Azijn in de ijskast....

@Sopje wrote:

We gingen eergister slapen en ik zette tv uit, terwijl die al uit was.

En toen was hij weer aan? :wink:

Hier eigenlijk geen last meer van ‘zwangerschapsdementie’ :mrgreen:

ik heb mijn tasje in de koelkast gelegd :oops:

Ik ging het raam dichtdoen en terwijl ik de gordijnen dicht deed (midden op de dag) vroeg mijn vriend:“wat ga je doen”? Ik:“ik ga het raam dichtdoen” :think: Met dat ik dat zei besefte ik ook dat ik de gordijnen aan het dichtdoen was :doh:

Wat een mooie en leuke en komische verhalen zeg!

Gisterenavond heb ik samen met mijn man kostelijk zitten lachen om alle verhalen. En ik zei nog; 'ik ben zo blij dat ik dat niet heb, of nog niet…

Vandaag moest ik even mijn auto verplaatsen, toen ik mijn sleutel omdraaide gingen mijn ruitenwissers aan. “help”, dacht ik, ga maar weer uit. Maar dat werkte niet. Ik keek naar mijn dashboard en zag van die ehhe dingen, een zo’n ding dus maar gebruiken. Toen deed ik mijn knipperlicht aan. :oops: Andere ding dus maar gebruiken. Ruitenwissers gingen even heel hard en daarna begreep ik het… (wie weet hoe die dingen heten, mag t zeggen)

Ik reed een stukje vooruit en zette de auto uit. Ik keek even waar ik stond en zag dat ik nog een stukje moest. Ik had geen zin om weer helemaal in te stappen, dus ik koppelde wel even met mijn rechtervoet… Auto weer gestart, in zn 1 en koppeling op laten komen. Toen ik op t goede plekje was, dacht ik ‘okee stop nu maar’. De auto deed dat helemaal niet!!! Paniek!!! Toen bedacht ik me dat ík moest remmen! Maar dat kan helemaal niet als je rechtervoet op de koppeling zit… En de boom maar dichterbij komen.

HANDREM!!! Die deed t gelukkig heeeeeeeel goed en in 1 keer stond ik stil. :wall:

Mijn man vond dat het wel wat lang duurde allemaal, en dat ik wel wat ver vooruit stond. Ik giechelde maar wat. Later toch maar verteld dat ik ook wat dement word, want die ehhh, ehhh, die dingen, die wiepwap!! ging ineens aan en ik wist niet hoe ze uit moesten :roll:

hoera… nog maar 36 weken te gaan! :eh:

Over vergeten gesproken…

Tussen t klussen door zijn we nog even bougies gaan halen voor mijn auto. Omdat we de hele ochtend al bezig waren aan de auto van mijn man, had ik een tas tussen de deur gezet. Zo kon die niet dicht waaien. Omdat we zouden gaan haalde ik tas weg.

Toen we weer terug kwamen kon mijn man zo doorlopen naar binnen. Huh, dacht ik, hoe kan dat nou??? Ik heb de deur toch dicht gedaan???

Helaas was ik na het weghalen van de tas gestopt met mijn actie… De deur heeft dus continu opengestaan toen wij even winkelen waren… :oops:

Hihi, grappige topic dit…

Zwangerschapsdementie is hier aan de orde van de dag. Het ‘ergste’ wat ik tot nu toe heb gedaan is mijn mobieltje kwijtraken. Toen ik hubbie vroeg om me even te bellen omdat ik niet meer wist waar hij was, was ik toch wel erg verbaasd dat het geluidje uit de prullenbak kwam…

Verder regelmatig versprekingen en super vergeetachtig :mrgreen:

Liefs Angeltje

Even dit topic weer naar voren halen. Hier weinig last van zwangerschapsdementie, maar mijn geheugen was altijd al een zeef.

@famkegb wrote:

Over vergeten gesproken…

Tussen t klussen door zijn we nog even bougies gaan halen voor mijn auto. Omdat we de hele ochtend al bezig waren aan de auto van mijn man, had ik een tas tussen de deur gezet. Zo kon die niet dicht waaien. Omdat we zouden gaan haalde ik tas weg.

Toen we weer terug kwamen kon mijn man zo doorlopen naar binnen. Huh, dacht ik, hoe kan dat nou??? Ik heb de deur toch dicht gedaan???

Helaas was ik na het weghalen van de tas gestopt met mijn actie… De deur heeft dus continu opengestaan toen wij even winkelen waren… :oops:

iets soortgelijks had ik gisteren dus ook… Ik stap in mijn auto voor wat boodschapjes… woepsie, tas vergeten, dus ik weer terug naar binnen, gauw mijn tas(met portemonnee, errug belangrijk als je boodschappen gaat doen :wall: ) en ik loop weer terug naar mijn auto, hop naar winkel… Kom ik terug… zie ik de voordeur open staan… :shock: Ik helemaal in paniek… maar niemand binnen, heb ik waarschijnlijk in mijn snelheid de deur niet goed dichtgetrokken… Goddank woon ik in een rustig dorp, en de buren hadden het al gezien, dus die hielden het mee in de gaten(sja, ze wisten ook niet of ik dan mijn sleutels wel bij zou hebben, dus hebben de deur niet dichtgedaan… anders kon ik er niet meer in…

Help de baby vreet mijn geheugen op :doh: :doh: :doh:

Vorige week was ik tanken… Dat ging allemaal niet, want mn auto kon niet dichtbij genoeg door een auto met aanhanger voor me… Zucht steun…

Ik heb netjes getankt, betaald en op naar mn werk… Toen ik op de snelweg reed hoorde ik ineens tak tak tak tak tegen de achterkant van mn auto… alsof iemand steeds maar aanklopte… Heeeeeel raar als je 120 rijdt…

ik kijk in mn zijspiegel, zie ik mn tankdop (die gelukkig een touwtje heeft) nog aan de zijkant bungelen… :doh:

Ook heb ik voor volgende week dinsdagavond al 3 afspraken gemaakt (en verzet) omdat mijn man er dan niet is… :clap:

hehe, mag je van geluk spreken dat je een touwtje hebt… Ik heb dat dus niet, en heb voor mezelf echt duidelijk een routine erin gebouwd… maar geheid dat ik het binnenkort ook een keer ga vergeten hoor… mezelf kennende…

Net ook naar de advocaat… zit ik in de auto(is al geen makkie) papieren vergeten… Tis nu echt strijk en zet dat ik wel iets vergeet als ik in de auto stap… goddank nog nooit mijn huissleutels, maar als dat gebeurt nog geen nood aan de man, want mijn buuf heeft ook een exemplaar(maar zul je natuurlijk net zien dat die niet thuis is :wall: )

Ik vrees dat ik ermaar mee leer leven…

Hee…echt geweldig om dit allemaal te lezen.

Ik heb zelf nog helemaal nergens last van…ik vroeg me dan ook af wanneer deze gekke dingen gaan gebeuren.

Ik ben pas kort zwanger en ben erg benieuwd wanneer ik op zoek moet naar mn telefoon in de koelkast!hihihihihi :smiley:

Groetjes…

o meiden…

dave is nu 8 mnd…en nog steeds heb ik van die gekke dingen…

zoals de vaat in de koelkast zetten :oops: en idd de woordenwisseling…

maar goed er staat 9 maand voor om te ONTZWANGEREN…dus ik heb nog hoop voor mezelf…

maar het altijd leuk om te lezen dat je niet alleen staat in deze fase…van dementie…

even weer naar boven halen

uh ik had de afstandbediening van de tv in het zakje van de kolf gestopt :smiley:

hebben de hele avond lopen zoeken naar dat ding.

Ik heb alle klokken in huis een uur terug gezet… een dag te vroeg :oops: Toen ik naar de radio zat te luisteren en ze zeiden dat het nieuws van 11 uur kwam en mijn klokken toch echt op 10 uur stonden begon er iets te dagen :wall:

Oh, wat zit ik toch om jullie verhalen te lachen. Helemaal GEWELDIG!

En ja, ook ik heb een verhaaltje: Tijdje geleden waren we bij vrienden uitgenodigt om te komen eten. Ik zou het toetje maken. Daarvoor moest ik chocola smelten.

Dus ik bedacht dat ik dat lekker in de oven kon doen-hoefde ik er niet bij te blijven en kon ik rustig TV kijken. Ik pak dus een ovenschaal, doe de chocola erin, doe schaaltje in de oven en zet deze aan.

3 uur later kwam mijn vriend thuis:

Hij: “Staat er iets in de oven?”

Ik, heel overtuigd:“Nee, we eten vanvond toch bij x en y. Zeg niet dat je dat bent vergeten?”

Hij: “Nee maar wat ruikt er dan zo raar?”

Dus toch maar gaan kijken: was ik de chocola dus helemaal vergeten. Die was intussen natuurlijk helemaal zwart en keihard en kon met het schaaltje zo de prullenbak in :oops:

ik laat trouwens steeds maar glazen breken…of ik stoot ze continu om. :oops:

Gewéldig dat dit topic nog steeds wordt bijgehouden :lol: :thumbup:!!!

Ik kan ook weer heerlijk meedoen:

*Ik werd een beetje :evil: toen de electrische tandenborstel ineens niet meer op de houder paste…

Wat bleek: ik probeerde het losse borsteltje erop te zetten!

:wall: