Azijn in de ijskast....

@kimmetje23 wrote:

:silenced: verkeerd op de wekker kijken, en midden in de nacht (nog denkend ik ben nog zo moe) beneden zitten

ik dacht nog jeetje wat blijft hubbie lang weg (die werkt snachts en is pas na 7 uur thuis) ik bellen hoelaat kom je??of is het zo ontzettend druk??

mens weet je wel hoelaat het is zecht hij nog???nheee eigenlijk niet we hebben namelijk geen klok in de woonkamer alleen in de keuken op de magnetron

nou het is pas half 4!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

heb ik ook gehad…dacht dat het al 7.15 was (moet om 7.30 werken en een half uur rijden…reken maar uit :mrgreen: )

ik snel aankleden en sjees de deur uit…zie ik op mijn autoklokje 3.15…maar goed vriendlief was met auto bezig geweest…dus kan zijn dat het klokje heeft stil gestaan…

rijd langs zo’n paal met klok 3.25… :think: wel heel toevallig…

toch maar ff checke…horloge 3.25…mobiel 3.25…

AAAAAAAAhhhh ben dus snel omgekeerd en heb heel snel mijn bedje weer opgezocht…waar mijn vriend mij stom verbaast vraagt wat ik gedaan had…

(later en nu nog konden we er heel hard om lachen…maar toen niet…vriendlief heeft me nog vaak ermee geplaagd)

gelukkig weten niet al te veel bekenden dit anders zou het wel erg slecht met me voor staan de eerst komende verjaardag/sinterklaas/kerst…allemaal wekkers ofzo :mrgreen:

Geweldig topic dit!! :lol: :lol:

Hier ook wel last van versprekingen en naar de keuken of koelkast lopen en mezelf afvragen wat moet ik hier :wink:

Heerlijk weer om te lezen!

Heb zelf gelukkig weer weinig last van gehad de laatste tijd! Kan dus zo 1,2,3, ook niets bedenken gelukkig :mrgreen:

Ik heb ook last van versprekingen, ik ben aan het kijken voor een box, maar ik kom niet verder dan het zeggen van BUX! :cry:

@~Niekje~ wrote:

…of koffie zetten en koffie vergeten in filter te doen of een pad voor de senseo…

of wel de pad erin doen, maar geen kopje eronder! :mrgreen: :wall:

:lol: :lol: :lol: Rosa dat is idd ook erg handig, lekker smeerboel krijg je dan haha :mrgreen:

Als je naar het toilet geweest bent en je gaat de volgorde van doortrekken, handen wassen, kraan dicht, handen drogen, licht uit, deur dicht door elkaar gooien… dan vergeet je soms de kraan dicht te draaien… :oops: :oops: errug…

een was draaien zonder waspoeder erbij te doen :? :oops:

Pffffffffffff heb weer zo`n dag, de uitgang inwillen van de supermarkt ipv de ingang :wall:

9 van de 10 keer vlees vergeten uit de diepvriezer halen, nu was het vandaag niet nodig en wie haald er toevallig een keer vlees uit de diepvries IK!! :wall: :wall:

Maareuhhh Mojo is je was beetje schoon geworden :?: :lol: :mrgreen: :wink:

:mrgreen: Nee en ik snapte het al niet,totdat het lampie ging branden :mrgreen:

op het kok forum komen en dan afvragen mmmm ik moest toch internet bankieren

hoezo kok verslaafd :mrgreen: :mrgreen:

whahahahha [/b]Mojo tis trouwens wel goedkoop wassen als je de wasmiddel vergeet :wink:

dit wilde ik jullie niet onthouden, vond het weer terug doordat een van de mei mama’s het verhaal graag wilde horen. Ik had de eerste tets twee dagen voor mijn NOD gedaan.

(paar dagen na mijn NOD bleek ik alsnog zwanger)

Ehmm, iemand vroeg wanneer ik de verwacht? As vrijdag. Bij Rinke teste ik 2 dagen van te voren positief, dus kon me niet bedwingen vanmorgen. Had nog een dure digitale clearblue…maar wat ik daar allemaal mee heb gedaan! Whoehahaha! ALs je dat hoort zou je denken dat ik zwanger ben, totale MUTS die ik ben! Maar ik moest dan ook nodig plassen hè?! En dan kan ik niet meer zo goed denken Oké, ik had geplast over het ene deeltje en in de houder gestoken, was goed want er verscheen een tekentje in venster. Maar gek zeg, tekentje ging niet knipperen…Pff nog eens na een tijd gekeken…Hmmm er moet een dopje op, Wáár is dat dopje??? Zeker al weggegooid Nog eens in de beschrijving kijken…O, stom zeg, ik heb over het handvat geplast! Nog wat eruit persen, opschieten want hub moet zo naar werk… Eroverheen geplast, in houder plaatsen…Nou ja, wat betekent dát symbool nu weer???

Goed…Nóg eens kjken en toen, (ja toen pas) zag ik het! Ik had de eerste keer over de DOP geplast, en de tweede keer over hoe noem je dat, het stukje wat achter het venstertje uitkomt als je het in de houder plaatst.

Dus noooit over het teststrookje wat IN de DOP zat. En daarvoor was het natuurlijk te laat daarna, test verpest.

Wat een doos ben ik hè?!

Ik ging laatst winkelen. Moesten met de roltrap naar boven. Sta ik voor de roltrap te wachten die omlaag gaat om via daar dus naar boven te gaan. Stond echt heel verbaasd te kijken wat klopt hier niet, en iedereen maar lachen :mrgreen: :oops: Toen drong het pas door dat ik voor de verkeerde stond haha!

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Biebels wrote:

Ik heb heel erg om jullie gelachen :roll: , maar heb zelf nog geen last van deze kwaal. Waar ik wel last van heb: versprekingen! Ik hussel woorden door elkaar, verander klinkers, kan het juiste woord niet vinden, heel erg irritant! :doh:

daar heb ik nu nog steeds last van! :wall:

Wat is dit een leuk topic zeg :mrgreen:

Ik heb ook iets buiten vaak dingen verkeerd terug te zetten of vergeten wat je wilde pakken.

Gisterenavond wilde wij pizza gaan eten (niks raars)

Maar onze oven moet even voor verwarmen ik de wekker op 20 min gezet wekker gaat af en ik doe de pizza in de oven en ik denk nog van gohhhhh niet echt warm die oven (zal wel) 16 min later wil de pizza uit de oven pakken en ik stond helemaal verbaast te kijken dat de kaas helemaal niet was gesmolten :evil: Ik had plaats van de oven aan gezet alleen het lampje aan gezet van de oven :wall: :wall: :wall: Hubbie heeft echt bijna in zijn broek gedaan en kon het natuurlijk niet laten om mij daar later nog ff aan te herinderen.

Ik kan der nu wel heel erg om lache en ben bang dat ik het nog lang gaat horen en vrienden en familie ook.

Ik ben zo blij dat ik zwanger ben echt waar maar soms voel ik me echt een muts :inlove: :inlove:

Mijn laatste foutje was mijn handen eerst afdrogen en dan pas wassen… :wall: Maar vorige week toch wel een echte suffe, ik haal in de schuur iets uit de vriezer (zaterdag was het erg warm) en zag een doosje waterijsjes, dus dacht die kwak ik even binnen de vriezer lekker ijsje… Had ook nog iets anders uit de vriezer nodig. 's Nachts nadat de visite weg was ruimt hubbie iets op in het schuurtje… alles onder het ijs… doosje stond dus nog steeds op het plankje boven de vriezer en het liep inmiddels al het schuurtje uit :wall: en ik had zoooooo’n trek in een waterijsje :doh:

Even dit veel te leuke item weer bovenaan zetten.

Kom zwangere dames, jullie hebben vast nog leuke verhalen om met ons te delen.

Hier begint het te komen dus ik ben vast binnenkort aan de beurt.

Iris

ik zet lege flessen frisdrank gewoon weer in de koelkast :wall:

vergat vandaag dat ik het vlees in de pan had liggen walmmm heel de keuken blauw van de rook. :wall: :wall:

heb vanmorgen de kat vergeten eten te geven,en had ook niet door waarom diezelfde kat vandaag als een stuk plakband aan mijn benen hing…hij had dus gewoon honger :oops: :oops: :doh:

ik heb t net goed gemaakt met mikkie door m een paar heeeeerlijke kattensnoepjes te geven,en uitgebreid te borstelen,en…zijn bakje vol brokjes te doen…forgiveeee me mikkie :pray: