avond/nacht of dag bevalling?

Welke wil je weten :think:?

bevalling 1: +/- 5uur begonnen 15.43 bevallen :slight_smile:

bevalling 2: +/- 2uur begonnen 4.55 bevallen :wink:

bij mij zijn alle drie de kinderen overdag geboren! manlief was erg blij want hij zag op tegen een nachtelijke bevalling :zzz:

Zelf hoop ik dat nummer 4 wel in de nacht geboren wordt eigenlijk…

Dan weet ik in ieder geval zeker dat manlief er is en is er meer kans dat de vk er ook op tijd is :mrgreen:

Hier woensdagochtend om half 9 spontaan de vliezen gebroken en uiteindelijk op donderdagavond om iets na 10 uur bevallen met ks

Bij de eerste begon ik op een avond met gebroken vliezen, de dag er na is Y.ara s avonds geboren om 19.55

Bij de tweede begon ik om 23.30 en om 2.31 was T.hije er

10 uur 's avonds begonnen, ben bevallen om 04.56

Dus lekker vlotte bevalling.

Bij Lars begonnen om 18.30 uur. Hij is geboren om 02.56 uur.

Hier ook medisch ingrijpen… 22 maart om 06.45 zijn de vliezen gebroken en kwamen de weeën onregelmatig, na 24 uur weeën naar het ziekenhuis voor pijnstilling en opwekking omdat ik toen nog potdicht zat.

Op 23 maart om 16.00 uur mocht ik gaan persen en na een uur was ze er!

10 voor half 12 's avonds waarschijnlijk scheurtje in mijn vliezen, maar vanaf dat moment wist ik wel dat het zou gaan beginnen (heel gek eerste bevalling) vanaf 2 uur 's nachts regelmatige weeen en om half 11 's morgens is Thomas geboren

's nachts om 02:00u verloor ik vruchtwater (ik was thuis en had verder nog nergens last van , toen naar het zkh en M is dezelfde dag geboren om 13:45u, dus bijna 12 uur

1e bevalling: 's ochtends begonnen en begin v/d avond bevallen (dus overdag/overdag)

2e bevalling: 's nachts begonnen en ook 's nachts bevallen (dus nacht/nacht)

beiden overdag (maar de tweede was KS)

Marijke: wakker geworden om 03.00 u en vliezen braken. Had noig geen weeën, maar rond 04 u wel. Om 06.05 u geboren !!! (erg snel voor eerste kind, toch?)

Tineke: ingeleid wegens overtijd. De eerste wee om 9.30 u - geboren om 10.17 u.

Maaike: ingeleid wegens overtijd. De eerste wee ook om 9.30 u - geboren om 10.04 u (het kon dus nóg sneller dan bij Tineke :shock: ).

Michaël: spontaan rond 17 u wat lichtjes weeën gekregen. Volgens gyn in eerste instantie nog geen bevallingsweeën… rond 20.15 u was ze wel overtuigd. Vliezen werden gebroken en om 21.45 u was hij daar !

liefs

Gerda

Beiden overdag begonnen (bij beiden inleiding) en overdag bevallen. Eerste keer uiteindelijk met een sectio, tweede keer binnen 4 1/2 uur na het breken van de vliezen “normaal” :inlove:

mijn eerste begon ik smiddags met weeen om half 4 en om half 8 was ze de andere twee zijn met keizersnede…dus tellen niet

in de kraamzorg ondervonden wij als het eerste kindjes zijn dan is het vaak erg verschillend ligt er aan wanneer vrouw de rust heeft volgende kinderen vaak s avonds beginnen en snachts kindjes krijgen omdat dan de andere slapen maar als de oppas goed geregeld was dan ook wel overdag onder schooltijd…maar het heeft vooral te maken met dat de vrouw die moet bevallen de rust heeft geestelijk gezien…

Bij de eerste overdag begonnen, s’avonds(23:00) het echte werk en s’nachts bevallen (2:51)

Bij de 2e s’nachts begonnen (1:45) en s’nachts bevallen, hoewel, het was 6:34, dat is nog wel net s’nachts toch?

1e overdag begonnen en s nachts bevallen

2e s avonds/ s nachts begonnen en s nachts bevallen.

'savonds (weeen vanaf een uur of 22:00) begonnen, 's nachts (5:18 uur) bevallen van een dochter van 4630 gram !

's nachts om half 2 of 2 uur ofzo braken mijn vliezen, om 3 uur op het parkeerdek van het ziekenhuis de eerste wee.

Daarna de 5 trappen gewoon nog opgehobbeld.

Om 18.30 uur is hij uiteindelijk geboren. Dus beiden :smiley:

bij beide zijn de vliezen geprikt door de vk… beide overdag geboren…

1e om 9u vliezen geprikt… 12.17 geboren

2e om 13.oo vliezen geprikt… 14.12 geboren

maar GEFELICITEERD… eindelijk bevallen :inlove:

mooie naam hoor :inlove:

Ik begon snachts en beviel ook snachts

heb ik gekozen

om 4.20 braken me vliezen en de volgende nacht om 3.18 ben ik bevallen

weeën begonnen pas om 23.00