:mrgreen: :mrgreen:
Whahahaha :mrgreen:!
Ik blÃjf gewoon dingen anders noemen :roll:… mijn man moet vrijdag naar de tandarts… loop ik doodleuk te vertellen… “dat wordt vrijdagmorgen vroeg op, want je moet naar de kapper…”! Kapper :roll: :?:
Bij het ziekenhuis het parkeerkaartje in de automaat duwen en dan de airmilespas in mijn hand hebben i.p.v. mijn bankpas om te chippen :roll:…
Ik kreeg vandaag een nieuwe pincode opgestuurd???
Ik begreep er helemaal niks van??
Dus ik dacht laat ik eens mijn pasje pakken wat voor een pasnummer daar opstaat.
Haal ik een leeg hoesje uit mijn portemonee??
Toch maar even bellen met de bank.
Heb ik afgelopen zaterdag mijn pasje na het pinnen in de automaat laten zitten en die heeft de automaat ingenomen, vandaar dat ik een nieuwe pas krijg…
Kus M
Ik had gister rugpijn en had nog ergens een zalfje liggen ervoor… Dus ik zeg tegen Sydney van “smeer jeme even in hiermee”. Ik duw de zalf in zijn handen, hij kijkt ff en zegt van “weet je zeker dat dit de goeie zalf is”. Ik heel geirriteerd “jaha smeer nou maar want ik heb pijn”. Dus hij smeren… Kwartiertje later kijkt ie nog eens op die tube… “Ja maar waarom moet ik jou insmeren met zalf tegen droge huid en eelt???”
Moet zeggen dat ik zelf niet meer bij kwam… maar ja eelt op mijn rug zal ik nou ik nie hebben :roll:
Hahaha vicky, zalf tegen eelt en droge huid hahahaha… maare is je rugpijn wel wat minder geworden of dat ook niet.
Ik had van de week ook zoiets. Ik wilde Spare-Ribs en Shoarma bestellen, nou dat ging niet helemaal goed. Ik wilde namelijk tegelijk Spare-Ribs en Shoarma bestellen en dan krijg je het woord… sperma (spe van Spare en rma van shoarma) :oops: :oops: :oops: vriendlief lach helemaal dubbel van het lachen, die kwam echt niet meer bij en ik me maar rotschamen :oops:
Vandaag vroeg mijn collega waar ze de brievenopenen kon laten. Dus ik zeg in dat ding daar, wist niet meer hoe het heette dus ben er naar toegelopen en heb het aangewezen. Tja, hoe simpel kun je dan zijn… dat ding heette pennebak :lol:
Whoehhahahahahaha!! :mrgreen:
Whahahaha, héérlijk wat we met z’n allen allemaal uitspoken :lol:. Mijn man is trouwens net zo erg, hoor! Herkennen jullie dit?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sperma
geweldig!
Was vandaag het deksel van een kookpan kwijt. Na veel zoeken natuurlijk in de koelkast teruggevonden.
Sperma, haha! Dat is wel een hele goede!
Ik voegde vanmiddag in op de snelweg (was beetje druk dus reed niet zo hard) en opeens maakte het motortje wel erg veel herrie. Reed ik al bijna 80 in z’n 3, en moest zwaar nadenken in welke versnelling ie ook alweer moest… :think: :? :think: oh ja, de vierde! :idea:
(maar dit soort dingen had ik ook weleens toen ik nog niet zwanger was hoor! :oops: Op de dagen dat ik ongesteld was bijvoorbeeld!)
:lol: :lol: :lol:
Wat een verhalen weer!! Geweldig!!
buikie
OWWW! Was daarstraks de foon kwijt!
Ik had 'm IN de vriezer gelegd… :wall:
ik blijf lachen hier.
vooral die sperma heerlijk ik zie het helemaal voor me, het zal mij ook lukken omdat voor elkaar te krijgen. en het later pas door te hebben.
wat deed die ober eigenlijk als reactie???
gr. colle
Ik sta pannenkoeken te bakken en heb er weer eentje klaar. Links van mij het aanrecht met het bord waar de pannenkoek op moet en rechts is gewoon de vloer.
Dus ik pak de pannenkoek uit de pan met de spatel en gooi hem zo rechts naast me op de grond, tussen gasfornuis en muur. Sta er ook nog even suf naar te kijken ook.
Man helemaal in een deuk…haha
En trouwens: maken jullie nu ook rare geluiden in je slaap?
Ik dus wel he.
Vanaf het begin van de zwangerschap kreun ik al in mijn slaap. En niet een klein beetje hoor, het klinkt als complete orgasmes… :oops:
Maar de laatste weken wordt het nog leuker… Ik doe nu dierengeluiden.
Ik werd zelf half wakker van een vreemd geluid dat uit mijn keel omhoog kwam, deed mijn ogen open en zag mijn man verdwaasd naar me liggen kijken: “Zeg, je bent toch geen duif!” stamelde hij. Ik heb dus liggen koeren als een duif he…
Van de week deed ik het weer en ik werd er weer wakker van. Tuurde heel voorzichtig tussen mijn wimpers door in de hoop, dat mijn man niks gehoord had maar hij lag al schuddend van de lach naar me te kijken…zucht…
Zelfs mijn dochter doet me nu na. Als we haar naar bed brengen zegt ze, dat ze vannacht ook duiven gaat nadoen…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hihi hoop dat ik dat niet krijg straks ligt er een loeiende koe naast mijn hubbie in bed :lol: .
liefs chantal :lol: :lol: :lol: