Azijn in de ijskast....

:oops:

zaterdag…bij de pret-echo verschijnen…zonder videoband/dvd… EN zonder geld :doh:

Jeetje heksje, dat is balen. Heb je nog wel een dvd of videoband kunnen krijgen of niet?

ze heeft het heel erg fijn opgelost :slight_smile:

ze had een voorraadje dvd’s liggen hihi -ik zal wel niet de eerste ‘demente’ zijn geweest :lol:

video was bedoeld als back-up, maar zonder ging het ook :smiley:

en het geld hebben we mogen pinnen en later gebracht :-*

ik voelde me wel een soepkip hoor :oops:

Hellep

Ben mijn agenda kwijt, weet niet meer waar ik hem heb gelegd, ben nu al 2 uur aant zoeken en nog altijd niets gevonden. hij ligt normaal in mijn handtas,.

Kan iemand misschien helpen?

Ik ben dan misschien wel net zwanger, maar gisteren liep ik de Blokker uit en helemaal aan het einde van de straat kwam ik erachter dat ik het mandje nog vast had… 8)

In mijn vorige zwangerschap kwam mijn man(nu ex) thuis en vroeg waar het eten was.Was gewoon helemaal vergeten te koken.

op aandringen van Bianca :wink:

ik heb net 1 maand te vroeg iemand gefeliciteerd :mrgreen:

ben ik op tijd of op tijd :mrgreen:

owww ech nie aandringen zeg :mrgreen: hihi maar wel grapsig :thumbup:

Ik wilde laatst wat kleren wassen, dus ik loop met een hoop kleren onder m’n arm de keuken binnen en denk: Oke, nu stop ik het spul in de oven. Maar op dat moment bedenk ik me dat het rooster dat in het midden van de oven in de weg zit. Toen maar doorgelopen naar de bijkeuken waar de wasmachine staat :oops:

Ik had vandeweek de vk opgebeld met een vraag en toen zei ze dat ik maar even moest langskomen.

Daar eenmaal aangekomen vroeg de vk, waarvoor had je nu ook alweer gebeld?

Uhmmm… ik heb werkelijk geen idee meer :oops:

Ik was gewoon helemaal kwijt waarvoor ik belde, gelukkig had ik een briefje gemaakt met mijn vragen erop want ik wist het echt niet meer.

Hihi Frogger, de was bijna in de oven! :lol:

Gister op school een flesje drinken uit de automaat gehaald, moest met chipkaart betaald worden. Even later wil ik koffie halen, shit waar is m’n chipkaart nou?? :think: Had ik hem in de automaat laten zitten toen ik m’n flesje drinken had gehaald… :wall: :doh:

Gelukkig had iemand hem gevonden en had ik hem weer terug! Phieeeeeuw wat een opluchting! :smiley:

Liet gister ook alles uit m’n handen vallen en kon niets vinden in m’n tas (telefoon, portemonnee, grrrrrrrrrrr daar word ik zo moe van!)

kwou gisteren de batterijen opladen… had ik ze er verkeerdom in gedaan…(wel een zelfbouwsel) heb dus uren op niets zitten wachten…

nu zitten ze er goed in…

ook gooi ik de namen van het bestek door elkaar en het bestek zelf ook

ik wil een lepel pakken en pak een mes allemaal erg raar…

mijn vriend die heeft het af en toe niet meer…

van de week mooie nieuwe sloffen gekocht…

en een tube handcreme…

ik smeer wat op vriend zijn hand om te laten voelen en ruiken hoe lekker deze nu is… echt nog geen 2 minuten later… ( vriend had creme nog niet uitgesmeerd, vind hij vies) leg ik mijn nieuwe mooie slof op zijn hand en heb niet door dat daar die creme nog lekker in een drolletje op zat…

vriend lag helemaal krom van het lachen en ik snapte maar niet waarom… :oops: :? :mrgreen:

tot het :idea: ging branden…

ben echt niet blond maar af en toe… :wall: :wall: :wall:

wat staat me nog meer te wachten??? help

:lol:

mijn man koopt heel lief -na mijn AANDRINGEN :oops: - moorkop-slagroomsoesje uit de diepvries.

hij legt er lief 5 op een schoteltje …(anders gaat dat doosje gehaaid leeg 8) )…

ik de volgende ochtend,…hij is toch naar zn werk, ik dnk…snaaaaaaien lol…

ligt er een LEEG doosje in de diepvries! :shock:

ikke :cry:

trek alle kasten open opzoek naar chocolade zwanger he… zucht

staan de andere 10 bolletjes parmantig langs de baby-flesjes en de flessewarmer op de Ukkie plank :shock:

niet meer te v#eten, hele nacht buiten de diepvries gestaan :wall: :cry:

:slight_smile:

Ook al ben ik niet meer zwanger, dit blijft leuk om te lezen…

lijkt wel of er niemand meer blonde acties meer heeft…

jammer was altijd wel een opkikker andermans onheiltjes hahaha

goed dat je hem weer hebt opgehaald FREN :thumbup: :thumbup:

Ik had vorige week een blonde actie. Ik zou een broodje met ham en kaas maken. Haal de kaas uit de koelkast, doe het op mijn brood en bedenk me dat ik nog een schaar nodig heb, om de verpakking van de ham te openen. Vervolgens begint hubbie een verhaal tegen me aan te praten, ik vergeet waar ik mee bezig ben en ga bij hem zitten.

Na een tijdje realiseer ik me dat ik met mijn brood bezig ben en nog een schaar nodig heb. Doe ik de la open: ligt de kaas keurig netjes in de keukela…Kan me absoluut niet herinneren dat ik hem er in gelegd heb!

:mrgreen: :lol: :lol: :lol:

zo ben ik ook van alles lwijt nergens te vinden…komt vanzelf wel weer te voorschijn…gelukkig nog geen etenswaren of iets dergelijks…

Ja alles kwijt zijn dat ken ik :?

had 2 weken gelee wat baby spulletjes gekocht zo ook kammetje en borsteltje…

Nergens meer te bekennen…

En vanmorgen wilde ik de ontbijtkoek in de koelkast zetten :think: