hoi hoi
ik heb werkelijk een zaterdag gehad, nou die wil ik niet meer overdoen als het zou mogen.
ik werd om 04.00 uur wakker en viel niet meer in slaap, om 7.30 uur ben ik eruit gegaan en heb maar wat spelletjes op de pc gedaan.
om 9.00 uur ging ik naar de winkel bij de kassa aangekomen met volle kar, blijkt dat ik mijn portomenee vergeten was :wall: :wall: :wall:
dus ik met een :oops: snelnaar huis om portomenee te halen en heel snel weer in de winkel te kunnen afrekenen.
weer thuis na deze beproeving, blijkt dat ik al te laat ben om nog op tijd te komen bij mijn vriendin met wie ik had afgesproken om naar de jongegezinnenbeurs te gaan, weer haasten…
gelukkig kon zij heel hard lachen en ik toen ook weer :mrgreen: .
we raceden naar de trein die we dus toch misten en en de volgende moesten nemen, maakt niet uit.
gelukkig had ik ook een meevaller, een niet oplettende mevrouw gaf me te veel geld terug, na het twee keer te hebben uitgerekend en na gevraagd te hebben. nou dan is het je eigen schuld en loop ik vrolijk weg.
(dat was vast vragen om nog meer slechte karma )
maar goed het was heel gezellig en we waren al op de terugreis in de trein toen de conducteur langs kwam… jullie raden het al … mijn kaartje was zoek…
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
mijn hart zat zo ongeveer onder de trein mee te bungelen, gelukkig vond ik hem hangend aan mijn trui,slik. het had dus elk moment echt kunnen vallen wat mij dus een fikse boete zou opleveren. maar de schrik was voor mij al voldoende.
dus ik geef het kaartje, hebben we zo’n hippe gast (conducteur) die zegt … en het kaartje voor die kleine dan? ik geloof dat hij nog nooit zo vuil is aangekeken als door mij en mijn vriendin op dat moment. hij liep ook maar snel door…
Eindelijk thuis… heb ik als afsluiter… nog een feestje sávonds, waar ik me op zijn zachts uitgedrukt niet echt welkom voelde. (familiefeest nb)
jullie snappen dus wel dat ik deze zaterdag niet meer over wil doen???
ik was ook ontzettend blij toen ik zondag wakker werd :mrgreen:
gr. colle
Colle, wat een afgrijselijke dag! Ik hoop dat je die nooit meer hoeft mee te maken! :-*
Wat een verhalen allemaal weer! :lol:
Ik was voor m’n zwangerschap ook altijd vrij stipt, agenda had ik nooit nodig. Maar nu! Ik gooi alle afspraken door elkaar en kan niets onthouden! :roll: :oops: Schrijf nu alles op in m’n agenda, ook op m’n werk!
Laatst had ik een vergadering moeten plannen, ik hou met iedereen rekening, had ook alles al geregeld, zaaltje, agenda enz.enz.
Vergeet ik mezelf! Ik had die dag een afspraak bij de VK! :wall: :wall: :wall: Die afspraak heb ik maar naar de middag verzet, dat was makkelijker dan m’n vergadering weer omgooien!
Ik schrijf dus al alles op lijstjes omdat ik het anders vergeet. Enige nadeel ik dat ik dan weer vergeet waar ik het lijstje neerleg… :wall:
Ik had het laatst voor het eerst… ik ben altijd al een beetje chaotisch en verstrooid, maar nooit zo erg.
's morgens moest ik vroeg opstaan om te werken, ik in mijn dagelijks ritme. opstaan, douchen, broodje klaarmaken het nieuws kijken, spullen opruimen en dan naar de bus.
Wordt ik bij de bushalte gebeld door mijn vriend… 'schat, waarom heb je de afstandsbediening (van de tv) in de koelkast gelegd?
Hij lag netjes bij de boter :shifty:
Babbel
Whahahaa, afstandsbediening in de koelkast! :lol: :lol: :lol:
hahahhaha … :mrgreen:
een koele afstandsbediening
ook na je zwangerschap kun je nog rare dingen doen. 3 weken geleden ben ik bevallen, maar volgens mij zijn de hormonen nog niet tot rust gekomen.
gisteren ook van mij een hele blonde actie: Ruben lag beneden te slapen en ik wilde even op kok kijken. Omdat de computer boven staat, heb ik maar even de babyfoon aangezet. toen ik achter de computer zat, dacht ik dat ruben heerlijk lag te slapen, want de babyfoon gaf geen geluid. opeens hoorde ik hem zo hard huilen dat ik hem boven kon horen, maar dus niet via de babyfoon. op dat moment kwam mijn man net thuis. Ik riep dat hij boven moest komen en zij dat die stomme babyfoon het dus niet deed. Toen mijn man beneden kwam, kwam hij er achter wat er aan de hand was. Hij kon mij namelijk beneden horen typen. Hihi, ik had de 2 apparaatjes omgewisseld en ruben had dus de hele tijd naar mijn getyp zitten luisteren.
liefs stephanie
ahhhhhh … hij zal wel gedacht hebben
ha stephanie die kleine van je kan er ook heerlijk van in slaap zijn gevallen als je enig regelmaat erin heb zitten…
maar ik denk dat je niet de eerste of laatste zult zijn met dit grappge foutje.
gr. colle
De zwangere acties gaan door :lol:.
Ik heb er ook weer één :oops: en tjies, wat is die genant :oops:!
Wij bellen via Pretium en één x per drie maanden krijgen we een specificatie van de nummers die we gebeld hebben. Mijn man merkte op dat er veel mobiele nummers gebeld waren. Dus ik ging de specificatie door kijken om te zien of ik kon achterhalen van wie die mobiele nummers waren. Dus ik begon met de eerste… die kwam al gelijk vier x voor… ik in de lijst van de foon kijken van wie het nummer kon zijn… maar het stond er niet in! Ik maar zoeken en zoeken… Dus ik maak op een gegeven moment de opmerking tegen mijn man: “ik zou écht niet weten van wie dit nummer is” en ik noem het nummer… Begint mijn man keihard te lachen. Hij zei: “schat… welk toestel hou je daar in je rechterhand?” Was het mijn eigen mobiele nummer :oops: :oops: :oops: :oops:!!!
Te mijner verdediging moet ik aanvoeren dat ik nog niet zo lang een nieuw mobieltje én nieuw nummer heb! En je denkt er ook niet aan dat ik mijn eigen nummer wel eens bel… Maar dat komt zo: mijn man heeft een mobiele van zijn werk. Als hij thuis komt, gaat die uit. Maar als hij dan even weg gaat, bv. om boodschappen te doen, neemt hij die van mij mee. En dan komt het wel eens voor dat ik hem dus op mijn mobieltje bel! Overigens is het eigenlijk “ons” mobieltje, volgens mijn man dan :D. In de vaste foon thuis staat het nummer dan ook geprogrammeerd onder “thuis mobiel” :D. Maar ja, ik heb het ding dus 99 % van de tijd bij me.
Hoe dan ook… ik heb in een deuk gelegen om mezelf, maar ik zakte echt wel door de grond, hoor :oops:!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hee meiden,
Voor wie hoop had: het houdt niet op na de bevalling, hoor!
Ik had weer een slimme zet:
Bezoek wil een beschuit met muisjes. Ik had alles klaargezet: smeerboter, beschuiten en bakje met muisjes. Ik smeer de beschuit met boter en druk 'm in de muisjes. Haal de beschuit er weer uit en sta heel verbaasd te kijken: geen muisjes op de beschuit?
WAT HAD IK GEDAAN: De beschuit in de boter staan drukken ipv in de muisjes!!
het bezoek zal ook wel gelachen hebben :doh: , ben ik blij dat wij hier suikerboontjes geven
groetjes Anneke
Hahahah…
Ik had eergisteren mezelf een lekker warm bad laten vollopen en wilde net erin gaan toen ik merkte dat ik de stop was vergeten dicht te doen… :doh:
:mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
oh dames het doet me zo goed om hier af en toe te lezen dat ik echt niet de enige klungel ben.
gr. colle
Claudje, whahahaha :lol:!!!
Weer ff naar boven halen!!!
Kom op, dames! Geen zwangere acties meer :roll: :?:
Hier iemand die nog steeds zo ongeveer alles uit 'r handen laat vallen :roll:… vanmorgen kon ik de keuken gaan vegen nadat ik een zakje Wake up-drinkontbijt van Brinta had laten vallen nádat ik het had opengeknipt :(…
Maar jullie kunnen vast beter dan dit :D!
ik doe nooit gekke dingen :liar:
maar ik wacht vol smart op jullie blunders :mrgreen: