Azijn in de ijskast....

Whahaha, wat een leuke acties allemaal weer! :lol: :lol:

Niet echt spectaculair hoor, maar ik had vandaag de grootste moeite om het woord ‘initiatief’ te typen, ik maakte er vanalles van behalve het juiste! :think: :roll: En normaal gesproken heb ik totaal geen moeite met blind typen en spelling enzo, dus echt een hormonenactie van mij nu!

Heb ik wel vaker, dat ik nu opeens letters omdraai enzo, niet omdat ik niet weet hoe ik 't moet schrijven, maar gewoon klunzigheid denk ik! :lol:

Ik had vorige week een dure actie :frowning:

Gooide mijn bijna nieuwe 5 retouren kaart weg … Kwam ik dus telaat achter …22 euries in de vuilcontainer …

Uhmm ik wist mijn geboortedatum niet meer :think: :mrgreen:

ik klurs letters door elkaar, en soms woorden :oops: (fiets voor auto enz.)

vooral ik moe ben hihi…

toppertje…-slaapdronken, 6uur id ochtend- ‘‘schat, doe jij even wat ZEE-eend ?’’

3 tellen later stond ons knal-gele bad-eendje op mn buik, kreeg een klapzoen op mn voorhoofd, en zegt hij grijzend van oor tot oor ‘‘ja hoor lief, ik zal wat W-zee-eend in het toilet doen’’

:inlove:

HAHAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

die is erg grappug.

ik zelf had bij mijn ouders gelunchd en ruim netjes de tafel af.

prompt staat er van alles in de voorraadkast. :?: :shock: :mrgreen:

mijn moeder helemaal in de deuk. zegt ze ja zo raak je nou van alles kwijt he?

:oops:

Wat een acties weer :lol:!

Vooral de vriend van heksje vind ik hilarisch :lol:!

Ik kan de laatste tijd moeilijk op woorden komen. Zo aten we vorige week frietjes en wist niet meer hoe het heette dus noemde het gele staafjes

Meiden, ik geniet enorm van jullie verhalen! Altijd goed voor een glimlach, soms zit ik hardop lachend achter de compu…

(Ik geloof dat het erg meevalt met de verstrooiheid bij mij. Ik merk dat ik iets lastiger dingen kan onthouden en wat minder goed kan multi-tasken. Idd ook iets onhandiger, maar verder gaat het nog goed. )

ik sta net in de winkel en moet eigenlijk de ingredienten voor Bami pakken…

sta ik voor de bak dingen (taart/cake/ed) en zeg tegen vriendlief, zal ik weer eens iets voor je bakken?

vriendlief kijkt me aan met grote ogen en zegt ja euh bami misschien???

dah, hij helemaal in de deuk, ik moest gewoon een metertje opschuiven voor de goede spulletjes.

dus metertje opgeschoven, weet ik niet meer wat er ook al weer in zit. :wall: :wall: . dus vriendlief komt weer to-the-rescue. ik maak maar snel dat ik weg kom :oops: :oops: :oops:

Haha dat zou voor mij niks nieuws zijn :smiley:

Vaak als ik bijvoorbeeld mijn telefoon of sleutels kwijt ben zoek ik het eerste in de koelkast, daar heb ik ze namelijk al een paar keer terug moeten vinden…

En toen was ik niet eens zwanger, kan je nagaan :mrgreen:

vandaag staan we in een schoenenwinkel, vallen ineens alle schoenen van het rek en de hele winkel staat ons aan te kijken … ik lig dus inmiddels op het grond van het lachen en mijn vriend roept gewoon, ja ik vind ze allemaal mooi :oops: :oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zo ging ik ter straks een voedingskussen kopen in de premaman, overal gekeken nergens een kussen te vinden :!: alhoewel ik er zeker van was dat ze ze daar ook verkocten,vraag ik het aan de verkoopster.

En die zegt :Ja mevrouw u bent al zo een 3 x langsgelopen, je hebt het zelfs al een keer vastgehad.

waar liggen de kleine ronde kaasjes dei zo lekker zijn als ze koud zijn? :?:

juist … naast de toastjes :shifty:

lekker warm en gezellig :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol: :lol:

En ik maar zoeken naar mijn 2e oorbel, want ik heb er tenslotte nog maar 1tje in…

DACHT ik!

Ik had er 2 in, 2 verschillende :mrgreen:

Oh, die laat me ook denken aan een stuntje van mij! Ik was laatst bij de gyn en moest na de controle aan de CTG, dus op een bedje liggen. Ik had netjes mijn schoenen uitgedaan en kwam er vervolgens achter dat ik niet alleen een paar sokken van mijn man aan had (dus te groot), maar ook nog één zwarte en één antracietgrijze :roll: :oops:… Ik zág de gyn ernaar kijken… grond, open u en verzwelg mij!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahahaaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Whahaha…dat zal er charmant hebben uitgezien Trying!! :lol: :mrgreen: