Azijn in de ijskast....

@~Niekje~ wrote:

Oepsie :angel: :eh: , was manlief niet shago?, mijne zou er wel zwaar shago van worden 8)

Manlief heeft de hele dag gelachen… En me er weer eens aan herinnerd… en toen weer gelachen… Hij vindt het allemaal een grote grap.

:eh:

Donderdag… lunch buiten de deur… omeletje met ham… beetje te weinig zout… en maar schudden met het zoutpotje… en er kwam niks uit. Tweede potje… schudden… ook niet. Kort lontje (hoogzwanger :wink: :oops: ) en net voordat ik boos opstond om te klagen zegt manlief… “uh schat, je houdt 'em verkeerd om én je moet draaien aan het dopje” (blijkt het een zoutmolentje te zijn i.p.v. een schudpotje) :oops: :oops: :oops: :lol: ! Stomste van het verhaal? We hebben er thuis net zo één :roll: :mrgreen: !

En manlief… die zag het direct al fout gaan, maar heeft stiekem genoten van mijn zwangere-mutsen-stunt, hahaha.

Dat verhaal moet je dan nog minstens een jaar aanhoren denk ik famkegb…mannen kennende :wink:

Oooh jassie en jouw hubbie is stiekum best gemeen jou zo laten aanmodderen met het zoutmolentje terwijl je hoogzwanger bent! :naughty: :naughty: :wink:

Ik ben bang dat ik alles nog een jaar moet horen. hahaha… Nou ja, tis ook wel om te lachen…

Volgens mij heeft mijn manneke ook last van zwangerschapshormonen :lol:

Ik vraag van de week of hij de pudding in de koelkast wil doen, een half uur later vind ik de pudding in de kelderkast … nou dat kan nog.

Maar gisteren vroeg ik nogmaals of hij de pudding in de koelkast wilde doen, een half later wil ik iets uit de koelkast pakken, vind ik ook bestek in de koelkast :roll:

@victoria wrote:

vind ik ook bestek in de koelkast :roll:
… dan moet die van jou 's met de mijne praten… ik heb me wezenloos gezocht naar zijn huissleutels… jaaaaa… heeft hij in de koelkast gelegd :lol: ! Mannen hebben dus ook last van zwangerschapsdementie :think: :mrgreen: ?!

hahaha Victoria jouw man is nog erger als ons joh :wink:

Hebben jullie ook van die leuke versprekingen??

Zonnet : ik ga sluiers bij de lecker halen :think: vertaling: ik ga luiers bij de schlecker halen :silenced:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: geweldig, moet steeds onder de pc vandaan kruipen van t lachen :mrgreen:

ik lag me een ongeluk, jammer dat ik daar zelf geen last van heb gehad toen ik zwanger was

Vind dit ook een gaaf topic haha.

Moet ook elke keer weer lachen om onze bloopers ahah

Ik weet niet wie van ons het heeft gedaan maar maandag ochtend gingen we klussen in ons nieuwe huis, was mijn vriend de sleutels kwijt. Op zich niet erg want ik heb ook een bosje, maar daar mist (volgens mij) 1 sleutel aan die hij altijd op slot doet dus we moesten door zoeken :roll:

Dus op een gegeven moment kijk ik in mijn handtas die ik de avond daarvoor pas heb gepakt(had daarvoor een andere in gebruik) om te kijken of ik die sleutel echt niet heb. En wat vind ik in de tas??? JAAAA de sleutelbos van mijn vriend :eh: :think: :eh: Hoe die daar is gekomen is ons beiden een raadsel :think: :think: :think:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Jassie wrote:

Donderdag… lunch buiten de deur… omeletje met ham… beetje te weinig zout… en maar schudden met het zoutpotje… en er kwam niks uit. Tweede potje… schudden… ook niet. Kort lontje (hoogzwanger :wink: :oops: ) en net voordat ik boos opstond om te klagen zegt manlief… “uh schat, je houdt 'em verkeerd om én je moet draaien aan het dopje” (blijkt het een zoutmolentje te zijn i.p.v. een schudpotje) :oops: :oops: :oops: :lol: ! Stomste van het verhaal? We hebben er thuis net zo één :roll: :mrgreen: !

:lol: :lol:

Ik dacht gisteren mijn moeder!! betrapt te hebben op zwangerschapsdementie… :shock: (wordt met twee weken 50 en heeft al 20 jaar geen bm meer)

Trek ik de koelkast open en wat vind ik daar!!! De koektrommel…

Ik juichen en springen, “Mama is ook gek tralalalala”

Zit t roggebrood erin… :frowning:

:lol: :lol: :lol: :lol:

ooooooooh ik geloof dat ik ook zwanger ben… :mrgreen:

ik was milan aan het eten geven… dat ging niet zo goed… ik liet steeds van alles vallen enzo… zegt tobias (mijn man) tegen mij: volgens mij ben je zwanger… ik zat toen heel serieus te denken van: hmm ja zou dat zo kunnen zijn?? en toen dacht ik ineens: ooh duh… tuurlijk ben je zwanger :wall: :wall:

:mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen:

Ik heb buikpijn van het lachen!!!

Maar dat van die koffiepad, daar hoef ik niet eens zwanger voor te zijn. Net wakker zijn is al voldoende. Dan moet ik echt nadenken van; eerst de koffiepad erin, dan op het knopje drukken voor 1 kopje, o ja beker eronder. :roll:

Ik liet mijn vriend wat stukjes van dit topic lezen, krijg ik te horen: “Nou, dat wordt nog wat met jou als je zwanger bent. De meeste dingen zou je nu al kunnen doen” :eh: :oops: :shock:

vandaag trouwens nog zon domme actie… ik had lasagne in de oven staan… het was bijna klaar… ik zette de oven nog even op de grillstand om het aan de bovenkant een beetje bruin te jkrijgen… ik ga weer voor de tv zitten… vergeet de hele lasagne… kom ik weer in de keuken… stinkt het enorm,… lasagne zwart… :eh: :eh:

hahahahaha fijn om te weten dat ik niet de enige ben

inderdaad versprekingen

en laatst was ik de pincode vergeten en ik wist hem echt niet meer. vandaag eten van het vuur gehaald alleen het vuur niet uit doen.

ik ben elke keer alles kwijt

dingen vertellen die ik al 4 keer heb verteld

er zijn vast nog veel meer dingen maar die weet ik niet meer zo