Azijn in de ijskast....

als je dit topic terug leest…

kan ik nu 1 komma tien jaar later wel zeggen:

het is toch nog redelijk goed gekomen :mrgreen: :dance: :mrgreen:

Hier begint het weer…

Consequent het gas aan laten staan als je klaar bent met koken (worden je mooie dure pannen mooi bruin van) en steevast mijn net ingeschonken drinken in de keuken laten staan… :wall:

Niet meer zwanger, maar toch…:

Eén van de eerste keren dat ik met Mirthe naar buiten ging: sleutels in m’n zak stoppen, deur openen, wagen erdoor, deur bíjna dichttrekken…toch maar even eerst die sleutels uit m’n zak pakken waarmee ik deur dicht wil draaien…

…blijken het m’n autosleutels ipv m’n huissleutels! :oops: :mrgreen:

Gelukkig nog net op tijd ontdekt!

@Mellie wrote:

en steevast mijn net ingeschonken drinken in de keuken laten staan… :wall:

Hahaha, dat doe ik nog…

Ik ga t maar weer s halen (tnx for reminding :wink:) want t staat nu alweer een half uur op me te wachten…

:-*

:shifty:

Hoe lang ‘‘mag’’ je je zwangerschap/ontzwanger periode de schulde geven :oops:

Ik had een ‘‘momentje’’ daarnet… :oops:

Renzo op zijn fiets mee ik met Celiza in de kinderwagen naar de winkelstraat…1e winkel…fiets tegen een paal en ik doe het slot erom (zo een klik slot dat in elkaar krult) wij winkelen…

Komen uit de winkel Renzo gaat naar zijn fiets pakt hem vast en roept;’‘hey mam dat is handig!’’

Kijken er nog mensen ook natuurlijk :roll:

:oops: slot hing netjes om de paal maar zijn fiets zat er niet aan vast :oops:

Gelukkig stond hij er nog wel…ik heb hem gewoon vast geklikt maar niet tussen zijn fiets doorgehaald…

Lekker opgelet dus deze moeder :shifty:

Verwardheid, vergeetachtigheid en gestuntel alom tijdens de zwangerschappen.

Hier varierend van: brood in de koelkast, fietssleutel in het pashokje laten liggen wanneer de twee kinders al op de fietszitjes zitten, en fototoestel bij vrienden 200 km verderop achterlaten - tot: belangrijke afspraken vergeten, kinderen per ongeluk poetsen met volwassenentandpasta, barbequevlees in de fietstassen laten zitten terwijl de fiets in de volle zon staat 8).

Deze zwangerschap valt tot nu toch mee: het is beperkt gebleven tot twee keer mijn zoon vergeten naar school te brengen, en één keer de douche uitstappen zonder mijn kop vol shampoo uit te spoelen. :shifty:

hihi, dat vergeten komt nu bij mij heel erg! Gister gezellig een middagje naar een vriendin geweest, met Tyrone. Eind van de middag hebben ze het over pizza halen, en ineens bedenk ik me dat ik nog een ander kind heb :oops: :stuck_out_tongue: Was het écht helemaal vergeten! Gelukkig was het pas 16.00uur en moest ik hem voor 18.00 ophalen, maar das toch wel raar…

Of hier achter de pc zitten (slaapkamer, naast Jaydens kamer) en ineens gezang horen: vergeten dat hij in bed ligt en niet met papa mee ofzo. Of beneden ff naar de keuken gaan om wat te drinken, en terug komen en je kapot schrikken omdat je ineens wat hoort uit de wieg: ligt Tyrone daar te slapen… (en dan nog maar net terug gelegd he!)

Maar deze ‘dingen’ gebeurden wel in seconden he, dat ik er ff niet aan dacht…

Uuughh …

Ging vandaag naar de WC… ik daar zitten en vraag me af… warrom zit ik op de WC terwijl ik gewoon wat wou drinken … ??? :wall: :wall:

en ik ben dus al 6 weken mama … :doh:

:lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ben aan het boekje aan het werken, en daarvoor ben ik de berichtjes weer aan het lezen… ik heb gewoon buikpijn van het lachen! :lol:

Oh… Van de week toch een moment van :oops:

Niet meer zwanger, maar toch… Wilde naar een parfumzaak om bonnen van een verjaardag te gelde te maken. Helaas zit die niet bij ons op het winkelcentrum. Gevolg: wij speciaalnaar Utrecht om het daar weg te halen.

Stappen we uit de auto, kijk ik mijn man aan en vraag vervolgens “Wat gaan we hier in vredesnaam ook al weer doen???” :shifty:

Het mooiste was nog… Manlief moest er ook heel erg hard over nadenken :lol: Zou het besmettelijk zijn? :stuck_out_tongue:

hahahhahah herken dit wat jullie schrijven alleen euh ik vind mijn dingen bijna niet meer terug… waar ik ze laat laat ik ze maar ze zijn gewoon weg hahha…

mijn man vroeg al of die zich hier tegen kon verzekeren hahah :stuck_out_tongue:

Hmm…ik geloof dat het hier anders zit. Vriendlief heeft last van zwangerschapsdementie, en ik van zwangerschapsobesitas :roll:

Laatst wilde hij water koken voor thee, het gasfornuis aandoen om een ei te bakken en een fles klaarmaken voor Leandro. Hij vulde de waterkoker en zette hem op het gas. Deed vervolgens nog wel de fles van Lean in de magnetron, maar keek vervolgens raar op omdat het ineens flink begon te stinken in de keuken :doh:

Best zonde van de mooie waterkoker :roll:

:mrgreen:

:lol: :lol: :lol: Wat zal jouw vrienmd zich :wall: gevoeld hebben! :mrgreen:

EEN MINDER LEUKE MEDEDELING: :oops:

Ik was net ff met mijn hoofd niet erbij en in plaats van dat ik mijn geselecteerde berichten in mijn inbox wis, wis ik alles… dus ook al jullie pb’s met akkoord :oops:!

Ik wilde deze printen, maar omdat de p.c. stuk is heb ik dat nog niet kunnen doen.

Stom stom stom stom, dus!

Daarom deze oproep:

Voor degenen die mij al ge-pb’d hebben dat jullie akkoord zijn met gebruik van jullie berichtjes uit het topic Azijn in de ijskast in een boekje: willen jullie mij nogmaals pb-en met jullie akkoord en met vermelding welke naam jullie willen dat er gebruikt wordt?

Thanx :-*!

Toen ik dit topic laatst voor het eerst opende kon ik me werkelijk niet een voorval herinneren dat zou hebben plaatsgevonden in mijn vorige 2 zwangerschappen, en nu ineens… vandaag gebeurde het…zo’n typische stomme actie :angel:

'k Was in de Gamma een uur bezig geweest met het uitzoeken van een badkraan en bijpassende slang/ douchekop en houder. Toen ik eindelijk enigszins tevreden was over de prijs-schoonheid verhouding ( 8) ) ben ik maar naar de kassa gelopen om die behoorlijke dure dingetjes af te rekenen.

En na het afrekenen ging ik braaf alle bonnetjes doornemen (ja ja, bij Gamma staat er op je bonnetje meestal wat voor korting je de volgende keer krijgt 8) ) en in mijn tas stoppen.

En toen wilde ik dus weglopen.

Het is dat de cassiere enigszins oplette, maar ik was dus gewoon echt naar huis gegaan zonder de spullen.

Hier dus ook last van acute-zwangerschaps-dementie :eh:

Hahaha! Wat een leuk topic, lach me suf!! :lol:

Ik ben van mezelf al niet zo handig, maar nu begint het ernstige vormen aan te nemen…

Ik wil vanochtend mijn nieuwe werkrooster op de koelkast hangen…haal de oude van de koelkast…hang de oude weer op…scheur de nieuwe in stukken…klaar! :wall:

Vanmiddag met een cliënt naar het ziekenhuis…een weg die ik al vele malen gereden heb…Op de terugweg weet ik halverwege niet meer waar we zijn! Ben ervan overtuigd dat ik een verkeerde afslag heb genomen :? Terwijl ik aan het zoeken ben naar een plek om te keren, komen we aan bij het volgende dorp…bleek gewoon op de goede weg te zitten! :mrgreen:

Ten slotte heb ik ook nog de pinpas van het werk mee naar huis genomen :doh:

Fraukje :smiley:

Toen ik vanochtend op het punt stond naar mijn werk te vertrekken kwam vriendlief nog even aanzetten…met een zuigfles vol melk die hij me mee wilde geven :eh: :lol:

whahahaaha mannen zwangeren gewoon mee :lol: