Azijn in de ijskast....

@Trying wrote:

Bianca, je hebt gelijk, ik lig weer helemaal in een deuk hier!!! Whahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:!!!

haha ja hoe kan het ook anders ,emt die verhalen he?

Ik vind het geweldig te lezen goed voor je humeur! :thumbup:

:-* van mij!

@engel wrote:

Net haalde ik de gewassen witte was uit de wasmachine en hing deze op, dacht vervolgens, wat doet de bonte was nou op de grond, zo wordt deze vies, en hang deze vervolgens ook op.

Zegt mijn man: “goh, dat droogt snel”. Terwijl ik het laatste onderbroekje op wil hangen besef ik: dit moet nog gewassen worden. Deuh… :doh:

Grinnik :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

ja echt wel :doh: :wall: :wall: :wall: :mrgreen:

Ja ja :lol: ik besef nu dat het wel heel erg stom is :oops: . Het ergste is denk ik wel dat mijn man er niet eens meer vreemd van opkeek. Ik heb niet vaak van die duffe (licht uitgedrukt) dingen, maar als ik een vlagen van dementie heb, zijn ze helaas wel heeeel erg ha ha ha…

Ik vind er eigenlijk helemaal niets grappigs aan :frowning:

Normaal gesproken ben ik een wandellende agenda voor mezelf en liefst al mijn 7 collega’s en nu. Ik kan alleen mijn normale afspraken onthouden en als er iets bijzonders is, komt het ook niet in me op dat ik dan iets anders af moet bellen.

Ook komt het regelmatig voor dat ik denk, dat moet ik zo doen, maar dat kan het even niet op dat moment en dan kom ik er de volgende dag (te laat) achter dat ik dat nog even moest doen.

Sip sip sip. Ik wil mijn geheugen terug.

Ik moet wel erg hard lachen om jullie verhalen en ik herken ook wel dat ik niet op woorden kan komen. Diepvries, wordt spontaan magnetron in mijn zinnen, de boormachine staat voor brommer en heel veel dingen heten tegenwoordig dingetje of dingus.

Ik heb ook weer iets:

Zet m’n enige kopje koffie op de dag (kan ik beter naar het toilet, werkt goed op m’n darmen :roll: ) haal het bekertje onder de senseo uit en sta heel verbaads te kijken hoe het aanrecht bruin wordt…

DUH!!! Hij moet ook eerst uitgesputterd zijn natuurlijk! :wall:

Dolfijntje ik herken me in wat je zegt. Ik doe ook niet zozeer rare dingen maar heb mijn hoofd er gewoon maar moeilijk bij terwijl ik normaal dingen goed onthou en goed kan organiseren.

Het is om gek van te worden inderdaad. Mijn hele computer hangt vol met van die gele briefjes, evenals de voordeur. En toch blijf ik dingen vergeten, bijvoorbeeld als ik vergeet ze op een geel briefje te zetten :wall:

Maar sommige dingen kun je gewoon niet voorkomen op die manier. Ik werk op de 7e verdieping en was even op de 8e. Loop weer naar beneden als ik klaar ben, en bedenk pas op de derde verdieping dat ik toch echt te ver ben gelopen… Kan ik weer naar boven sjouwen die trap op.

Maar ja, moet ik dan een briefje op mijn hand plakken: “Je werkt op de zevende verdieping, muts!”

Misschien is een bordje om mijn nek een beter idee: “Wil iemand mij weer terugbrengen naar mijn kamer…?”

:lol: :lol: :lol: je brengt het wel erg leuk,

maar ik snap dat het wel es lastig is en vervelend,

ms is zon bordje best handig, zeter wel bij welke kamer je werkt voor het geval je dat ook vergeet :mrgreen:

Goeie tip Bianca… kijken of ik hem onthouden kan :wink:

Ik ging soldaten kopen, voor mijn zoon. Het waren sandalen natuurlijk. :oops:

Buikie

Ik ben dan nog wel niet zwanger maar ik maar steeds vaker versprekingen.

ipv de hond zijn kop wordt het de kop zijn hond

en

direct schrijf ik standaard op als direckt met CK! En meer van dit soort dingentjes. Ach je krijg er de leukste zinnen van die niemand begrijpt, hahahaha.

groetjes

Debbie

Niemand leuke verhalen meer?

Ik up hem even voor ie naar blz 2 verdwijnt :mrgreen:

Dit is echt geweldig, al die verhalen.

Ik lig gewoon in een bocht!

Dames, ga vooral zo door!

Liefs Esther :

Tomatenjam op mijn pannenkoek willen!! En maar niet begrijpen waarom hubbie mij aan blijft kijken met een blik van “Wat zeg je nou??” :wall:

Het moest natuurlijk kersenjam zijn… Dat snapt 'ie veeel beter :wink:

oh ik had laatst een afspraak (werk)

moest iets uitprinten om het mee te nemen voor die bespreking

dat lukte al niet helemaal: trage computers…

uiteindelijk, na een hoop gemopper,

ik op de brommer gestapt

haast haast haast

kom ik daar:

blijken we op mijn werk afgesproken te hebben!

omdat ik op de brommer langzamer ben, dan zij met de auto,

kwam zij maar terug…

is ze er eindelijk:

ben ik nog die spullen vergeten mee te nemen die ik had uitgeprint…

moest ik naar mijn werk bellen of ze het wilden faxen… :oops:

grinnik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De videoband uit het laatje ONDER het kastje van de video willen halen…Raar opkijken als er geen band in die lade ligt… :think:

Het wordt steeds erger… ZUCHT

uhmm ben dan nog wel niet zwanger maar goed

een busje cappachino openen en raar op staan te kijken waarom ineens alles op de gond ligt. Tja je moet natuurlijk wel het busje rechtop houden en niet op zijn zijkant openen :eh: