Azijn in de ijskast....

heb dat eigenlijk al van toen ik zwanger was van Kirsten en is nooit overgegaan. B.v. koeken in de diepvies gelegd, inplaats van in de koeken kast, de schoentjes van ellen bij kirsten aangedaan, wou naar de winkel rijden en reed naar mijn werk, kom ik daar aan en vroegen ze mij wat kom je hier doen over 3 weken moet je bevallen, de auto willen starten met de huis sleutel en dan ook nog boos worden dat dat niet gaat, ik kan zo nog uren door gaan hoor, wat dat ik al niet aan de hand gehad heb. Denk toch dat ik me eens flink moet gaan laten na kijken. LOL. :doh:

:mrgreen: :mrgreen: Whahahahahaha…wat een leuke verhalen weer!!! :mrgreen:

ach ik start de auto zonder voet op de koppeling, ging net goed. mannetje wel boos: wat doe je nou, ik bijna huilen.

o ja ik vergeet constant om auto in achteruit te zetten als ik van de dam wil rijden.

gelukkig nog geen ongelukje veroorzaakt.

ik ben nu alles aan het afkloppen!!!

ik vergeet ook de namen van dingen en mensen, erg irritant.

gr. colle

@debbie.vd.b wrote:

uhmm ben dan nog wel niet zwanger maar goed

:eh:

Meisje, toch lekker zwanger hoor! Helemaal top en kom maar op met meer van de gekkigheden!

liefs van mij :-*

Ja dat gaat weer lekker.

Wil ik een eitje bakken voor hubbie. Pak de pan, doe er vet in en zet hem op het fornuis. Ondertussen even de katjes snoepies geven en sta op om te kijken naar het vet. Denk van waarom wordt het nu niet vloeibaar. Tja, lijkt me handig om ook het fornuis aan te zetten. :mrgreen:

groetjes

Debbie

:mrgreen: :mrgreen:

De kat roepen dat 'ie binnen moet komen… Die kijkt me aan van “Ja, wát wil je??” :?: :?:

Riep ik niet de naam van de kat, maar die van … hubbie… :doh:

Ohhh, dat heeft Ben ook wel eens gedaan, haha! Maar die riep wel gewoon de kat. En die stond naast hem geinteresseerd te kijken waarom die lange vent toch bij de voordeur stond te roepen! :lol: :lol: :lol:

Buikie

gister:

ik moest naar de stadop de brommer

vond dat iedereen zo raar reed;

ik werd bijna van mijn sokken gereden joh!

ik vloeken,

kom ik aan,

levend en wel

zie ik dat ik de hele tijd met knipperlicht aan het gereden… :mrgreen:

Whahahaha, ooooh, wat een heerlijke verhalen weer! Ik heb buikpijn van het lachen!

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen gekke stunts uit haal knock on wood, maar ik ben wel afgrijselijk vergeetachtig… Wat in mijn rechteroor in gaat, gaat gelijk in mijn linkeroor weer eruit :eh:… Erg onhandig! Iedere dag plakt er dus wel een geeltje in mijn tas met een rits aantekeningen… zucht…

Stond ik leuk water te tanken op het werk. Denk op een gegeven moment huh wat hoor ik nou? Was het flesje hevig aan het overstromen :mrgreen: En ik vergis me bijna dagelijks in mijn roostertijden. Echt enorm irri.

Hahhaha…kan het zo vroeg ook al beginnen vraag ik me af?? :think: :think:

We zijn vandaag naar mijn beste vriendin geweest in Helmond en voor Thom zou ik de step meenemen. Ik zet de step naast mijn auto en zet Thom erin, Rich stapt ook in. Ik stap in en rij weg.

Midden op de autosnelweg vraagt Thom me “mama, waar is mijn step??” :doh: :oops: Oh ow…mama heeft de step op de oprit laten staan… :doh: :oops:

Whahahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik begin enigszins te dementeren inmiddels. Zelfs manlief valt het op :oops: die zei vanmiddag in de auto. Ik snap het niet? Je was altijd zo netjes en geordend en nu vergeet je alles? :lol: Als ik dus iets voor hem op moet nemen plakt ie tegenwoordig zo’n mooi geel briefje pontificaal op de tv :mrgreen:

Claudje, het kan heeeel vroeg beginnen :wink: :lol:!

Even weer UP voor hij naar de volgende blz verdwijnt :mrgreen:

6 keer doortrekken als je maar 1 keer moet plassen…? :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: is goed voor het waterbedrijf :mrgreen:

Nou het heeft ws helemaal niets met mijn zwangerschap te maken, volgens mij zou ik dit normaal ook hebben. Alleen gaf zwangerschap wel reden voor deze aktie, dat dan weer wel.

Maar ik wilde dus ondertussen weleens een foto van mijn zwangere buik en het was er maar niet van gekomen om door vriendje te laten doen. Toen was ik eerst op wc pot gaan staan in badkamer om zo in de spiegel wat te zien. En toen dacht ik als ik op wasmand ga staan wellicht meer buik en minder benen ofzo. Dus ik wasmand omkeren en erop gaan staan. Affijn ik zakte finaal door die wasmand heen. Die was daar toch niet op berekend. Nou 15 jaar een nieuwe moet toch ook kunnen en ik moet nog zoveel dingen hebben dat die er wel bij kan op het lijstje.

Nou dat dan weer de Bella aktie van de maand.

Gr Bella

Lisa en Bella :lol:, hilarisch!!!

:mrgreen: :mrgreen: