avond/nacht of dag bevalling?

ik begon 4.00 snachts en ze is om 00.18 de nacht erop met een keizersnede gehaald.

21.00 begonnen de weeën

09.30 naar het zkh

11.50 bevallen

Ik ben 's morgens ( 9.00 ) begonnen, en begin van de avond (19.30)geëindigd.

Heb gestemd begon overdag en eindigde overdag…want je hebt alleen maar overdag en snachts in je poll staan.

Rond 15.00 begon het wat te rommelen, rond 18.00 begonnen de weeën.

Om 03.15 braken m’n vliezen en om 9.00 uur is Youri geboren.

Heb dus 2x overdag gestemd, maar heb dus wel de hele nacht doorgewerkt en geen oog dicht kunnen doen, dus wat dat betreft toch wel een nachtbevalling voor mijn gevoel :slight_smile:

eerste keer begonnen de weeen om 00:00 en om 11:30 is hij geboren! 2e keer begonnen de weeen om 02:30 en hij was er om 04:15!

Bij de oudste begon het de avond voordat ik vanwege een te hoge bloeddruk zou worden ingeleid rond een uur of 10 te rommelen en rond 12 uur verloor ik mijn slijmprop. De volgende ochtend had ik al 1 cm ontsluiting en werden in het ziekenhuis mijn vilezen gebroken en werd ik aan de weeenopwekkers gelegd. De ontsluiting schoot niet op, na 11 uur weeenopwekkers en een ruggeprik had ik nog steeds maar 5 cm en ontzettend hoge bloeddruk dus uiteindelijk is ze om 22.14 met een keizersnede op de wereld gekomen.

Bij mijn zoon verloor ik zondagochtend rond 9 uur mijn slijmprop en begon het vrijwel meteen daarna te rommelen. Het rommelen stopte rond een uur of 2 maar ging om 10 uur 'savonds weer verder. Rond half 5 maandagochtend begonnen ze echt vervelend te worden, maar net als bij mijn dochter schoot de ontsluiting niet op. Maandagavond rond 10 uur had ik 1 cm ontsluiting, 1 uur later 2 cm en braken mijn vliezen. De ontsluiting schoot nog steeds niet op maar dinsdagochtend om 5.55 werd hij dan eindelijk geboren.

Mijn bevalling begon lichtjes op zondagmorgen, door het verliezen van de slijmprop. Daarna ging het op-en-af en uiteindelijk is Quinty woensdagmiddag in het ziekenhuis met de vacuumpomp geboren.

Door onze ervaringen hierbij moet ik deze keer weer in het ziekenhuis bevallen maar dit doe ik dan wel het liefst overdag zodat ze niet medici thuis hoeven op te piepen maar dat ze er gewoon snel kunnen zijn.

De vliezen braken spontaan op zondagochtend om 9.30 uur. Een uurtje later zijn we naar het ziekenhuis vertrokken want ik was pas 35+4 weken zwanger. Weeën kwamen vrij vlot spontaan op gang maar uiteindelijk ben ik om 22.20 uur bevallen.

Bevalling 1 : Ingeleid,.overdag en overdag bevallen

Bevalling 2: Begin overdag,.en Overdag bevallen

Bevalling 3: Begin overdag,.en s’Nachts bevallen

Bevalling 4: Hopelijk net als bevalling 3

oww ik heb verkeerd gestemt wat ben ik ook een muts!

Mijn vliezen braken om 0.00 en daarna kwamen de weeen Kaya is om 8.32 geboren.

maak er toch maar nacht van:

1: rond 18.00 in z’huis ivm bloedverlies; weeen begonnen ruim een uur later. Baby 23.55

2: vliezen gebroken 23.10, baby 01.10

3: eerste wee 02.30, baby 03.44.

Dus hier klopt het wel. Mijn meeste babies zijn 's nachts geboren :mrgreen:

Bij de eerste overdag begonnen, 1 dag later, overdag bevallen.

Bij de tweede overdag begonnen en net voor middernacht bevallen

Tjonge, dat ging snel, die laatste :shock: !

Bevalling 1: medisch ingrijpen

Bevalling 2: begon begin van de middag, bub einde van de nacht

Bevalling 3: begon einde nacht, bub begin van de avond

Wauw gaaf om alles te lezen zo zie je maar het kan elk moment beginnen

om elke tijdstip en op elke manier op elk aantal weken.

Bij mijn eerste zoontje braken mijn vliezen op vrijdag, vanwege geen weeën ingeleid op zondagochtend, zondagavond bevallen.

Bij mijn tweede zoontje begonnen de weeën op donderdagmiddag, vrijdagmiddag bevallen.

Liefs Suzanne

De eerste kwam s’morgens om 8.46, de tweede om 7.46 :smiley:

Beide bevallingen begonnen om 3 uur 's nachts.

1e :03.18

2e: 11.26

3e:04.06

Dus 2 keer snachts en 1 keer sochtends

Ik begon snachts, maar beviel toch overdag…

04.00 begonnen en smiddags om 16.17 bevallen.

1ste begon ik 's nachts en beviel 's middags

2de begon ik om 22:00 en was ze er om 1:30.

bij nr 1 begon ik om 18:00, beviel om 23:13

bij nr 1 begon ik om 5:30 en beviel ik om 8:03