Toen ik vanochtend op het punt stond naar mijn werk te vertrekken kwam vriendlief nog even aanzetten…met een zuigfles vol melk die hij me mee wilde geven :eh: :lol:
hahahaha ik lig hier in een deuk!
Wat zal vriendlief stom hebben gekeken met flesje in zijn handen
Maar even vanaf mijn log gekopieerd zodat ik niet alles opnieuw hoef te schrijven:
Al eerder schreef ik tussen de regels door over de alom gevreesde zwangerschapsdementie. Ik was voorbereid op Grote Verstrooidheid en was dan ook niet verbaasd over menig vergeten boodschap, achtergestelde brief- en mailcorrespondentie en het feit dat ik de koelkast als prullenbak meen te moeten gebruiken.
Wat ik echter nooit had kunnen bedenken is de afgang die me is bespaard dankzij een eenvoudig houten schot met wandspiegel, toen ik ietwat afwezig het pashokje van een niet nader te noemen lingeriezaak verliet. Terwijl ik het gordijn opentrok, tot mijn tanden toe gewapend met verscheidene b.h.’s, mijn tas en wonder boven wonder zelfs mijn zonnebril, kwam ik tot de conclusie dat ik vergeten was mijn T-shirt aan te trekken.
er schoot mij in gedachten dat een actie tijdens de zwangerschap van chayenne niet met jullie gedeeld is.
toen ik al een week of 30 zwanger was, ging ik samen met mijn vriendin wat boodschappen doen, toen we klaar waren en alles in de auto gezet hadden, brengt zij de kar terug en stap ik vast in de auto…
ik ijk om me heen en mis het stuur, ik kijk nog eens rond, ben ik per ongeluk achterin de auto gaan zitten in plaats van op de bestuurders stoel :oops:
en mijn vriendin maar lachen, en ik ben met een rood hoofd op de bestuurders plaats gaan zitten en naar huis gereden
In the meantime: als jullie nog blunders uithalen, schroom niet ze hier te plaatsen :lol:! Zolang ik nog bezig ben met het boekje, kan alles nog erin! :lol:
Loop nu op het laatst en ik vergeet zo ontzettend veel!
Ik was mijn sleutels kwijt en natuurlijk volledig in paniek. Stel je voor dat ik ze verloren was of in het slot heb laten zitten.
Zag ons al lekker op bed liggen en vervolgens een inbreker naast je bed zien staan… :shock:
Na 2 uur zoeken (!) met manlief, diverse mensen in de straat aangesproken te hebben en vele vloektirades kwam ik op het idee om in de prullenbak te kijken.
Gewapend met een boterhamzakje om mijn handen, zat ik gehurkt voor de stinkende prullenbak…
En ja hoor, helemaal onderin, tussen de schillen van de kiwi’s en lege flesjes spa… MIJN SLEUTELS!
Heb ze gewoon dus weggegooid, maar wat was ik blij dat ze weer boven water waren! :dance:
Ik hoop het wel, want ik moet ook een cursus gaan doen voor mijn werk :think:… allebei tegelijk is me te veel! Dus ik ga proberen de komende tijd extra tijd aan mijn boekje te besteden, zodat ik het (ver) af heb als ik moet beginnen met leren…
Nou mijn eerste ‘azijn in de ijskast’ ervaring in mijn nieuwe zwangerschap is een feit.
Ik reed vanmiddag naar huis uit mijn werk en nam een voor mij bekende route. Redelijk dicht bij huis dacht ik - best lekker weer om zo nog even met lasse naar buiten te gaan.
EN bij de naam lasse ging een bel rinkelen ik had naar de oppas moeten rijden en hem op moeten halen maar was met mijn duffe hoofd de verkeerde route gereden.
Nou ja beter je kind bij de oppas vergeten dan vergeten naar de oppas te brengen (en thuis te laten of in je auto ofzo :shifty: )
Vanmorgen vroeg de kids naar school gebracht in de auto, zonder hun fietsen. Vanmiddag stond ik met mijn fiets om 12 uur op ze te wachten, maar ze hadden helemaal geen fiets mee!!! :wall: :wall: vergeten dat we vanmorgen vroeg in de auto waren…
En gister: Broodjes gekocht bij de bakker, kwam er thuis achter dat ze daar nog op de toonbank lagen… :oops: :oops:
Ik had het boek van Kluun "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt’als cadeau voor mijn partner gekocht en heb het zelf gelezen in de laatste week van de zwangerschap. Heb echt zitten gieren van het lachen in de tuin. De buren zijn zelfs komen informeren of ik last van weeen had of zo
Ik werd bij Aniek ingeleid en toen heeft C. het gelezen; boek in de ene hand en andere hand tegenduwen bij elke rugwee. Hij moest ook zo lachen. De verpleging heeft ons heel lang met rust gelaten omdat ze dachten dat alles rustig verliep en we met zijn tweeen zo zaten te lachen. Vond het af en toe knap irri; ik lag in onmacht de weëen op te vangen (half over het bed, richting kastje en vooral continu drukkend op de pijnbestrijding) en hij maar lachen.
Ben niet zwanger, althans niet dat ik weet, maar vergeet ook regelmatig wat. Gister na het plassen kwam ik tot de conclusie dat het papier op was. “Zo even nieuwe ophangen”… Nee, dus concludeerde ik toen ik klaar was met een grote boodschap.
Onze buurvrouw ligt al in een deuk als ik na het boodschappen doen met de fiets thuis kom en bij haar aanbel. Autosleutels niet mee genomen? vraagt ze dan. (daar zitten ook mijn huissleutels aan) Nee, zeg ik dan. Gelukkig staat er altijd wel een raampje bij ons op een kier. MAAR ik woon in een flat dus dat moet allemaal maar over het balkon heen met de huishoudtrap van buuf! Ik voel me net een inbreker in mijn eigenhuis.
Onze ratjes hebben waterflesjes die je aan de buitenkant van de kooi ophangt. Het overkomt me regelmatig dat ik het tuitje niet naar de binnenkant ophang maar naar de buitenkant. En ik me maar afvragen waarom ze zo dorstig zijn als ik de kooi open zet?!?!?!?! :shifty:
auto sleutels in het contact, raam van auto ver open omdat ik een zweet aanval kreeg, tas op de stoel ernaast radio er nog in. ben dus zo uitgestapt en naar binnen gegaan.
een paar uur later kwam vriend thuis met mijn tas, radio en de auto sleutels en de vraag waarom in hemelsnaam het raam wagenwijd stond.