Azijn in de ijskast....

Zit met mijn man in de auto. We parkeren de auto in de parkeergarage. Zegt ie, er ligt nog een half flesje sap in de auto, oh dat kan weg zeg ik. Dus hij met het flesje in zijn hand naar buiten. Daar staat gelijk een afvalcontainer. Ik loop ook naar buiten met een zakje met twee verse broodjes in mijn handen.

Voor ik het weet heb ik de container geopend en mik de broodjes erin. Even later zie ik mijn man met het flesje staat. “uh, wat heb ik er nu net in gegooid” roep ik verbaasd. Ik was er echt stellig van overtuigd dat ik het flesje net had weggegooid.

mwahaahah frischling leuk echt geestig ahahah, ja dat krijg je dan dat je dochter je na gaat doen, hiih

nou hopelijk is dat niet blijvend zo in je slaap je zo gedragen :mrgreen:

hahaha, die geluiden in je slaap, geweldig!! En vliegende pannenkoeken en broodjes in de container, ik lig in een deuk!!!

Buikie

Whahahahaaaa, ik zit hier echt keihard te lachen :lol:!

Telefoon in de vriezer, pannenkoek op de grond, koeren als een duif, verse broodjes wegmieteren, WHAHAHAHAAAA!

:lol: :lol: :lol: :lol:

@Frischling wrote:

En trouwens: maken jullie nu ook rare geluiden in je slaap?

Ik dus wel he.

Vanaf het begin van de zwangerschap kreun ik al in mijn slaap. En niet een klein beetje hoor, het klinkt als complete orgasmes… :oops:

Maar de laatste weken wordt het nog leuker… Ik doe nu dierengeluiden.

Ik werd zelf half wakker van een vreemd geluid dat uit mijn keel omhoog kwam, deed mijn ogen open en zag mijn man verdwaasd naar me liggen kijken: “Zeg, je bent toch geen duif!” stamelde hij. Ik heb dus liggen koeren als een duif he…

Van de week deed ik het weer en ik werd er weer wakker van. Tuurde heel voorzichtig tussen mijn wimpers door in de hoop, dat mijn man niks gehoord had maar hij lag al schuddend van de lach naar me te kijken…zucht…

Zelfs mijn dochter doet me nu na. Als we haar naar bed brengen zegt ze, dat ze vannacht ook duiven gaat nadoen…

ik kreun ook heel erg en zeker nu op dit moment,het word steeds erger,als me vriend zit te computer(staat in de slaapkamer)

En ik lig te slape kijk die soms achterom en hij vind het dan lijken alsof ik aan het vingeren ben onder de dekens zo gekreun :oops: :oops: :oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

stop ik krijg pijn in mijn buik van het lachen.

die had ik nog niet gehoord diergeluiden, ik lig zowat onder de tafel van het lachen.

heerlijk al die toeren die we uithalen.

kunnen we er niet een boek over schrijven; “pas op ik ben zwanger en oeps…”

word volgens mij een bestseller.

gr. colle

Colle, hahahaha, ik ben dit topic gestart en heb idd al vaker de vraag gekregen of ik de verhalen niet ga bundelen :lol:. Wie weet doe ik het nog wel :lol:! Wordt idd gegarandeerd een bestseller, whahahaha!

Ik haal hem even naar boven, kunnen jullie verder vertellen over de belevenissen

hoi allemaal,

Ik had vorige week een boterham met hagelslag gesmeerd. De boter vond ik terug op de plek van de hagelslag en de hagelslag vond ik pas s’avonds terug op de plek van de glazen, duh…

Gisteren was mijn lover zijn shag kwijt, had ik per ongeluk verstopt in de rommella (daar ligt echt nooit zijn shag)… Hij zei dat wordt nog wat met jou…

Oh ja en lover heeft er inmiddels ook last van. Hij had brood uit de diepvries gehaald en legde dat bij het aluminiumfolie ipv in de koelkast,ihhiihhihihihihihi…

Groetjes babylover

Hallo dames,

Heb er ook eentje.

Doe ik deze morgen mooi mijn boodschappen. Alles in de koffer van de auto.

Deur open en kruip ik in de auto. Zit ik daar gezellig te wachten en te wachten tot manlief komt om de auto te starten en naar huis te rijden.

Komt het na 5 minuten bij me op dat ik alleen boodschappen aan het

doen ben, dat manlief aan het werken is en dat ik wel

degelijk de chauffeur ben.

Dus pasagiersdeur open, met rooie kop achter het stuur gaan zitten

en dan maar zelf naar huis rijden.

Groetjes Ilse

:mrgreen: :mrgreen:

:smiley: Zie het al helemaal voor me!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik vergeet ookvan alles

vanmiddag vraag ik aan collega waar onze andere collega is, geheel vergeten dat zij echt twee tellen ervoor had gezegd dat ze even naar toilet moest.

zo vergeet ik de hele dag door telkens wel iets, nog even en ik krijg een memoblokje met touwtje en pen om mijn nek.

gr. colle

Mag eigelijk hier niet meer schrijven, maar bij mij is het zo dat ontzwangeren nog leukere effecten geeft :mrgreen: :

Ik wilde mijn eten opwarmen die mijn vriend voor me had gemaakt, dus doe het in de magnetron, draai aan de tijd, en… er gebeurt niets? Huh? Ik kijk naar de stekker, die zit erin. Doe de wasmachine, die doet het wel. Hoe kan dat nu?

Ik roep mijn vriend en zeg dat de magnetron het niet doet, ben al 10 minuten aan het zoeken! (naja, overdreven misschien :stuck_out_tongue: ) Hij vraagt waarom ie het niet doet, hij heeft hem vanmiddag nog gebruikt? Hij werpt een blik om de hoek, omdat ik dus met de stekkers zat te rotzooien, en zegt nog een keer "waarom zou ie het niet doen dan?’ en drukt op de STARTknop :oops: :oops:

:mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

oho dat staat ons dus ook te wachten?? dat wordt wat, hahaha.

gelukkig dat er zo iets bestaat als mannen zodat ze ons kunnen helpen (goed voor hun ego :wink: :mrgreen: :mrgreen: )

gr. colle

Helemaal vergeten te vertellen wat voor stoms ik van de week deed: :wall:

Ik had vlees ontdooid in de magnetron en daar laten staan om helemaal te laten ontdooien. Macaroni gekookt en er ovenschotel met ei en kaas van gemaakt en …

OVEN VOORVERWARMD OP 220GR. :shifty: :doh:

IK maar denken: “Wat ruik ik toch???” Tot ik keek hoever de oven was met voorverwarmen…

Het vlees was gelukkig nog eetbaar en al gedeeltelijk gegaard. Plastic bakje alleen maar ‘beetje’ gesmolten. Ik heb het aardig kunnen verhullen voor hubbie ! :mrgreen:

Zo met mijn domme actie staat de toppic weer wat meer naar boven!

Gewèldige verhalen weer, al lig ik van de auto van Ilse echt in een deuk!!! :lol: Wat een actie!

Baai de wee, Miranda :D, tuurlijk mag je hier wel nog schrijven!!! Alle duffe acties door zwangere of ontzwangerende dames zijn welkom :lol:! En die van hun partners ook!!!

ik wilde een lekker kopje thee.

water in de koker, twee tellen later schenk ik het in een kopje zakje erbij… verkleurd het helemaal niet.

dha vergeten het water te koken. :wall:

kan af en toe echt om me zelf lachen :mrgreen: .

volgens mij doe ik dat ook? vandaar dat mensen soms zo raar naar me kijken :think:

gr. colle

Op het moment dat ik een beetje donw ben, ga ik meteen deze topic weer lezen. Schitterend! Tranen rollen over mijn wangen!

Vanaf wanneer kan ik verwachten dat ik er ook last van krijg?

Mijn geheugen was al een vergiet en heb het gevoel dat het al erger wordt, maar ik heb nog geen rare dingen gedaan, tenminste…niet dat ik weet :lol: