Hmm :think: Zal ik dan ook maar eens wat gaan opschrijven :shifty:
Boodschappen opruimen en dan de kaas en vleeswaren in de magnetron leggen ipv de koelkast :doh:
In het weekend nog hebben over de allereerste les van zwangerschapsgym, kijk er zo naar uit :dance: En er dan maandagavond om 23:00 uur ineens weer aan denken, 3 uur te laat dus :oops: :wall:
Afgelopen zondag waren mijn ouders er, had spulletjes meegenomen om macaroni te maken. Terwijl ik bezig ben met het eten kan ik toch nergens het doosje met macaroni-mix vinden :eh: En weet zeker dat ik hem heb meegenomen, dus de kelder en keukenkastjes omgespit tot 3x toe…niks.
Ik dacht ha zo dom om hem in het doosje v.d. boodschappen te laten zitten zal ik niet zijn, maar zal voor de zekerheid toch maar even kijken :roll: En ja hoor, daar lag hij dus in het doosje onder een stapel oud papier
Oja, een poosje terug in een gezin (werk in de kraamzorg) was ik een tepelhoedje aan het uitkoken, daarna dus ook vergeten totdat ik een vreemd luchtje rook :shock: Gelukkig had ze er nog 1 en kon ze er hard om lachen :shifty:
Hihi, dat zijn weer grappige verhalen!
Zelf liet ik ook een pan met spekjes helemaal zwart worden…
en net was ik een lekker geurtje kwijt. Waar kon dat nou zijn?
Nou, niet op de gebruikelijke plaatsen…
Waar ik het vond?
IN DE BOX!!!
Ik heb inmiddels tranen in mijn ogen van het lachen omdat het zo herkenbaar is :oops:
Een klant verontschuldigde zich laatst omdat ik zo’n rotklus moest doen bij ze, waarop ik antwoorde: ‘Ach, ik heb wel hetere varkens gewassen’.
Zit ik in mijn auto, wil hem starten en vergat even dat ik hem al gestart had.
Flesjes leeggooien VOOR de gootsteen, ipv er in!
Ik belde met een leverancier, werd in de wacht gezet. Was dit vergeten en heb vervolgens aan de leverancier gevraagd waarom hij me belde :shock:
Afspraken vergeten
Vergeten waar ik dingen neer heb gelegd
Alleen de mouwen strijken van overhemden
Poeh en de rest ben ik vergeten, ongetwijfeld zullen er in deze zwangerschap weer een hele hoop blunders bijkomen…
twee lenzen in hetzelfde oog! :doh:
Mezelf 's morgens verzorgen, tandenpoetsen enzo. Dan even de email checken om vervolgens weer m’n tanden te gaan poetsen !!! :oops:
@rosa1975 wrote:
twee lenzen in hetzelfde oog! :doh:
:shock: :shock: jayyyyy…doet dat geen zeer??? :mrgreen:
Bij de bank 55 euro willen storten en dan met het ingevulde papiertje waar 55 euro op staat twee biljetten inleveren, één van 10 en één van 5 euro!!!
Ik had zo netjes de 55 euro apart gestopt dat ik nu de gewone inhoud van mijn portemonne gaf en ik had het niet eens door! :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pimpernella ik denk dat de tandarts heel blij is met jou
enne 2 lenzen in hetzelfde oog lijkt me idd niet fijn :eh:
Tandenpoetsen op m’n werk en in plaats van in de wasbak…in de prullenbak ernaast de tandpasta uitspugen…
Enigste waar ik de laatste dagen ‘last’ van heb is dat ik overal tegen aan loop :think:
Elke deur en deurpost raak ik, of ik wil op een stoel zitten, en kom op de leuning terecht, resultaat: een blauwe kont :mrgreen:
Ik wilde net de suikerpot onder de senseo zetten ipv de beker :doh: .
Zag het gelukkig nog net op tijd.
Groetjes Renate
hai,
Trying,ben jij het van een hele poos geleden.
(als je het bent),zat net even op deze site,errug lang geleden,en ik las je naam en de duur van je zwangerschap,
GEWELDIG!!!
Gaat alles verder oké,
Hier gaat alles prima met het gezinnetje,en het wordt steeds mooier…!
Liefs,Belle…x…
trotse Mama van Chanella…!
@Renate_Sch wrote:
Ik wilde net de suikerpot onder de senseo zetten ipv de beker :doh: .
Zag het gelukkig nog net op tijd.
Groetjes Renate
Mens ik heb wel eens de suikerpot willen bijvullen en gewoon doodleuk het pak boven mijn net ingeschonken koppie koffie gehouden... die kon ik dus ook wegmikken na ongeveeer een kwart pak koffie :doh: en dan niet een keer per ongeluk doen, maar zeer regelmatig dat me dat overkomt hoor...
@Annaatje wrote:
Enigste waar ik de laatste dagen ‘last’ van heb is dat ik overal tegen aan loop :think:
Elke deur en deurpost raak ik, of ik wil op een stoel zitten, en kom op de leuning terecht, resultaat: een blauwe kont :mrgreen:
Dat heb ik ook!!! Lijkt wel of ik helemaal uit balans ben…Klopt ergens ook wel, want het hummeltje lijkt een neiging naar rechts te hebben. Nog even en hij/zij kan geen kant meer op

ff uppen!
Ik wil weer leuke dingen lezen
Kom op zwangere meiden!
Vandaag hadden we een nieuwe, maar net ff anders dan verwacht:
- zeg schat, wat doet die verfkwast in de vaatwasser?
- hoezo? dat is toch zo’n invetkwastje?
- nee. dat is een verfkwast, heb ik gisteren de wieg mee geschilderd.
Let op: IK heb dus de wieg geschilderd, had de kwast uitgespoeld en vervolgens heeft hub hem in het bestekbakje gezet. :wall:
Hij was wel helemaal schoon nu…
:lol: :lol: :lol: … leuke topic!
Toen ik zwanger was van Saba was ik alleen erg vergeetachtig, maar nu merk ik dat ik moeite heb met woorden… ik haal ze door elkaar… en dat ook heel vaak :oops:… gisterenavond: “mag ik 2 pizza naturel?” Kreeg een beetje een vreemd gezicht terug… ik zat in een pannenkoekhuis en bedoelde dus pannenkoeken naturel :doh: :mrgreen: . En zo heb ik dagelijks woordwisselingen die soms echt genant zijn.
Ja, dat heb ik dus ook, vreselijke versprekingen. Vanmiddag nog zat ik te schelden voor de tv. Mijn vriend vroeg wat er was, en ik zei: er moeten nieuwe batterijen in de afwasmachine… Ja, de afstandsbediening, is ook een lastig woord :wall:
Gisteren keek ik in de commode en zag i.p.v. 2 maar 1 waskussen hoes liggen. De tweede heb ik er later bijgekocht, maar die was al wel gewassen.
Ik heb me heel lang afgevraagd waar die kon zijn en kwam op twee dingen:
- van de waslijn gewaaid en nooit gemist
- tegelijk met de spullen van de wieg gewassen en voor MOLTON hoesje van de wieg aangezien bij het opmaken
en JA HOOR, het laatste was waar :oops: :oops: :oops:
ff weer uppen.
We gingen eergister slapen en ik zette tv uit, terwijl die al uit was.