Mijn hemel, begint dat nu al : ;D! Mijn man kwam net de huiskamer binnen… “euh… wat doe de azijn in de ijskast ???”… Whahahaha!!! Oh wat erg, zeg! Heeft nog iemand van die gekke dingen gedaan ???
Groetjes, Trying
Ik had vanmorgen precies hetzelfde, maar dan met olijfolie :? Het gaat weer beginnen merk ik :lol:
Ik heb de 2e zwangerschap bijna niks raars gedaan, maar de eerste dus wel. Vooral na de bevalling eigelijk, jeetje, wat die hormonen niet allemaal met je doen!
Zoals je eten op willen warmen in de magnetron, maar hem niet aan krijgen. Heb echt alles nagekeken, tijd ingesteld, stekker zat erin (zelfs de wasmachine die eronder stond ff aangezet om te kijken of de stroom het wel doet!) kwam er niet uit! Ik helemaal chagerijnig William geroepen, of hij hem nog gebruikt had? Dus hij vraagt wat er aan de hand is, en drukt op de ‘start’ knop :oops: :oops:
Kan me nog goed herinneren dat Vera dit onderwerp begon en vrolijk mee geschreven tijdens mijn zwangerschap van Lasse. Momenteel weet ik nog niet of ik zwanger ben maar heb veel kwaaltjes waaronder ook spontaan dement.
Laatst op mijn werk wat het echt erg - zei verkeerde naam tegen collega, zou voor een client sinaasappel sap inschenken. Vroeg hij nadien waar het stond - had ik het ongemerkt zelf opgedronken. Allemaal van dat soort dingen en dat heb ik normaal nooit.
Ben benieuwd of het een voorteken is.
Ik hoop het voor je ! Wat heeft je manneke heerlijke krullen trouwens :inlove:!
oke ik geef het nu maar toe bij mij begint het ook toe te slaan… ik had de handoeken in de koelkast opgeborgen…(douche deur zit naast de koelkast en ik had het vlees in de badkamerkast gelegd… :shock:
N.a.v. de mail van Trying, zat ik dit topic nog eens door te bladeren, inderdaad erg leuk. Ik bedacht me nog een blunder van mijn laatste zwangerschap.
Ik was een week of achttien zwanger. Ik ging op een dag douchen en kleedde me in de badkamer uit. In de spiegel zag ik mezelf van de zijkant en ik dacht bij mezelf: ik mag wel eens wat aan mijn lijn of aan mijn houding doen. Oh ja, ik ben zwanger :doh: ! Vier weken later had ik nog zoiets… (een tweede zwangerschap is duidelijk anders dan een eerste, toen was ik 24/7 bewust zwanger, nu duidelijk iets minder!).
Weet niet of ik hem hier al neer had gezet, maar een paar weken terug was ik al mijn autopapieren kwijt :wall: . Heb echt dagen lopen zoeken en had inmiddels al een formulier van het RDW aangevraagd voor vervangende autopapieren. Komt mijn man ineens beneden met de autopapieren. Ik had ze onder in de kledingkast gestopt tussen de pyama’s van mijn man :roll:.
Gisteren liep Ruben nogal raar op zijn schoenen en ik vroeg me af wat er aan de hand was. Tja, had dus zijn schoenen verkeerd om aangedaan :oops:. Lijkt mij ook niet lekker lopen :shifty: .