Azijn in de ijskast....

Ik heb vanavond mijn honden uitgelaten met de rugtas van m’n werk op m’n rug :oops: Geen idee hoe ik op dat idee kwam…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

koken en vergeten gas aan te zetten…en maar afvragen waarom het zo lang duurt voor dat het eten klaar is :think: :think:

Na t douchen wilde ik wat dagcreme opdoen. Ondertussen stond ik naar mn deo te kijken…

Je raadt t al, ik heb vandaag hele zachte, rimpelvrije oksels! 8)

Ik had mijn nageltjes gedaan en heb een uur lopen zoeken naar het dopje van de remover…ik snapte er echt geen drol van :? :? :? ik was echt niet van mijn plaats geweest…

Maar, ik had hem gewoon al netjes dichtgedaan :shifty: :oops:

Heb maar geen 41 pagina’s gelezen, maar wát een leuk topic zeg!

Hier op donderdag (oma´s oppasdag) op m’n werk opgebeld door m’n schoonmoeder: heb jij soms míjn laarzen aan…? Eeeh, ja dus, en ik vond ze er al zo afgetrapt uit zien (waren 4 jaar oud, de mijne twee weken :oops: ) en ze zaten ook wel wat raar, maar tot dat telefoontje was het kwartje nog niet gevallen :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

En senseo aangezet, pad erin, water op temperatuur, hup op de knop voor 1 kopje gedrukt…alleen nog geen kopje eronder! :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

Heb vast nog meer dingen gedaan, maar die weet ik al niet meer :think: :mrgreen:

ik heb mijn man (die 14 dagen van huis is) een sms gestuurd. Of hij weet waar toch de wieglakentjes zijn gebleven (2 jaar in de kast gelegen wachtend op nummer 2…). Hij had geen idee, behalve dan die plek in de kast. 2 dagen later trek ik de droger open… :oops: :oops: :oops: ohw ja. Ik had ze al in de was gegooid, de vorige dag. :lol:

WAAAAAAAAAAAAAhahahahaha

ik heb ook geen 41 pagina’s gelezen, maar meeeeeeeeeeeeennnn ik lach me echt vreselijk in een kreuk!!!

Bij mijn vorige zwangerschap:

Magnetron stond bij ons tijdelijk onder de trap in de gang (naast de wc) PINGGGG belletje ging, was wat klaar. Ik loop de gang in… open de deur van het toilet… ga heel hard nadenken… mm…nee… volgens mij kwam ik hier niet omdat ik moest plassen… ojaaaa, de magnr.

Zit ik met Dden in mijn auto. Parkeer… haal de radio er uit, doe m in doosje, gooi m in de zijkant van mijn deur. 1 tel later… kijk naar het gat van de radio… kijk naar Den… roep keihard verschrikt met een schok door je lijf WAAR IS ME RADIO??? den kijkt me aan alsof ik van mars kom…

EN VANDAAAAG: JAWEL

Julian vond ik al wat raar doen met zijn voeten… trek ik zijn schoenen uit op het kinderdagverblijf… jawel… ze zitten verkeerd om… links op rechts…

pfffffffffffffffff

Haha wat leuk hier zeg!

Ik had Noa vorige week ook al haar schoentjes verkeerd om aangedaan.ik vond ook al dat ze zo moeilijk liep maar dacht dat het aan haar lag.

en toen ik net wist dat ik zwanger was was ik nog zo in de bonen dat ik Noa uit bed heb gehaald en aangekleed zonder haar te verschonen.

niet erg slim…

verder de waterkoker aanzetten zonder de stekker erin en maar afvragen waarom het zo lang duurt.

En de gebruikelijke dingen, vanalles laten vallen enzo…

De tranen staan in m’n ogen van het lachen. Zo herkenbaar.

Had vandaag ook wat

Gooi je het desertlepeltje in de vuilnisbak, en de toetjesverpakking in de vaatwasser :?

De wereld op z’n kop!!!

hahaha, en nog erger…

ik moeilijk julian in de kinderwagen gekregen, eind lopen naar de appie, boodschappen uitgezocht, afrekenen… oh, eh… mijn tas? tja, die ligt nog in de auto… kom zo even terug!!

Leuk he zwanger zijn!!! :wink: :wink: :lol:

wahaha, ja, is toch heel erg!!

Whahahahaha…tas vergeten uit de auto! Nou, dat valt nog we mee hoor!!

Ik was laatst naar Ikea met Kim, want ik wilde NU een wit tafeltje met stoeltjes voor haar! Sta ik in Haarlem…bij de kassa en een volle kar. Alles gescand, ik kijk in mijn tas…portemonnee weg…THUIS!!

Maarja, zo zwanger als dat ik ben wilde ik die spulletjes echt NU! Dus ik heb heen en weer gereden…dus dat duurde 1,5 uur langer dan gepland :oops: :oops: :oops:

En het blijft maar doorgaan… :wall:

Me dochter vanmiddag verschonen…doe haar broekje weer aan zit op de bank en een half uur later zit ik zo te kijken van…wat vreemd een broekje met de touwtjes aan de achterkant :eh:

En ergste is me vriend had het ook toen pas door die zwangerd gewoon mee hoor, ook van die leuke versprekingen :mrgreen: , kan het alleen niet meer herinneren wat die zei…hoezo zwangerschapdementie he :silenced:

En of het erger wordt: :oops: Vanochtend wilde ik ontbijt voor mezelf maken. Crusil met melk en een kopje thee. Giet ik de koude melk in het kopje en het kokende water in het schaaltje van de crusli :doh: :wall: :doh:

Hee, nog leuke verhalen :lol: ? 't is erg stil hier hihi

OOO ik had topic al wel eens gezien maar nooit echt gelezen…sommige dingen zijn ZOOOOOOOO herkenbaar… :wink: :mrgreen: :oops:

vorige week bijna mn mobiel in de vaatwasser gedaan in plaats van het glas…en ga zo maar door…pincode vergeten van bankpasje…is niet grappig maar is ook zoieets stoms…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heerlijk die herkenbaarheid hier.

Hier regelmatig de oven voorverwarmen, piep piep, ovenschaal erin zetten. Jeetje wat is hij nog koud… vergeten de temperatuur in te stellen.

Met boodschappen doen zie ik geloof ik wel 10 keer die hele supermarkt (zelfs met briefje :oops: ) en ze hebben vlak voor ik zwanger werd de eieren verplaatst. Daar zoek ik me dus elke keer suf naar…

kus

Nanda

Heel herkenbaar! Ik loop altijd in de supermarkt en dan denk ik: wat moet ik eigenlijk hebben??? Soms heb ik dan al vele doelloze rondjes gelopen hahaha!