Azijn in de ijskast....

Spoelbak, aanrecht en plankje bij wastafel steevast vensterbank noemen…

En vensterbank zelf?? Dinges bij het raam!! :wall:

haha ja idd, leuk he? en dan er maar niet opkomen hoe dat ding bij het raam nu heet hihih

Ik vond vanmiddag mijn foliumzuur terug in het rekje voor de eieren in de koelkast. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het daar in heb gezet!! En dat met 6 weken pas. :roll:

Nou ik had ook weer wat hoor vanmiddag… :sick: :sick:

Ik had geweldige dorst dus ging ik eens kijken wat ik nog allemaal in de koelkast had staan. Richard heeft gisteren een glazen fles van Lessini gekocht, cactus-citroen limonade of zoiets. Lekker een driekwart glas vol, had het nog nooit gehad maar het rook in ieder geval lekker. Ik dat glas ongeveer in 1 teug achterover en daarna ongeveer :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: .

Ik zeg vanavond tegen Rich wat heb jij nu meegebracht, niet te drinken!!! Euhhh… :oops: :oops: :oops: heb je dat gemengd met water zegt hij, dat is siroop en moet je maar een klein beetje van in je glas doen!! :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Ik dacht dat het limonade was en geen aanlengsiroop!! Getver zeg!!!

WHAHAHAHA :lol:!!!

:lol: :lol: :lol: Ohhhhhhhh…wat erg!!! Ik had je gezicht wel willen zien toen je je glas leeg had gedronken!

Echt, ik lig hier dubbel…van het lachen sorry…

Groetjes,

Monique

kan iemand mij vertellen waar je nou precie sje was in moet doen. Ik kan maar niet helder krijgen of ik nou wil vragen aan mijn hubbie of hij iets in de droger, de wasmachine of de vaatwasser wil stoppen. Werkelijk waar ik denk er overna en zodra ik mijn mond open doe komt er weer iets anders uit. Schat doe je zo de was even in de vaatwasser. Terwijl ik bedoelde wil jij even de droger leeghalen. Zo gaat het nu dus al weken. Hubbie kijkt inmiddels zelf maar even welk apparaat er vol zit en wat hij zou kunnen doen als ik weer iets begin te brabbelen

hoi allemaal,

Ik had eigenlijk weinig tot geen bijverschijnselen van het zwanger zijn alleen dat ik zo enorm suf ben.

Noem dingen anders, vaatwasser ipv magnetron. Wil dingen op een verkeerde plek weg zetten, ben er tot nu toe nog op tijd achter gekomen.

Maar ik weet zeker dat ik hier nog eens terug kom om een verhaal te schrijven van wat ik mee gemaakt heb.

Groetjes babylover

ja hier begint dat dus ook, want ik leg de broodmessen in de koelkast.

en hubbie maar lachen

Ik heb inderdaad ook moeite met dingen bij naam te noemen???

Van de week waren we aan het toetje toe na het eten en ik leg de lepels neer op tafel, doe lekker ijs in mij schaaltje en vraag vervolgens aan mijn vriend.

Wil je mij even een mes, uh… vork, uh… hoe heet zo’n ding ook alweer??

aangeven?

Ik kon er gewoon niet opkomen.

Mijn vriend lag helemaal in een deuk…

Kus M

Gisteren op mijn werk had ik het eten in de regenereeroven gezet. Welke knop ook alweer. Die linker. Er leekt iets te gebeuren dus dacht dat het goed was. Een uur later bleek het eten nog ijskoud. Had ik die dingen op ontdooien gezet ipv verwarmen. En dan 30 bewoners uitleggen dat we vandaag een uurtje later eten.

Ze reageerden wel goed en ik riep ook van ja sorry hoor zwangerschapsdementie (maar dat excuus houdt een keer op natuurlijk maar de komende vijf maanden zit ik nog goed :wink: )

Whahahaha, oh heerlijk, wat een verhalen weer! Dolfijntje, met die was :lol:! En Bella, ooooh, je zakt toch door de grond als je zoiets moet gaan uitleggen :lol:!

Ik heb er ook echt moeite mee om dingen bij hun goede naam te noemen. En er komen altijd andere dingen uit mijn mond dan dat ik bedoel te zeggen :?. 2003 i.p.v. 1993 :roll: en zo…

HEt viel wel mee met door de grond zakken, met een dosis humor kom je een heel eind. En die bewoners waar ik mee werk kunnen wel wat hebben.

ow ik ga winnen vandaag: STUNTELKAMPIOEN!!!

lees mee en huiver mee… :oops:

Ik loop in een overdekt winkelcentrum, ik zie in de verte een zwangere mevrouw op me af komen, ik denk nog, goh wat een buik al, die hoeft niet lang meer…

IS HET EEN SPIEGEL EN BEN IK HET ZELF!!! :oops:

whahahahahahah

Noui

Inderdaad, Noui! Jij wint, hij is super! :lol:

PS ik had 't zelf kunnen zijn…

Oooooooowwwwwww Noui toch!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik lig hier in een deuk! Ik zie je al helemaal lopen zeg! :lol: :lol: :lol:

Liefs,

Moon

Noui, jij staat met stip op nummer 1, hahahahahaha!!!

Buikie

Whahahah Noui hihihi ik ze het helemaal voor me :lol: :lol: :lol:

Noui, hihihihih…geweldig!! :mrgreen: :mrgreen:

Megalol Noui :lol:!!!