Azijn in de ijskast....

@issie wrote:

pincode vergeten van bankpasje…is niet grappig maar is ook zoieets stoms…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En dan je vriendinnetje weer bellen… :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :roll: :-*

Ik heb net m’n cruesli schaaltje plus lepel in de vuilnisbak gekieperd :oops:

Scheelt in de afwas, maar echt handig is het niet…

hahaha! Graag nog meer verhalen, ik lig in een deuk hier!

gister een was gedraaid…zonder wasmiddel :wall:

(maar dankzij de wasverzachter was ie wel lekker fris :wink: )

dus zwangere dames; ja, het duurt nogal even voor die hormonen uit je lichaam zijn :mrgreen:

Boodschappenlijstje gemaakt, naar de winkel en daar spontaan vergeten dat je een lijstje bij je hebt. :shifty:

Dus door de winkel heen struinen, deels de dingen die op het lijstje stonden meegenomen, maar uiteindelijk heeft het me 3 :oops: ritten gekost voor ik echt alles had. :think: Hoe bedoel je dement?

voor de zoveelste keer portomonee weer kwijt weet echt niet meer waar dat ding ligt heb het hele huis alweer over hoop gehaald

en ik wil straks shoppen :wall: :wall:

Dit topic blijft na 2 jaar nog steeds hilarisch. :mrgreen:

Vera, heb je de rechten al laten vastleggen? :wink:

Hallo,

Ik kreeg vandaag een email binnen van de airmiles met een aanbieding er in van een hogedruk reiniger ik dacht: nou dat is makkelijk had hem bijna gekocht tot mij ineens verteld werd dat ik er 2 jaar geleden 1 gekocht had, die ik ook al gebruikt heb en gewoon netjes in de schuur staat :oops:

:mrgreen:

Gisteren mijn tas netjes naast de bank gezet om te voorkomen dat ik mijn nek erover zou breken. 's Avonds nog even de deur uit en zo ongeveer de halve huiskamer op z’n kop gezet omdat ik 'm niet meer kon vinden :wall:

Hier niet meer zwanger…maar gister een lekkere pot T gezet…

Schenk ik een kopje in na een half uur :shock: kwam er alleeen heet water uit…zakjes vergeten :wall:

Dusssssssssssss dames denk maar niet dat het gelijk over is als je beeb eruit is :lol:

8)

hahahaha sas, ik had van de week thee gezet,en denk hoe kan dat nou dat ie me helemaal niet smaakt,en ik maar doordrinken,was ik de suiker vergeten,maar toen wassie al bijna leeg :? en het welbekende boodschappenlijstje moet ik bij me hebben anders kom ik met niks thuis :roll: wel goedkoop om zo te winkelen :mrgreen:

hagelslag in de ijskast…boter in de kast.

en gelukkig heb ik nog een man die niet dement is en het zoutvaatje weer terug kan vinden als ik dat weer ergens onverwacht heb neergezet…

Kan me nog goed herinneren dat Vera dit onderwerp begon en vrolijk mee geschreven tijdens mijn zwangerschap van Lasse. Momenteel weet ik nog niet of ik zwanger ben maar heb veel kwaaltjes waaronder ook spontaan dement.

Laatst op mijn werk wat het echt erg - zei verkeerde naam tegen collega, zou voor een client sinaasappel sap inschenken. Vroeg hij nadien waar het stond - had ik het ongemerkt zelf opgedronken. Allemaal van dat soort dingen en dat heb ik normaal nooit.

Ben benieuwd of het een voorteken is.

Vorige week ging ik friet halen en nam de auto van mn man mee.

Bonny Tyler Totall eclipse of the heart. Heerlijk nummer. :dance: :dance:

Kom weer thuis al zingend, zegt mn man leuke cd he?!

C.d???, en ik was al blij dat het nummer nog op de radio was toen ik terug kwam uit de snackbar… :wall: :wall: dacht dus gewoon dat het nummer een ruime 20 minuten duurde… :oops:

Hier ook weer een paar acties :roll: . Ik ging thee voor mijzelf en koffie voor mijn collega halen. Dus ik doe koffie in de ene kop en warm water in de andere. Daarna theezakje in de koffie en koffiemelk in de thee :mrgreen: .

Verder ben ik 2 dagen lang mijn autopapieren kwijt geweest. Mijn man kwam ze tegen onder in de kledingkast tussen zijn pyama’s :eh: .

Gisteren naar rondleiding verloskunde en kraamafdeling in ziekenhuis, en we namen Stan mee. Dus goed voorbereid: koekje, rozijntjes, pakje chocomel, autootjes, kleurpotloden, papier…allemaal mee in de tas, goed ingepakt door mama…

Bij het ziekenhuis: waar is de tas nou? Eh, tja…thuis in de hal dus! :oops: :oops: :oops:

@renzosmam wrote:

Schenk ik een kopje in na een half uur :shock: kwam er alleeen heet water uit…zakjes vergeten :wall:

Dusssssssssssss dames denk maar niet dat het gelijk over is als je beeb eruit is :lol:

8)

Nee,het is inderdaad niet meteen over als je niet meer zwanger bent :mrgreen:

Een paar weken geleden,ik liep me rot te zoeken naar 2 zwarte truitjes van mij,want die zou ik in de was gaan gooien.

Overal gezocht,hele slaapkamer overhoop gehaald,niks gevonden.

Nouja dan maar zonder die truitjes een donkere was draaien…

's avonds zit ik op de bank,en bedenk me in ene dat ik die 2 truitjes aan heb :eh: :lol: 8)

Heb tijdens mijn zwangerschap van Lara al wat blunders in dit topic gezet, maar wat ik nu voor elkaar krijg slaat echt alles.

Was afgelopen weekend bij mijn ouders en liet achter: mijn portemonne, huissleutels, jas, lara’s speen en de uitnodiging voor mijn broers bruiloft. Was trouwens effe vergeten dat ik zijn getuige ben :oops:.

Vergat mijn fiets op te halen bij het station én vergat dat ik dat had moeten doen, en stond dus verbaasd in een lege schuur. Mijn man gaf me een lift naar de stad, alwaar ik zonder portmeonnee bij de kassa van de hema verscheen. Niet getreurd, geld gehaald bij mijn man. de helft van de dingen die ik nodig had vergeten in de stad. Gelunched met Lara en vergeten te betalen. Naar huis gefietst, geen huissleutel.

Paar dagen later: lara’s auto vergeten in de speeltuin, vergeten dta je af en toe iets in huishouden moet doen zodat lara in een smerig bad met zand en dooie vliegen moest 's avonds, naast een stinkend toilet. Natte was in de machine laten zitten. Vergeten boodschappen te doen, dus geen ontbijt de volgende morgen. Afspraak met mevrouw van de gemeente vergeten.

Zaterdag naar de kapper. Portemonnee vergeten. Snel terug, waar mijn man al in de deur stond met de portemonnee. Teruggereden naar de kapper, maar de portemonnee uiteraard in de auto laten liggen. Opgehaald, betaald, naar huis, portemonnee vergeten mee naar binnen te nemen.

Ik kan eindeloos doorgaan, ik word er HE-LE-MAAL gek van :wall: :wall: :wall:

Nou jullie weer… wie is er erger dan ik???

Gisteren lekker mexicaanse wrappers gemaakt…effe 10 minuutjes in de oven en smullen maar! Die 10 minuutjes duurden op een gegeven moment wel héél erg lang…vergeten de kookwekker te zetten… :wall: :wall: :wall: :wall: (weet niet hoelang ze uiteindelijk in de oven hebben gelegen, maar het was nog goed te eten hoor… :mrgreen: )

@Nancy wrote:

@renzosmam wrote:

8)

Nee,het is inderdaad niet meteen over als je niet meer zwanger bent :mrgreen:

Een paar weken geleden,ik liep me rot te zoeken naar 2 zwarte truitjes van mij,want die zou ik in de was gaan gooien.

Overal gezocht,hele slaapkamer overhoop gehaald,niks gevonden.

Nouja dan maar zonder die truitjes een donkere was draaien…

's avonds zit ik op de bank,en bedenk me in ene dat ik die 2 truitjes aan heb :eh: :lol: 8)

hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

T valt hier gelukkig heel erg mee… Heb nog niks raars kunnen ontdekken.