whahaha nou noui halen we nooit meer in!
ik hoorde van de verloskundige (die pas bevallen is van een dochter) dat het voorlopig niet over gaat :mrgreen: :shock: :mrgreen:
goed… ik probeerde vanmiddag mijn zonnebril in mijn portomonnee te proppen…
Haha Noui, wat een goeie. Maar ik kan me er wel bij voorstellen. Als je gewoon naar voren naar beneden kijkt vind ik het wel meevallen die buik van mij tot ik in een spiegel of winkelruit van opzij kijk en dan een toch al niet mis te verstane buik zie, dus ik kan me voorstellen dat je even denkt he wat gaat daar voor buik. Oh het is die van mij.
Ik had vanochtends iets mafs. ZIt op de fiets naar mijn werk, om 6.00 uur :roll: en was ws niet helemaal wakker. Sla ik rechtsaf op het fietspad en steek mijn hand keurig uit. Waarom eigenlijk. Geen mens te bekennen in velden of wegen. Slechts een paar vogels op het pad waar ik op uit ging komen. In mijn suffigheid had ik dus mijn hand uit gestoken om de vogels te waarschuwen dat ik de hoek om kwam. Ik moest best wel om mezelf lachen maar heb wel even gekeken of er echt niemand in de buurt was want dat zag er natuurlijk roomser dan de paus uit om zonder iemand te bekennen een beetje je hand uit te gaan steken. Tja en die vogels hadden er ook niet echt boodschap aan.
Gr Bella
ahahahhahaha noui geweldig!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik heb nog niet echte stunten uitgehaald het raarste wat me is overkomen
(waarvan ik weet natuurlijk, misschien heb ik al gekkere dingen gedaan ik weet het niet)
ik was de tafel aan het afruimen en had bijna de afwas in de koelkast gedaan, het is dat mijn vriend iets tegen mij zei waardoor ik ineens door had wat ik deed anders hadden we nog harder kunnen lachen, bij de eerst volgende die de koelkast open zou doen.
maar goed verder niets geks (hoop ik)
maar dat van die spiegel, ik zie het mij zelf ook gerust overkomen, misschien dat ik dan nog zo iets hardop zou zeggen.
gr. colle
Ik heb er net een kwartier over gedaan om uit te zoeken hoe ik de twee touwen van mijn wikkeltruitje ook weer met elkaar moest verbinden :? Ik heb dat ding al 100 keer aangehad of zo maar nu lukte het me gewoon niet meer… Toen werd ik boos op mijn spiegelbeeld haha en ineens had ik m goed
hoi,
Bij mij begint de gekkigheid ook te komen hoor!!
Gisteren op het werk: een vrouw van 97 op bed gewassen en weten dat ze eigenlijk gedoucht had moeten worden. Een collega wees me erop en ik zei ja ze moet gedoucht worden. Vroeg mijn collega: waarom kleed je ze aan dan???
Net stond ik met mijn sloffen bij de auto. Ik zag het net op tijd anders had ik met mijn sloffen in de supermarkt gestaan.
Groetjes babylover
hmmm… iemand vroeg net op het forum hoe oud ik ben. Dus ik zeg 22 jaar.
:think: volgens mij ben ik toch echt 3 jaar ouder :lol:
whahaha, dat heb ik ook een keer gehad Debbie…maar toen was ik niet eens zwanger…toch een leuk verhaal voor hier…hoewel…ik heb me al genoeg onsterfelijk belachelijk gemaakt geloof ik
Ik moest een keer rijden vanuit een grote discotheek in Duitsland waar we waren geweest. Onderweg alcoholcontrole…braaf als ik ben had ik geen DRUP gedronken, maar ik kreeg er helemaal de zenuwen van… na het blazen (prima natuurlijk) vroeg de agente alleen nog; en mevrouw ten slotte, hoe oud bent u…? Ik verschoot van kleur en bedacht ’ hoe oud moet je ook alweer zijn voor auto rijden…ehm…18’ dus ik zeg 18 tegen die agente…Ik was allang 21 !!! WHAHAHA!!! scheitert ben ik he…
Noui
De hormonen slaan over bij ons! Vanmorgen wilde mijn man die thee voor me had ingeschonken de thermoskan in de koelkast zetten! :mrgreen: :mrgreen: Hij zag het pas toen de kan al bijna in de koelkast stond. :mrgreen:
Buikie
Hihihihi, wat een heerlijke verhalen weer! :lol:
Hihihihi, wat grappig allemaal.
Van de week was ik op onze slaapkamer en wist ik ineens helemaal niet meer wat ik daar deed! Toen ik onder de douche uit kwam, wist ik het ineens weer! Was er om een handdoek te pakken. Ben toen maar nat de slaapkamer ingelopen (overal plasje water).
Ook vergeet ik geregeld dat mijn buik zo is gegroeid. Dan probeer ik ergens langs te komen en gooi vanalles om (vooral op mijn werk).
Liefs Stephanie
Ik was gisteren in de woonkamer heen en weer aan het roepen tegen mijn vriend die op de deel stond…over een film… Hij verstond mij elke keer niet, op een gegeven moment riep ik dus geirriteerd terug… “Kijk dan ook in het telefoonboek!!” … Terwijl ik natuurlijk de tvgids bedoelde… En dat verstond ie natuurlijk wel…hihihi
Hihihi,
Ik zou afgelopen weekend de glorix in de diepvries stoppen. Ik had de diepvrieskast al open toen ik het ontdekte.
Liefs Stephanie
Ik heb mijn handen gewassen voor het koken, en nu is het zeeppompje verdwenen. Maar dan ook echt. Geen idee waar het is gebleven, heb al gezocht op mijn zoon’s kamer, in de koelkast, de vriezer, de pannenla, de grote bestekla, het toilet beneden, een aantal keukenkasten waar ik in bezig was, de vuilnisbak, de kliko, bovenop de koelkast, bij Menno’s speelgoed, op de salontafel, de keukentafel…
:roll:
Buikie
Sta ik me een beetje op te maken, kijk ik even later in de spiegel… :wall: :wall:
Heeft één oog alleen eyeliner en het andere oog alleen mascara… !!! :doh:
Vanmorgen sultana meegenomen naar het werk en niet meer gevonden???
@crien wrote:
Sta ik me een beetje op te maken, kijk ik even later in de spiegel… :wall: :wall:
Heeft één oog alleen eyeliner en het andere oog alleen mascara… !!! :doh:
whahahaha!!!
ja dat is erg herkenbaar!
De zeep is terug, was onder het aanrecht gevallen. Pfiew, ik werd al bang van mezelf. :dance:
buikie
Alles wat ik opruim kan ik nergens meer terug vinden, echt nergens meer.
Ik heb het portomoneetje van Zoe opgeruimd na de vakantie(begin juni) en kan het heden ten dagen nog niet vinden. :wall:
Ik vertelde dit aan een client(95 jaar) van mij (ik werk in de thuiszorg) en die vroeg of zij mij moest gaan verzorgen, omdat ik ipv zij heel erg vergeetachtig wordt.
Tijdens de koffie hebben we er ook heel hard om gelachen. :lol:
Groetjes Willeke & Zoe
Even weer bovenaan zetten; deze toppic is TE leuk om op de 2-de pagina te belanden