uitnodiging voor iedereen. Mis de verhalen enorm!!!
Nou vooruit, hier is het alweer volop toegeslagen…
Men neme een pak melk, men neme een mok, men houd het pak melk boven de mok en gooit vervolgende de melk steevast NAAST de mok.
Daar ging mijn argument dat ik nooit smeer. Deed ik ook nooit, maar nu is het eigelijk vaste prik, ik kan niet meer richten :shifty:
Ook heb ik momenteel moeite met de locatie van de lotiondoekjes…
Ik pak ze steevast wel mee naar boven als ik ze daar nodig heb, maar leg ze dan bv op Aniek haar kamer als ik Peter verschoon, of op de zoldertrap (gedachteloos) en dan sta ik op het moment supreme aan de commode van Peter met een ontzettend vieze broek en jahoor… weeeer nergens die rotdoekjes te bekennen.
Heb van de week uiteindelijk uit nijd van het niet vinden, zijn billen geveegd met gezichtsreinigingsdoekjes :wall:
Nou zeg je… dan leg je die toch gewoon op elke commode neer… maar nee, want dan pakken de kids ze en trekken alle doekjes eruit.
Dus ze liggen beneden hoog en ik neem ze mee. Ging altijd goed… maar nu :shifty:
Of van de week liep ik echt helemaal pissed mijn sleutels te zoeken… zit een enorm keycord aan, dus die zie je niet over het hoofd.
Kreeg het er warm van, trek mijn trui uit en jahoor… hingen ze gewoon om mijn nek, onder mijn trui dus had ze niet horen rammelen :lol:
Kan mijn lol weer op dus :mrgreen:
Jeetje, ik lees dit topic nu ook pas, na een beetje rondstruinen over KoK :lol: .
Tijdens mijn zwangerschap van Lars was ik echt te erg, volgens mijn man.
Zo zette ik na het boodschappen doen de melk in de vriezer en de kroketten in de koelkast :wall: .
Was ik mijn sleutels kwijt en vond ik ze na een dag zoeken terug in vriezer :oops: .
En heb ik kaartjes voor een musical zo goed opgeborgen dat ze tot op heden niet meer gevonden zijn :wall: :mrgreen: .
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik had van de week ook een mooie… moet 's ochtends vroeg de trein halen op het station en m’n vriend wil me wel even afzetten. Ik moest wat snel uitstappen, omdat er een bus achter ons rijdt… dus ik pak m’n rugtas…en laat m’n handtas in de auto staan.
Nadat ik dit een minuut later ontdek kom ik tot de conclusie dat ik geen kant op kan, zonder telefoon, geld of huissleutels. Dus tja, er zit dan niks anders op dan maar iemand aanspreken en vragen of ik aub even een minuutje van zijn/haar telefoon gebruik mocht maken. :oops:
Uiteindelijk vond de derde die ik het vroeg dit wel goed, maar ja… die trein was tegen de tijd dat mijn vriend weer terug was allang met de horizon vertrokken. :wall:
Een pak melk pakken… Een laagje melk in een mok… Mok in de magnetron, daarna mok onder de senseo en zo een lekker bakkie koffie… Dan pakken we het pak melk en zetten we de mok met koffie in de koelkast en lopen we met de pak melk richting bank! :thumbup:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zout in de koelkast zetten … :roll:
Wilde een xtje macaroni opwarmen voor Mark, dat zette ik ook in de koelkast …
Zal het lekker warm van worden haha …
Wachten tot de strijkijzer warm wordt, zit de stekker er niet in :wall:
Wilde mijn schoonmoeder bellen, bel ik mijn eigen moeder :think:
Zo zal ik nog wel meer dingen hebben haha :eh:
LAchen zeg! Ik heb nog niks uitgevreten, maar wie weet :mrgreen:
Ik heb wel vaker gekke dingen, maar vrijdag baalde ik onwijs van mezelf!!
Ik rij vanuit Tynaarlo richting Eelde. Ik had nog wel wat tijd over, dus dacht… ga lekker binnendoor ipv over de snelweg (richting groingen). Mijn voorgangers gaan allemaal de snelweg op richting Assen en wat doe ik? Ik rij gewoon achter ze aan!! SHIPS!! Opeens had ik geen extra tijd meer en moest ik plankgas richting Assen en bij Assen de snelweg weer op richting Groningen. Wat een domme actie, vreselijk!
De hele dag met de gedachte lopen dat ik vooral niet moet vergeten m’n schoonzus te bellen! Niet vergeten hoor!
Trots op mezelf dat ik het 's avonds nog weet; heb haar aan de lijn en geen idee meer waarom ik ook alweer zo nodig moest bellen…
Op m’n hand schrijven wat ik echt niet moet vergeten in de supermarkt.
Vervolgens in de supermarkt vergeten op mijn hand te kijken, man gebeld “zucht. Kijk eens op je hand??” Oja… :shifty: :doh:
Drinken inschenken en niet met het glas, maar met de fles/pak naar de woonkamer lopen.
Dit gaat over…
Toch?
Stonden we vanmiddag ons allen aan te kleden om weg te gaan naar de Gamma …
Zeg ik ineens : Wat gaan we nou eigenlijk doen :think: :think:
Terwijl Kevin nog 5min. daarvoor vroeg wanneer we naar de Gamma gingen 8) :lol:
Heerlijk :lol: :lol: :lol:
Maaruh overgaan??? :shifty: Ben er bang van dat dat niet meer gebeurd… :silenced:
Wilde net de colafles in de vitrinekast zetten… Tja, je blijft de hele dag wel bezig… :think:
Smiddags belde de vader van mijn zwager me om de afspraak van gisteravond af te zeggen… Mijn man zou een fiets daar heen brengen… Hij had nummer van mijn man niet, dus of ik het door wilde geven…
Geen probleem ( toch !?! ) ik slaap weer even lekker verder ( smiddags) en mijn lief komt thuis… Kletsen kletsen kletsen… Eten nog tussendoor… EN hij loopt naar de schuur om de fiets te pakken en in de auto te leggen… Ik stond erbij en keek erna en toen die fiets zo goed als in de auto lag( na veel getier en gedraai ) schoot het me te binnen, dat de afspraak niet door ging… :roll: :roll:
Sorry lief :-*
@Becca wrote:
@Moon84 wrote:
Dit gaat over…
Toch?
Nee…het wordt hooguit ietsiepietsie minder :mrgreen:
Was er al bang voor

:lol: