Azijn in de ijskast....

ik heb het regelmatig opmijn werk, dat ik dringend iets moet halen in het magazijn, om dan vervolgens twee minuten verdwaasd daar te staan, en niet meer te weten wat ik daar deed… en dan terug lopen, er weer achterkomen, weer naar het magazijn lopen en dan wederom niet weten wat ik daar deed… om moe van te worden :?

niet alleen ik lijk last te hebben van mijn zwangerschap ook mijn vriend heeft wel dat soort dingen.

Vandeweek had hij de vuile bekers in de koelkast gezet en de aarbeien en de melk in de gootsteen :mrgreen:

Bij mij gaat ook alles het ene oor in en het andere oor uit. Dan loop ik naar boven en dan denk ik: “ik moet dat en dat meenemen”. Later ben ik weer beneden en dan valt het me weer in. Ook laat ik werkelijk álles uit mijn handen vallen :roll:. Verder gebeuren er van die kleine gekke dingetjes… zo wilde ik gisteren een advocatenkantoor opbellen, dus ik kijk op hun briefpapier voor het telefoonnummer… begin ik ons eigen zaaknummer te draaien :roll:… ja, zo krijg ik ze niet te pakken :lol:.

:mrgreen: :mrgreen: Hihi Trying toch…ik ben zelf ook zo vergeetachtig als maar kan hoor… :roll:

:lol: :oops: :lol: Erg zijn we, hè :wink:!

Deze week wilde ik de allesreiniger in de ijskast zetten :roll:. Gelukkig kwam ik er zelf op tijd achter :lol:.

Ik heb wel wat met dingen in de ijskast zetten, hè :oops: :lol:!

zucht :snooty:

…ik deed net ook weer iets doms… :think:

Ik deed de kalender bij het oud papier en de doos van de aardappelpuree hing ik aan het knijpertje van de kalender… :doh: :doh: :wall: :wall:

Ik probeerde net mijn vlees te snijden met mijn lepel en mes :wall: En ik had t niet door, toen zag ik t, probeerde ik onopvallend mijn vork te pakken. Maar t was al te laat… Syd zat al hardop te lachen haha

Whahahahaha… :mrgreen: :mrgreen:

Geweldig al die verhalen! :lol: :lol:

Laatst was ik voor de tv aan 'eten, bord op het kleine tafeltje en lekker happen maar!

Glijdt m’n bord zo van de rand af voor m’n voeten, al het eten bezaaid door de halve woonkamer, onder de bank. M’n hubbie vond me nogal onhandig, en ik kwam niet meer bij! :lol: :lol:

Volgens mij heeft m’n vriendje ook last van het zwanger zijn!! :wink:

Hij is nu al vier keer deze maand op de zaak aangekomen terwijl hij ergens bij een klant had moeten zijn!

Gisteren moesten we in de parkeergarage betalen, dus hij wil chippen werkt z’n pasje niet. Hij me echt aankijken met zo’n groot vraagteken op z’n gezicht. Dus ik helpen, kijken, kijken, maar… we snappen d’r niks van. 'k zie ook niet meer dat de automaat om geld vraagt…

Heee wacht eens even, zit het kaartje er nog wel in???

Blijkt dat hij het kaartje er gelijk weer uit heeft gehaald, aan mij heeft gegeven en ik heb het braaf in m’n portemonnee gestopt.

Geen wonder dat die pinpas niet werkte, die automaat kon moeilijk iets verwerken wat niet meer in de automaat aanwezig was!! :?

Ooooo dom dom dom! Wel samen erg om gelachen!

Vanochtend heeft vriendlief z’n kommetje met cruesli al klaar staan en een leeg glas voor de jus. Pakt hij de yoghurt, giet ie daar z’n hele glas mee vol!! Whahahhahaha, nou mij kon je oprapen.

O ja, en nog ff heel iets anders:

Ik slaap nu al 10 weken echt heeeeeerlijk op het voedingskussen (echt een aanrader!!!), word ik vannacht wakker, ligt m’n vriend in innige omhelzing op dat kussen te slapen!

hahahahah En mooi niet dat ik het weer uit z’n armen gewroet kreeg!!!

Toen heb ik maar een gewoon kussen tussen m’n benen gelegd…

Zijn hier nog meer papa’s2b die stiekempjes op voedingskussens slapen??

'k vond het wel schattig… :inlove: zo lekker aan het slapen! hihihi

Wij zijn al tijden de borsteltjes voor de elektrische tandenborstel kwijt… zou het??? Hmm… even in de koelkast kijken haha :mrgreen:

OP min werk zette ik mijn vieze koffiemok in de koelkast en mijn restje salade in de vaatwasser… :clap:

Ik werk nu al anderhalf jaar bij mijn huidige werk, maar soms kan ik het archief niet meer vinden :roll: . Hihi, loop ik een deur te ver en sta ik raar te kijken naar het koffieapparaat.

Liefs Stephanie

Mijn hubbie jat ook af en toe mijn voedingskussen als ik even naar de wc ben geweest 's nachts, maar gelukkig geeft ie het ook al slapende weer terug als ik er aan trek.

Verder laat ik echt alles uit mijn handen vallen en laat bukken nou net datgene zijn wat ik echt niet zo best kan. Dus mijn hubbie vind mij vooral erg onhandig op het moment. verder kan ik nog steeds niet uit mijn woorden komen en gooi ik dus nog altijd de huishoudelijke apparaten door elkaar. vanmorgen ging ik even een schone onderbroek uit de vaatwasser pakken. gelukkig doe ik in werkelijkheid wel wat ik bedoel te zeggen, maar hubbie moet er steevast erg om lachen.

Ik ken het dolfijntje! Die huishoudelijke apparaten met al die namen… 9 van de 10 keer wordt het bij mij: “de dinges” :wall:

Kan het allemaal niet meer onthouden! :think: Zou dat nog goed komen?! :eh:

Vreselijk wat zwangerschap met je mind doet, hè :lol:!

Ja, onvoorstelbaar Trying… :roll:

Gisteren weer iets doms: :wall:

Zit op me werk en wil de muis gebruiken. Zie op het scherm nix gebeuren en schud eens lekker met dat ding… Nog nix… :think:

Wat blijkt: heb ik de gelpad in m’n hand en niet de muis :doh: :doh: :doh:

Zat ff raar te kijken! :shifty:

hebben jullie het ook dat de zinnen die je wilt zeggen er anders uit komen??? :?

ik hoor me af en toe zinnen zeggen waar ik zelf al geen hout van snap, laat staan de gene tegen wie ik praat.

erg lastig, maar wel grapppig na de hand. :lol:

gelukkig komen we er wel uit en kan ik ook nog normaal praten.

maar af en toe weet ik echt niet meer hoe dingen heten.

‘dingus’ is bijna een stopwoordje geworden.

ach het gaat wel weer over. toch??? :think:

gr. colle

colle ik hoop inderdaad dat het overgaat. Ik herken precies wat je bedoeld

hihi, ik dacht dat ik er redelijk vanaf kwam, ik vergat wel eens iets.

Maar als ik nu terugkijk, ik vergeet afspraken, ben inmiddels 1 jas en zonnebril kwijt (liggen ergens in een pashokje in Nederland dus als iemand ze tegenkomt :roll: ). Pannen wil ik na het afwassen in de ijskast zetten (realiseer me gelukkig op tijd dat er iets niet klopt :lol: ). Loop ergens naartoe om iets te pakken en vergeet halverwege wat ik ook alweer ging doen… :roll: ach , het leven van een zwangere gaat dus niet over rozen…zucht…