Azijn in de ijskast....

Zeker niet! En je motoriek gaat ook achteruit he, ik schudde net met koken de pan gebakken aardappeltjes om. Er gingen stukken aardappel door de keuken, totaal wel een hele pieper. Gelukkig kon ik met een paar snelle bewegingen de ergste hete vettigheid op mijn lijf vermijden… :roll:

buikie

:mrgreen: Buikie, bij mij vlogen gistereren de bloemkoolroosjes over het aanrecht en de vloer. Ik wilde wat op een bord doen, maar het grootste gedeelte belande dus op plaatsten waar het niet hoorde.

Liefs Stephanie

Vreselijk, hè :roll:, ik laat ook echt alles uit mijn handen vallen!

Maar mijn man heeft toch iets gepresteerd :lol:! Volgens mij hebben de partners er ook last van, hoor!

Hij ging gisteren opruimen boven, en ik vroeg of hij alvast een was wilde inzetten. Die stond al klaar om mee te nemen naar de bovenste verdieping. Het was een mand vol donkere handdoeken. Dat deed hij dus. Nu zijn we daarna bezig geweest met opruimen, en daarna hebben we bezoek gehad, dus ik heb niet meer zo aan die was gedacht. Vanmorgen had ik een nieuwe was uitgezocht… witte kleren. Mijn man ging naar boven, dus ik vroeg wederom of hij die was in wilde zetten. No problem. Dus na anderhalf uur ga ik naar boven, zet het wasmachine op centrifugeren (doe ik altijd nog een keer bij kleren) en haal een zwarte klerenwas van de lijn, die ik de ochtend ervoor had opgehangen. Vervolgens open ik de droger om die handdoeken eruit te halen, ervan uitgaande dat mijn man, toen hij de witte was inzette, de handdoeken uit het wasmachine had gehaald en in de droger had gedaan… maar de droger was leeg! Ik dus om me heen kijken… ms had 'ie de handdoeken gisteren nog laten drogen en al uit de droger gehaald??? Maar geen handdoeken te bekennen… Op dat moment komt mijn man aan, en ik vraag 'm dus waar die handdoeken gebleven zijn. Volgens hem had hij ze de dag ervoor al mee naar beneden genomen. Ik kon me niet herinneren dat ik ze had zien staan, maar goed. Ik ging dus met de zwarte was naar beneden, maar nee hoor… nergens een mand met schone, donkere handdoeken te bekennen :doh:. Op een gegeven moment zag ik het licht… Hij zou toch niet :think:???.. Ik naar boven gerend… het wasmachine was net klaar met centrifugeren… dus ik kijk… ja hoor! Mijn lief had gewoon de witte kleren bij de, reeds gewassen, donkere handdoeken gestopt en doodleuk de wasmachine aangezet! Gelukkig is er geen schade… het zijn al oudere handdoeken, en het was een 30 graden-was, dus de handdoeken hebben niet afgegeven en mijn witte was is nog wit!

Maar wat een actie :roll: :lol:…

Liefs, V.

Dat dat erin past zeg twee wassen. Ik prop hem met een altijd al veel te vol.

Hahaha goeie zeg van die wassende man!!

Bij mij valt het nog aardig mee… ben tegenwoordig wel heel veel benamingen kwijt voor bepaalde woorden… En mijn motoriek is inderdaad ook niet wat het geweest is… Heb van de week al een hele pan tomatensoep laten vallen… tot grote vreugde van mijn honden, want voor dat ik ze weg kon halen, hadden ze al best veel op gegeten…

Ik had gisteren zo’n zin in een broodje kaas gezond met wat sla en speciaal eieren gekookt door vriendlief. Had ik het broodje op en vond het maar een beetje een flauwe hap. Dacht wat vind ik hier nu zo lekker aan? Kom ik naderhand achter dat ik er geen kaas bij had gedaan. Had ik was sla, tomaat en komkommer zitten eten met ei!

Mijn vriend merkte al op van zo het is zeker tijd voor je dutje. Inderdaad!

Knoeien is het beste wat ik kan!!! En alles uit mijn poten laten vallen!

Ik had laatste satesaus gemaakt voor over de nasi. Laat ik de klopper erin zitten en natuurlijk valt die uit de pan, valt eerst tegen mijn buik aan en daarna spring spring spring op de vloer. De spetters pindashit zaten echt OVERAL!!!

En mijn buik is echt mijn slab. Ik kan niet meer normaal eten zonder te knoeien. Ik moet gewoon bijna zo´n plastic slab om waar zo´n randje aan zit waar het eten in kan vallen…

En zo kan ik nog wel even doorgaan… :roll:

Groetjes Gien

Gien jij hebt je buik nu als slab. Ik heb al jaren grote borsten en daar blijft ook altijd van alles op hangen.

Ik heb al drie x op de w.c. gezeten op het werk zonder de deur af te sluiten :roll:… gelukkig werd ik niet gestoord!

En een dezer dagen zaten we in de auto; mijn hubbie reed… maar hij was een beetje in de F1-mood, geloof ik, want hij ging nogal hard door de bochten. Dus ik vroeg hem: “Kun je ms een beetje rustiger rijden?”. Hij: “Hoezo, schat? Rijd ik te hard?”. Ik: “Ja, je gaat een beetje snel door de bussen!” Bussen, bussen :? :?: Bochten, dus!

Ging ik net de was doen, doe de wasmiddel in het middelste laatje, wasverzachter in het voorste, loopt het zo weg! Doe ik het dus in de voorwas laatje…

Zaterdag bij de Hema, we liepen via een andere ingang naar binnen, dus we kwamen boven in de winkel uit.

Ik kijk naar de schappen en zeg tegen Ben ‘hee, ze hebben deze afdeling naar beneden verplaatst!’ ‘Nee hoor’, zegt Ben, ‘we zijn boven! Kijk maar, anders zouden ze het restaurant ook naar beneden verplaatst hebben!’

Een mevrouw die in de buurt stond moest vreselijk lachen en ik zakte zowat door de grond!!! :oops: :oops:

Buikie

WHAHAHA buikie, die is leuk zeg. Je bent dan gewoon effe je gehele orientatie kwijt.

Ik heb ook gewoon de standaard dingen. KNOEIEN, woorden vergeten, rare uitspraken.

bijv: mijn moeder vroeg of ik al een digi thermometer had voor de baby. dus ik zeg: Ja, heb al 2 van die digitale camera’s voor in z’n bips.

Best lullig, want je hebt het zelf niet eens door!!!

En wat betreft het stelen van voedingskussen door liefhebbende man. Hier ook 1. Als ik moet plassen dan leg ik het voedingskussen even op de grond zodat ie m niet meer kan stelen hahahaha

gr. patries

Gisteren ging ik kep kirrie maken :roll: i.p.v. kip kerrie…

En mijn man blijft ook stunten! Die smeerde vanmorgen haargel op zijn snoet i.p.v. after shave balm :lol:!

Daarna was ik weer aan de beurt, want toen we naar het werk gingen sloot ik keurig de voordeur af en hobbelde achter mijn hubbie aan de achterdeur uit, tuin door en garage in. Toen ik vervolgens zag dat hij zijn fiets pakte, keek ik ff heel erg vreemd… Hij moest toch naar een project toe :think: :?: En dan gaat hij toch altijd met de auto :think: :?: En hoewel ik maar een paar straten van mijn werk af woon en iedere dag ernaar toe loop, spring ik ook wel eens bij hem in de auto, als hij toevallig een keertje met de auto gaat. Gewoon voor de gezelligheid… Maarre… was ik nu toch ff vergeten dat IK de auto vandaag nodig had i.v.m. een afspraak bij de kapper na mijn werk, en dat mijn man met een collega zou meerijden :roll:…

Ik vroeg een dagje verlof aan in oktober…was ff vergeten dat ik die hele week al vrijgevraagd had en ook gekregen had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

op een een of andere manier, zitten mijn vingers onder de sneetjes.

van de koelkast, hoe???

van iets, niets van gemerkt tot ik mijn handen verfrisde met speciale (alcohol) smeersel.

van de benzinedop van mijn auto, weet niets waaraan dat kan.

nog even en ze denken dat ik mezelf mishandel ofzo.

maar bovenaan mijn top tien staan met stip nog steeds:

De zwangersschapsdementie, als mijn hoofd niet vast zat dan lag hij al ergens waar ik hem niet kan vinden.

(waarchijnlijk de koelkast)

toch blijven jullie aparte verhalen mij nog steeds vermaken, heb nog niets waar mee ik jullie overtref. gelukkig maar.

gr. colle

Afgelopen vrijdag ben ik naar mijn werk geweest om voorlopig afscheid te nemen tot na mijn zwangerschapsverlof en mijn urenverantwoording in te vullen (ik werk op een accountantskantoor).

Mijn baas heeft mijn computer geleend omdat die van hem gecrasht was. Ik moest dus op een andere computer. Er was er nog een vrij op een andere kamer, dus ik wil die aan gaan zetten. Kan ik de hele computerkast niet vinden! Ik vraag dus aan een collega: waar is staat de computer. Mijn (mannelijke) collega keek me raar aan en zei: hij staat recht voor je neus, onder het beeldscherm! :roll:

Ik schaamde me rot!

Liefs Stephanie

Hihihihi :lol:!

Ik laat alles uit mijn handen vallen en knal overal tegenaan… zo ook gisteren in de babywinkel, toen ik nog even snel wat wilde pakken en mijn man al aan de kassa stond. Ik stootte me dus aan een rek vol navulverpakkingen van een nappydisposal, waarvan er vervolgens zo’n tien over de grond vlogen :roll:… Zucht…

Kan niet zogoed meer aanvullen: de koffiepads waren op dus ik maak een nieuwe zak open. Doe ik er 1 in de bus, en die zet ik weer weg. Huh, nee, de hele zak moest in de bus, en er eentje in het apparaat…

vanmorgen dacht ik:

ow, dit wordt weer zo’n dag…

voelde me weer een echte ‘doos’…

zal het ff uitleggen:

ik rijd brommer (scooter)

en nu brandde al twee dagen het lampje van mijn olie.

dus ik dacht vanmorgen: laat ik nu maar snel olie kopen,

want anders sta ik ineens stil onderweg,

da;s niet de bedoeling.

ik naar de benzinepomp,

olie gekocht.

krijg er nog zo’n handig tuitje bij,

om niet te morsen.

normaal gesproken past er wel een hele fles in,

dus ik sta op mijn gemakkie met die fles ondersteboven

en ineens:

plons!!!

hele plas olie liep over het tuitje!

kon net op tijd wegspringen!

heel die brommer onder natuurlijk…

dus ik pakte ff wat papier,

om de boel schoon te maken.

loop ik terug naar brommer:

stoot ik tegen dat (nog volle) tuitje aan… :wall:

de rest van de olie dus ook over mijn brommer heen…

nouja, schoonmaken dan maar…

ik denk: da;s ook vreemd,

nu paste er maar een halve fles in… :think:

rijd ik weg (na dik kwartier, helemaal uitgeput)

brandt dat lampje nog steeds!!

ik weer brommer stilzetten,

schudden (misschien moest het nog door lopen ofzo)

en rijd weer verder.

lampje brandt nog steeds… :?

raaaar!

halverwege denk ik ineens:

ooooooowwwwwwwwwwwwwww!

het is helemaal niet mijn olielampje!!!

tis mijn benzinelamp!!!

:wall: :wall: :wall: :wall:

wat een doos ben ik he…

alsof ik nog nooit eerder getankt heb!

(gelukkig heb ik op de terugweg de benzinepomp nog wel gered whaha)