Ik ben nu al hartstikke vergeetachtig aan het worden… ben ik helemaal niet van mezelf gewend doe altijd alles uit mijn hoofd maar dat is nu opeens een vergiet… ik ben bang dat ik jullie de komende tijd nog wel met wat blonde acties kan plezieren… :lol: (als ik ze 's avonds niet vergeten ben als ik ze hier neer wil zetten…)
De enige rare actie die ik heb gehad was zo rond de kerstdagen.
Ik iedereen keurig netjes kerstkaarten gestuurd. Vraagt mijn zus op oudejaarsavond of ik haar ook een kaart heb gestuurd. Ik heb de kaart beschreven en inderdaad die heeft ze gehad. Alleen stond er helemaal niks in geschreven. Heb ik haar een lege kaart verstuurd. :doh: .
groetjes Myrella
Hoi,
Ik wilde vanmiddag mijn winkelwagentje terugzetten, maar wat bleek ik had geen wagentje gepakt dus kon hem ook onmogelijk terugzetten…
Groetjes babylover
Gelukkig dit topic bestaat nog, was al bang dat het verdwenen was. Heb nog niets sufs gedaan maar ik ben ook nog maar in mijn 5e week.
Sopje
ik was van de week wanhopig op zoek naar het afwasmiddel…en nijdig dat ik was dat ik niet kon vinden.
Het stond dus in de koelkast…voorgekoelde dreft… :roll: :think:
hubbie lag in een deuk,en ik zat weer te janken…hormonen :wall: :wall: :wall: :wall:
Dat wordt nog wat bij mij allemaal, die vergeetachtigheid enzo. Ik ben al zo erg…
Wij zaten gisteren op een verjaardag te praten met een stelletjes dat we net daar ontmoet hadden. Het kwam op verjaardagen, dus ik zeg dat ik op 7 mei jarig ben. Zegt hij:“Dat is leuk, ik ben 5 mei jarig en m’n vriendin 11 mei” We praten nog even door over wat we allemaal gaan doen op ons verjaardag, vraag ik hem doodleuk :“goh, wanneer ben jij jarig dan?” :roll: :doh:
Dat kwam dus erg blond over…
Ik zet geregeld de koffiekan in de koelkast en de wasverzachter in de vriezer :wall: :wall: :wall:
:lol: Wat geweldig dat dit topic nog bestaat!!!
trying, je kunt er haast een boekwerk van maken joh hihi
leukleuk :mrgreen:
Ach het gaat zelfs na de zwangerschap nog door hoor…
Van de week even boodschappen doen zonder kleine (even bij oma gebleven) zit ik gewoon tegen mijn boodschappenwagen aan te praten… Pas na een paar zinnen kwam ik erachter dat ik Veron niet bij had…
Zo’n winkelwagen lijkt natuurlijk wel veel op een wandelwagen he…
groetjes babylover
Whahahaha :lol: :lol:
Tsja…ik heb zelf ook nog van die geweldige acties hoor… :shifty: En de vergeetachtigheid is ook nog langgggggggggg niet weg…
Ons wc hok zit naast de keuken. In de hoek van de keuken staat de koelkast…
Tja, aangezien het hier over blunders/zwangerschapsdementie gaat, is het wel duidelijk denk ik: ik stond met een pak melk in het wc hok te denken wat ik daar nou moest doen…
Het ergste is dat dit me nu al 3 keer is overkomen sinds ik weet dat ik zwanger ben! :mrgreen:
Wat een geweldig topic! Had het nog niet eerder gezien! Maar ben vanmiddag op mijn werk begonnen met lezen vanaf pagina 1 en ik lag werkelijk in een stuip! Mijn collega zat me steeds aan te kijken (maar goed dat mijn baas er niet was)
echt hilarisch!!
heb zelf gelukkig nog niets raars gedaan! Haha maar wie weet komt dat nog!
Ja, echt super!!
Ik geniet er nog steeds van!
Liefs Esther :**:
Vind zo zonde dat ie naar de 2e pagina is gegaan! Dus even een berichtje! Veels te leuk topic!
@babylover wrote:
Ach het gaat zelfs na de zwangerschap nog door hoor…
Van de week even boodschappen doen zonder kleine (even bij oma gebleven) zit ik gewoon tegen mijn boodschappenwagen aan te praten… Pas na een paar zinnen kwam ik erachter dat ik Veron niet bij had…
Zo’n winkelwagen lijkt natuurlijk wel veel op een wandelwagen he…
groetjes babylover
Whahaha geweldig! :lol: :lol: :lol:
Het gaat idd gewoon door hoor na de bevalling! Zo heb ik al 2x senseo gemaakt maar dus vergeten er een schoon padje in te doen, gatsie! :sick: :doh:
En ik wilde van de week broodjes roosteren, en ik snapte niet waarom die broodjes er niet ingingen (ze gingen niet omlaag)…na 3x proberen kwam ik erachter dat de stekker er niet in zat, dan werkt het ook niet he… :doh: :lol:
ik heb de thermometer in de prullenbak weg gegooid, geen handige actie, inmiddels een nieuwe met pooh-beer erop, Julia is er helemaal weg van !
verder staan ‘zomaar’ ineens deuren of muren in de weg, terwijl die er volgens mijn man toch echt al een hele tijd er staan.
o,ja en ik loop in huis onnodig heel wat trappen af, omdat ik boven altijd vergeten ben wat ik beneden bedacht had en omgekeerd.
Ach ja, gewoon doorademen maar !
Ik sta van het weekend een glas casis in te schenken, maar ik was sneller dan dat ik aan het schenken was (jaja vaag he) dus op de een of andere manier laat ik al schenkend de fles los om het glas te pakken. Je raad het al, alle casis ineens op de grond, want de fles ging ervandoor :mrgreen:
( hihi Anne )
Ik heb ook iets doms gedaan:
Ik had de vuile was in de wasmand gedaan, en daar bovenop een luier van mijn jongste ( die wilde ik in de vuilnisbak gooien )
Heel die luier vergeten, en gewoon de was in de machine gekwakt, en aangezet. Ik was niet blij toen de wasmachine klaar was, en alle was vol met luieronderdeeltjes zat :oops:
Beter opletten mams :idea:
Anita