:lol:
Ja, bundelen in een boekje, daar heb ik ook al vaker over nagedacht… Ik ga er eens in duiken!
Gisterenavond wilde ik graag een vriendinnetje bellen.
Dus ik zoek mn tas, zoek in mn tas en ga weer aan de tafel zitten…
En kijk naar mn portomonnee… Geeeeeeeeeen idee wat ik daaaar nou weer mee moet… :roll:
Hihi, zo enorm herkenbaar!
Het lijkt ook wel met de week erger te worden… Zal ook wel weer eens iets posten als ik weer een van mijn inmiddels befaamde acties heb gehad! :lol:
(Ben zo dement dat ik er even niet een kan bedenken van de afgelopen tijd, maar ze zijn er voop geweest… Herkenbaar? )
Ik ben vanmiddag een heel verhaal aan het houden tegen manlief, ik was namelijk ineens mijn internet scherm kwijt. Later herinnerde ik me dat ik m zelf had weggeklikt toen ik even naar boven moest.
Dat verhaal wil ik vertellen, maar kom niet verder dan dat ik mijn scherm kwijt ben.
En dus nu?? vraagt mijn man… En ik herhaal maar ‘en dus nu wat??’ Geen idee waar hij het over had…
Na hard lachen vertelde hij me dat ik dus bezig was met een verhaal… :oops:
:lol:
Hier komt mijn blunder van de dag:
Ik heb vanochtend lekker een gekookt eitje voor mijn ontbijt gemaakt. Omdat het eitje nog een beetje te ‘rauw’ was heb ik het vervolgens nog een paar seconden terug in het kokende water gedaan en toen kon ik lekker smullen, zo ver dus niks aan de hand…
Nu ging ik net (ruim 2,5 uur later) naar de keuken om water te pakken voor een nieuw kopje thee. Zag ik dat ik het gas niet heb uitgezet . Het water is helemaal verdampt en de pan is dus helemaal ingebrand en het stinkt :sick: :sick: :sick: ik ben bang dat ik die pan weg moet doen…
:oops: voor zulke acties hoef ik niet zwanger te zijn :mrgreen:
Oeps!
Weet je wat ook handig is… wasmiddel vergeten in de machine te doen en wasmachine aanzetten, was net verbaasd waaom de babykleertjes niet zo lekker roken wat ze anders altijd doen met een beetje wasmiddel haha stom stom kwam er achter dat ik wasmiddel vergeten was :wall: :wall:
Of de koffiemelkpoeder in de koelkast willen zetten :silenced:
Koffiepads vergeten in het apparaat te doen en vriend-lief dus een bakje slootwater voorschotelen :eh:
Was ook nog beetje beledigd dat hij geen 2e bakkie wilde wat ie normaal altijd wil :shifty:
Hihi, leuk dit :lol:
Ik liep de trap af met Wout in mijn armen…geen haar op mijn hoofd die eraan dacht dat de laatste tree er ook nog zat :wall: Gelukkig viel ik niet, maar ik was wel even beduusd!
En dezelfde dag viel bijna een theelichtje van de tv, ik vang m op en zet m terug…valt ie alsnog…op de vensterbank…vensterbank stuk :wall: :wall:
Ook dezelfde dag: ballonnen aan een glazen klok willen hangen :wall: natuurlijk, kan je op wachten dat de hele klok naar beneden in scherven valt :wall:
Die avond er dus maar een testje tegenaan gegooid…zwanger :mrgreen:
Whaha :lol: Wola
Eh kan nog erger vandaag hoor…me vriend belde net op mijn mobiel, vond ik al zo vreemd vraagt ie waarom ik zolang in gesprek ben, nou zeg ik… ik was in huis bezig zal de telefoon ff nakijken ja was dus blijkbaar nog niet op het hoorntje gedrukt was vanmorgen nl. gebeld haha.
Maar dat met die laatste traptree herken ik wel hoor pff
Eigenlijk durf ik vandaag niks meer te doen haha moet nog koken
Wola, gefeliciteerd!!! :-*
Gisteren moesten manlief en ik met de auto weg. Hebben we alles bij elkaar geraapt en staan we buiten met de deur al dicht. Zegt manlief ‘heb je wel je sleutels bij je?’
ehhhh :oops: :oops: :oops: Niet in mn (linker)jaszak (waar ze áltijd zitten) en niet in mn tas… :oops: Dat is lastig, want ik heb maar 1 bos met alles eraan. Dus we konden de auto niet in en t huis niet in…
Manlief besluit achter in te breken (dat gaat erg makkelijk bij ons) en vraagt, door de voordeur, waar hij ondertussen alweer is, waar de sleutels dan zouden moeten liggen…
Ik had oprecht geen idee. Omdat het koud is stop ik mijn handen in mijn zakken.
En wat vind ik in mijn rechterjaszak… :oops: :oops: :oops:
Oepsie :eh: , was manlief niet shago?, mijne zou er wel zwaar shago van worden 8)
Geweldig topic dit. lig dubbel. Tegen de tijd dat ik iets geks doe kom ik het hier vertellen. Ik ben nopgal suffig van mezelf dus er is nog weinig verschil, maar volgens mij ben ik nu nog vaker mijn sleutels kwijt. Vriendlief zegt altijd leg ze nu eens op een vast plekje…Ben zel altijd kwijt en kom daardoor nog wel eens ergens te laat :oops:
groetjes jane
:lol: famkegb :lol:
ehmmm ik stond laatst met een emmer warm water klaar, ipv t sponsje erin te gooien gooide ik de fles schoonmaakmiddel erin :eh: en t sponsje legde ik er nog even naast om t compleet te maken :mrgreen:
ehmmm ik stond laatst met een emmer warm water klaar, ipv t sponsje erin te gooien gooide ik de fles schoonmaakmiddel erin :eh: en t sponsje legde ik er nog even naast om t compleet te maken :mrgreen:
Deze zwangerschap valt het mee, op een fles babybadschuim in de koelkast na. Maar mijn vorige zwangerschap deed ik echt ijzingwekkende dingen: van het bij de verkeerde persoon in de verkeerde auto stappen tot kipfilet in de wasmachine, plassen op een wc met de deksel dicht tot het optuigen van de verkeerde fiets met boodschappen aan toe.
:lol: :lol: :lol: :lol: