Azijn in de ijskast....

Hahaha Anita, kon je daarna nog een keer wassen of viel het mee?

Ik moest daarna nog 2 keer wassen. Viel errug tegen dus :roll: :mrgreen:

Anita

Hier gelukkig ook nog weinig last…de meest memorabele dingen zijn toch wel die 6 keer per dag de trap op en af…ineens niet meer weten wat ik nu eigenlijk wilde gaan doen, boodschappen vergeten (en dan ernstige dingen als brood enzo :oops: Goddank hebben we nog een broodmachine in huis) en een man thuis hebben die nog dementer is dan ikzelf ben :shock:

@babylover wrote:

Ach het gaat zelfs na de zwangerschap nog door hoor…

Ja zo zaten we buiten bij vrienden en yara huilde nogal veel in het begin.
Dus geregeld schudden met die wandelwagen was het succes.
Maar Yara zat inmiddels bij erik op schoot en ik bleef maar schudden met die wagen :wall: :wall: :wall: :wall:

Ben niet enigste met van die maffe dingen haha :dance:

Pakje boter in bestekla leggen ipv de koelkast :wall:

Boodschappenbriefje schrijven om maar niks te vergeten, vergeet ik dus het briefje mee te nemen naar de winkel :wall: :wall:

o dames ik ben blij dat dit topic er nog is :mrgreen:

heb er tijdens mijn zwangerschap heel wat lach uurtjes aan overgehouden :mrgreen: :thumbup:

maar iid ook na de bevalling gaat het nog wel eens verkeerd :oops: :mrgreen:

ik moet voor we weggaan wel drie x in de tas kijken of ik alles mee heb (heb ondertussen ongeveer alle onderdelen wel een keer vergeten)

voeding/fles/luier/doekjes…noem maar op :mrgreen:

als mijn hoofd niet vastzat zou die elke ochtend in bed blijven liggen :mrgreen:

of kinderliedjes voor/tegen Dave zingen terwijl ik hem al afgezet heb bij mijn ouders :roll: :doh:

of in de winkel staan en dan bedenken dat je eigenlijk niets nodig heb…of niet meer weten wat je nodig heb…lijstje thuis laten liggen…

man je kan zo een pagina volschrijven :mrgreen: :oops: :mrgreen:

minder voor mij…leuker voor jullie :lol: :lol: :lol:

Geweldig, wat een leuk topic! Zie het nu voor de eerste keer…

Toen ik zwanger was, was ik 4 dagen m’n fiets kwijt. Ik heb dus serieus bij de politie aangifte gedaan van diefstal (beschuldigde stiekum al de buurjongen van linksonder met z’n linke vriendjes… :oops:)

Ging ik na de aangifte nog even naar de supermarkt…HEE…m’n fiets…da’s ook toevallig…

Na nog eens goed nadenken blijkt dus dat ik die week ervoor met de fiets naar de supermarkt was gegaan en weer naar huis was gelopen…tomtiedom… :wall:

Groetjes Annemari

zojuist vond ik het potje zoetjes terug in de koelkast

Vroeg nog in alle onschuld aan mijn man ‘heb jij dat gedaan of ik?’

:wink:

Vorige week had ik een afspraak bij de Vk. Ik was zo trots op mezelf dat ik alle vragen op een briefje had gezet zodat ik ze niet kan vergeten.

Eerste wat ze vroeg: ‘heb je je zwangerschapskaart bij?’

Erh… :oops:

:silenced: verkeerd op de wekker kijken, en midden in de nacht (nog denkend ik ben nog zo moe) beneden zitten

ik dacht nog jeetje wat blijft hubbie lang weg (die werkt snachts en is pas na 7 uur thuis) ik bellen hoelaat kom je??of is het zo ontzettend druk??

mens weet je wel hoelaat het is zecht hij nog???nheee eigenlijk niet we hebben namelijk geen klok in de woonkamer alleen in de keuken op de magnetron

nou het is pas half 4!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Arghhhhh het is hier ook begonnen :shock:

Laatst gebeld over het bezorgen van de kinderwagen…ja prima week 26 (hop agenda erbij) de 28e…ik heb in mijn hoofd (en agenda) dat dat juli is!! Neeeej akelige muts die ik ben…dan is het nog juni :?

Grrrrr ik heb dus gelijk een andere agenda in gebruik genomen waar wel een fatsoenlijk overzicht in zit… :wall:

hahahahaaha,

Nog meerrrrrrrrr van die stunts! :lol: :lol:

Meiden, blijf schrijven hé!

Liefs,

Moon

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een leuk topic!!

Ik zie hem nu pas!

Nou laat ik dan ook maar eens beginnen:

Helemaal over de rooie gaan omdat mijn portomonee kwijt was! Ging tekeer tegen m’n man, omdat hij hem weer eens weggelegd zou hebben…

zegt hij: Schat, kijk eens wat je in je hand hebt? :wink:

Me eigen rotzoeken naar de huissleutels… lagen ze in de koelkast.

Tegen m’n zoontje zeggen dat we de eendjes gaan voeren. Ten eerste vergeet ik het brood, ten tweede trek ik de deur dicht en kom ik erachter dat ik de verkeerde sleutels in m’n hand heb :doh: Toen maar naar hubbie z’n werk gegaan… tja die stond heel raar te kijken dat we hem ineens van zijn werk kwamen halen.

Een uur lang zitten nadenken over wat je gaat halen in de supermarkt en een boodschappenlijstje maakt… om er vervolgens in de supermarkt achter te komen dat je je lijstje bent vergeten en gewoon niet meer weet wat je het opgeschreven. Dan kom je dus thuis met of heel andere spullen of je mist de helft :oops:

Zo heb ik er nog wel veel meer.

Ook leuk van die seksblunders! “Schat, had jij 't koffiezetapparaat nog uitgezet?” :oops: Of zoals laatst dat ik een deken onder zijn hand wegtrok en we elkaar een kopstoot gaven :oops: om vervolgens 10 minuten in een deuk te liggen!

Tja ik hoop niet dat het blijvend is, maar ben na de zwangerschap van de eerste ook vaak spullen vergeten, vooral luiers!

Ooh heerlijk om te lezen! Krijg spontaan weer een lachstuip!!

…of koffie zetten en koffie vergeten in filter te doen of een pad voor de senseo…

Meiden, ga zo door met schrijven!

Deze toppic heeft veels te lang stil gestaan!

Er worden genoeg blunders door jullie zwangeren gemaakt :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,

Moon

Heb afgelopen weekend het gras bij elkaar staan harken VOORDAT er gemaaid was.

En ik maar niet snappen waarom de buren aan me vroegen of het goed lukte zo en daarna heel hard moesten lachen toen ik zei “ja, prima hoor!” :oops:

:o maxime das niet aardig van de buren, ze boden niet eens aan om het gras voor je te maaien?? :mrgreen: 8)

Ik heb heel erg om jullie gelachen :roll: , maar heb zelf nog geen last van deze kwaal. Waar ik wel last van heb: versprekingen! Ik hussel woorden door elkaar, verander klinkers, kan het juiste woord niet vinden, heel erg irritant! :doh:

@Biebels wrote:

Waar ik wel last van heb: versprekingen! Ik hussel woorden door elkaar, verander klinkers, kan het juiste woord niet vinden, heel erg irritant! :doh:

Daar heb ik ook last van :?

En ook lekker iets stoms gedaan… me vader vorig week zondag al een vaderdags e card sturen terwijl het pas as zondag vaderdag is???

Diverse malen naar keuken lopen en vragen wat ik moet doen of wat ik zoek?

computer aanzetten terwijl die al aanzat(uit knop ingedrukt dus)

en nog wel wat dingen… maar nu alweer vergeten.

Tis al een tijd geleden maar ik had erg last van versprekingen.

ZO gin gik tijdens mijn zwangerschap naar de slager voor 3 filapleetjes (filet lapjes)

Ook moest ik voor mijn moeder lippenkevers halen (kippenlevers)

geweldig al deze verhalen…blijven schrijven meiden