Azijn in de ijskast....

Haaaaaaaaa dit is het wasmandverhaal :mrgreen:

Hihihihihihihi ik zie je al helemaal gaan Bella :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: ooh wat heb ik een lol gehad om deze herkenbare zaken. Had geen flauw idee dat dat erbij hoort maar had daarnet ook zoiets. Sta buiten in de schuur met mijn hubbie over het even te praten en hij vraagt of ik iets mee wil nemen naar binnen en ik zeg ja dan ga ik nu eerst even tanken… nou ja ik bedoelde dat ik het eten ging opzetten. Tanken heb ik pas gedaan en ik rijd nu bijna geen auto behalve naar de fysio… ben ik debiel aan het worden.

Stond na het werk bij de bushalte, komt de bus aanrijden, en ik pak mijn sleutels… Kijk naar de bus en naar de sleutels, want ik wist dat er ergens iets niet klopte… :roll:

Whahahahaaaa :mrgreen:!

Lenzen zeggen als ik brilleglazen bedoel,

komkommer zeggen als ik wortelen bedoel :roll:…

ga vanmorgen naar de supermarkt, hang een boodschappentas aan de wagen, pak mijn handtas, koekeloer erin om te zien of mijn portomonee erin zit… ja dat zat ie :lol: Dus ik weg. Sta met een volgeladen kar bij de kassa, pak mijn “portomonee” zegt de cassiere, “goh wat apart, je brillenkoker gebruiken voor het bewaren van geld, wel origineel” eh…

Kon dus terug naar huis want veel meer dan een bril zit er niet in :mrgreen:

Dus ik sjees naar huis, besluit ronde 2 op de fiets te doen, pak mijn portmonee (de echte ditkeer) zet mijn dochter in de fietsstoel en smijt zo mijn fietssleutel in de fietstas en dan maar niet snappen dat die fiets niet vooruit wil :mrgreen:

het is wat met die zwangere vrouwen :dance: :lol:

… suikerblokje in de afwasmachine. Dit merkte ik toen ik het afwasblokje in de koffie wilde gooien en net op tijd zag, dat dit toch niet goed was (toch fijn dat er een rood balletje in zit).

Whahahahaahah… :mrgreen: !!

Ik had me gisteren een stuk kaas afgesneden en ik gooi de kaas in de prullenbak en de korstjes leg ik op mijn bord… :eh: :shifty:

:mrgreen:

Niet echt iets stoms :roll:, maar gisteren heeft de zaak gebeld waar we de meubeltjes hebben besteld. Het was maar een kleinigheid… omdat we een hogere commode hebben besteld, kwam er een toeslag van 14 euro bij… Maar meen je nou dat ik dat gisteren tegen mijn man heb verteld :roll:… het viel me ongeveer 24 uur later pas weer in :think:… Hoezo zwangerschapszeef :roll:…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik had een zwangerschapsbh gekocht bij de hema maar die zat voor geen meter en ik dacht als ik die ga ruilen neem ik gelijk wat nieuw ondergoed voor mijn vriendje mee. Dus ik zei als ik zo naar de albert hein ga om die bh te ruilen. Realiseerde me dat iets niet klopte en zei, ik bedoel als ik zo naar Bas v.d. nee dat is het toch ook niet. Rustig blijven, waar moet ik een bh ruilen :idea: oh ja als ik zo naar de hema ga :shifty:

Misschien was het gewoon de warmte maar het is zo suf als je iets wilt zeggen en je zegt iets heel anders terwijl je wel dat ene bedoelt.

Hihihihihihihi

ow wat erg he!! Ik kan ook af en toe zo l*llig kijken als ik iets doms doe…zoek al WEEEEKKKEEENNN in de verkeerde la naar het bestek, de lucifers en de zoetjes…zo gek!!!

:oops: Noui

ik raak allesssss kwijt :wall: :wall:

wanneer komt de eerste azijn in de koelkast boek uit? :lol:

nou hier word het ook minder hoor. laatst had ik een pakje nasi mix in de koeling gedaan :think:

gisteren wou ik drinken uit de koelkast pakken en wat stond er naast de pak een glas. ik heb waarschijnlijk woensdagavond mijn drinken in de koelkast gedaan en het glas er naast gezet :doh: heb er errug om gelachen :mrgreen: dat ik het niet gemerkt heb toen ik het er in zette :eh:

groetjes van chantal

Hahahaha, ik moet de verhalen idd eens gaan bundelen, denk ik :think: :lol:!!!

Ik vroeg hubbie gisteren, toen hij de wekkertijd veranderde, of hij de wekker “eerder of vroeger” zette… :think: Zelfs toen hij begon te lachen snapte ik nog niet waarom :think: Hij moest echt zeggen "schat dat is twee keer hetzelfde"voor ik t snapte haha :slight_smile:

Zo zei ik laatst oh je hebt zo’n potje met worteltjes en peentjes in de aardappelsalade gedaan. Toen keek mijn vriend me ook zo aan van dat is hetzelfde. Ik bedoelde wortjeltjes en doperwtjes maar had het zelf niet door.

Gisteren heb ik de olijfolie in het afwaswater gegooid.

En vervolgens niets begrijpend blijven wachten tot de pan klaar was voor de karbo’s.

groetjes Sonne