Ik wilde gistren eieren koken dus zet het pannetje met de eieren op het vuur. :think: Iets klopt er toch niet echt…
Was ik vergeten water in de pan te doen… :eh: :doh:
haha, geweldig!
Ik heb zovaak dat ik gewoon doorrij met het verstand op nul terwijl ik eigenlijk al langs ben gereden waar ik zijn moest. Echt dom!
Becca, it just sneaks up on you :lol:!
Mijn man is ook echt geweldig, die is nog duffer dan ik!
Ik had in het weekend broodjes gesmeerd en mee naar de huiskamer genomen. Hij was het eten voor de kat nog aan het verzorgen en zou daarna de koffie en melk mee naar binnen nemen…
Komt 'ie met het eten van de kat aan :roll:!!!
:lol:
Verder vergeet hij altijd wel Ãets als hij de deur uit gaat… telefoon, boodschappenbriefje, horloge, trouwring… noem maar op!
Met mezelf valt het wel mee, moet ik zeggen :D! Ik heb geen gekke dingen meer uitgespookt. Of zou ik ze vergeten zijn :roll: :?:
o jongens, deze topic moet gewoon blijven hij is te leuk om weg te laten zakken.
gr. colle
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik val ook wel mee lately. Daarnet even een voorvalletje amper de moeite van het vernoemen waard maar toch het was er een.
Ijsblokjes in de koelkast - jaja het moet niet gekker worden
Had aan begin van de avond wat ijsklontjes uit zo’n kunststoffen ijsklontjesvormding gehaald (sterretjes) voor in mijn drinken. Kijk ik net in de koelkast denk ik wat doet dat ijsklontending nu daar ipv in de vriezer. Ja schokkend he :shock:
Toen ging ik op zoek naar dit item in de huiskamer van dit forum, wel drie blz afgezocht een paar keer in de veronderstelling dat het daar stond maar het staat natuurlijk bij zwanger zijn.
Ja ik ben de laatste dagen erg moe en wat duizelig. Wellicht gaat het even niet zo goed met ijzer en of bloeddruk en dan krijg je dus blijkbaar dit soort dingen.
Ik had net een telefoontje om wat te regelen, en ik bleef maar volhouden dat ik mijn postcode goed zei.
Nou mw, we kunnen u niet vinden in het bestand hoor.
Ik was al helemaal kribbig, maar ik had het toch echt zelf fout.
Oooh kwam zo dom over!
:lol:
Ik wou de achterdeur open doen, maar was de sleutel naar rechts aan het draaien (dus aan het “sluiten”). Het duurde een paar seconden eer ik in de gaten had dat ik beter de andere kant op kon draaien :roll:…
Verder ben ik weer lekker bezig met dingen anders noemen… Ik kan me ff geen voorbeelden herinneren :oops:, maar ik ben af en toe lekker bezig :roll:…
Ik had net de kapper aan de lijn om een afspraak te maken en die wilde voor de zekerheid nog even mijn telefoonnummer hebben als er wat tussen zou komen … nou ik wist mijn eigen telefoonnummer echt niet meer. Ik had werkelijk geen flauw idee.
Het schijnt nog erger te worden de eerste tijd na de geboorte …
Ik hoorde van de vrouw die bij mij zw gym geeft dat na geboorte van de tweede het bij haar ook is gebleven het vergeetachtige en niet op dingen kunnen komen enzo. Dus we zijn alvast gewaarschuwd
Ja, dat is bij mijn beste vriendin ook zo :roll:…
Hey trying…ik zag toevallig je naam staan.
Had je lang niet gezien…hoe gaat het met je…jullie hihi
32 weken zwanger alweer wat goed meid!!!
Ben super blij voor je! :-*
heb ook zo van die dingen aan de hand
ik maak zelfs nieuwe woorden: er stond een auto voor ons om af te slaan en het knipperlicht ging zo vreselijk snel, ik zei tegen mijn vriend wat een zenuwachtig knipperlicht. :mrgreen: hij kon nie meer van het lachen
of de hond uitlaten en buiten komen met alleen de leiband :oops: daar staje dan met een rood hoofd, als de mannen die de straat maken vragen, juffrouwke waar is je hond gebleven :mrgreen: mijn hondje zat nog boven aan de deur te wachten :mrgreen:
ik kan soms ook niet op bepaalde woorden komen, zo was ik vorige week gaan winkelen met mijn ma. en ik moest wortelen meenemen kon er toch niet meer opkomen hoe die dingen noemde, heb ze dan maar oranje staven genoemd :mrgreen:
ok weer even naar boven halen
@Maija wrote:
heb ook zo van die dingen aan de hand
of de hond uitlaten en buiten komen met alleen de leiband :oops: daar staje dan met een rood hoofd, als de mannen die de straat maken vragen, juffrouwke waar is je hond gebleven :mrgreen: mijn hondje zat nog boven aan de deur te wachten :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik zag het even voor me.
het is dat wij geen hond hebben, anders zou ik er ook zo bij staan
gr. colle
Dit is wel een heel erg blonde actie :oops:…
Ik moest vanmorgen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. De bloedprikdienst gaat om 8.00 uur open, en omdat mijn man en ik allebei moesten gaan werken, zorgden we er dus voor om dan al in het ziekenhuis te zijn. Je moet je eerst melden bij het Transmuraaldiagnostisch centrum; daar lever je je formulier in en daar krijg je een nummertje voor de bloedprikdienst. Dat gaat ook om 8.00 uur open. Dus om 7.55 uur zaten we voor de balie te wachten (er waren toen al 14 mensen voor ons :roll:)… Je moet een nummertje trekken en als jouw nummer op de display verschijnt ben je dus aan de beurt… maar dit systeem hebben ze dus bij het TMDC, maar ook bij de bloedprikdienst (liggen naast elkaar). Iedere x als het volgende nummertje komt hoor je een soort van “ding-dong”. Maar goed, wij zaten daar dus voor achten en zowel bij het TMDC als bij de bloedprikdienst was nog alles stil… Toch hoorde ik gedingdong… Dus ik zeg tegen mijn man: “Ergens zijn ze toch al bezig met die nummertjes!” Mijn man kijkt me aan, begint te lachen en zegt: “Schat! Dat is de lift!!!” :oops: :oops: :oops: :oops:
en we hebben er weer een :mrgreen:
Ik ga daarnet even lekker douchen. Voordat ik onder de douche ging haalde ik eerst nog even mijn make-up van mijn gezicht. Pak 3 watjes en de creme, ga zitten op het toilet en haal met de eerste twee watjes met creme mijn make-up eraf. Pak opnieuw de creme en kijk eens goed naar de tube… blijkt het buik- en striae creme te zijn!!! ipv make-up remover.
Nou die rimpeltjes zullen we voorlopig niet rond mijn ogen komen :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Deze topic gaat trouwens al een tijdje mee en is al behoorlijk groot geworden (26 pagina’s). Zijn zwangere vrouwen dan ECHT zo vergeetachtig en verstrooid??? :mrgreen:
Ja ik merk het wel hoor. Vroeger vergat ik nooit iets. Ik was net zo’n wandelend telefoonboek en agenda, maar tegenwoordig vergeet ik zelfs dat ik een agenda heb :mrgreen:
deze is wel een beetje erg hoor… bij voorbaat echt sorry…
ik stond te wachten in een kassarij, zegt een mevrouw in een rolstoel heel lief dat ik wel even voor mag gaan… zeg ik met mijn zwangere hoofd…
STAAT u niet in de rij dan??? :oops:
erg he? ik schaamde me dood, en ik dacht nog zal ik sorry zeggen, maar bedacht dat het dan alleen maar ongemakkelijker zou worden… pffffffffff
tijd dat de baby komt…
noui